Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

Odbierz więcej zgłoszeń dzięki
kompleksowemu oprogramowaniu do pomocy technicznej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Rozmawiaj ze swoimi
klientami poprzez wszystkie kanały

Odkryj nasze wielokanałowe oprogramowanie z ponad 130 funkcjami i ponad 200 integracjami dla narzędzi, które kochasz.

Przekonaj się, czemu LiveAgent jest najlepszym
wyborem dla Twojego biznesu

LiveAgent został wybrany oprogramowaniem o najszybszej konfiguracji, najlepszym oprogramowaniem czatu na żywo i liderem branży przez klientów na uznanych portalach z recenzjami.

Zwiększ przychody z czatem na żywo

Czat na żywo to narzędzie odpowiednie dla wszelkich zadań i powinno znaleźć się w arsenale każdego pracownika obsługi klienta. Nasz czat na żywo posiada najszybszy widżet czatu na rynku, niezwykle łatwo się go konfiguruje i może pomóc Ci zwiększyć przychody o 48%. Zacznij rozmawiać na czacie i zamień odwiedzających Twoją stronę internetową w klientów dzięki zaawansowanym funkcjom czatu i proaktywnej komunikacji.

Podnieś swój wskaźnik rozwiązań z call center

Rozmowy telefoniczne to łatwy sposób na rozwiązanie większości problemów klientów z bardziej osobistym podejściem. Zapewniaj spersonalizowaną obsługę klienta i podnieś swój wskaźnik rozwiązań o aż do 56%. Wykorzystaj kluczowe funkcje oprogramowania call center LiveAgent – nielimitowane nagrywanie rozmów, IVR czy zarządzanie dostępnością agentów – i zapewniaj doskonałą obsługę klienta podczas każdej rozmowy telefonicznej.

Wydawaj mniej z systemem zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń LiveAgent to gwiazda programu, dzięki której wszystko przebiega bez zakłóceń. Przechodząc na system obsługi zgłoszeń, możesz zaoszczędzić aż do 95% więcej czasu, pieniędzy i zasobów. Nasz system obsługi zgłoszeń może przechwycić całą Twoją komunikację ze wszystkich kanałów, których używasz i zorganizować ją dla Ciebie w jednym miejscu. Zacznij korzystać z systemu zgłoszeń LiveAgent i zapewniaj ekonomiczną, wydajną i doskonałą obsługę klienta. 

Zdobądź powracających klientów dzięki mediom społecznościowym

Integracje mediów społecznościowych to jedne z najpopularniejszych dostępnych kanałów obsługi klienta. Obsługa mediów społecznościowych zwiększa wskaźnik satysfakcji, a aż do 70% klientów wraca do firm, które wspierają ich poprzez media społecznościowe. Buduj swoją lojalną klientelę i zapewniaj niezwykłą obsługę klienta poprzez Facebooka, Twittera i Instagrama. LiveAgent obsługuje też Messengera i Vibera ze wsparciem WhatsAppa.

Oszczędzaj czas z bazą wiedzy

Możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów jest bezcenna dla każdego zespołu obsługi klienta. Artykuły bazy wiedzą są niezbędną częścią każdego portalu dla klientów, którą zawsze mogą odwiedzić, by samodzielnie znaleźć rozwiązanie. W rzeczywistości aż 90% ruchu na stronie internetowej pochodzi z bazy klientów. Zacznij używać LiveAgent i opracuj artykuły bazy wiedzy, poradniki oraz instrukcje prosto ze swojego panelu.

Co Cię tu dziś sprowadza?

Tylko przeglądam

Szukasz wielokanałowego rozwiązania dla obsługi klienta z niezawodnymi funkcjami, własnym czatem na żywo i call center? Jesteś we właściwym miejscu!

Porównaj rozwiązania dla obsługi klienta

Nie masz pewności, który system jest najlepszy dla Ciebie? Sprawdź strony porównujące produkty, które skupiają się na porównywaniu cen, ocen użytkowników i funkcji.

Co sprawia, że LiveAgent jest inny?

Nasze bogate i niezawodne funkcje to tylko wierzchołek góry lodowej. Dowiedz się, co sprawia, że LiveAgent jest doskonałym rozwiązaniem dla wielu firm na całym świecie.

Comparison of setup speed between LiveAgent and competitors

Oprogramowanie obsługi klienta o najszybszej konfiguracji

Rozwiązanie dla obsługi klienta LiveAgent oferuje najszybszą i najłatwiejszą konfigurację – i mamy nagrody, by to udowodnić. Wyprzedź swoją konkurencję i skonfiguruj swoje wielokanałowe centrum obsługi klienta w kilka minut.

Customer support comparison between LiveAgent and ompetitors

Najlepsza obsługa klienta, jaką możesz uzyskać

Nie chowamy się przed Twoimi prośbami za sekcją pytań i odpowiedzi. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24/7. Możesz zwrócić się do naszego zespołu obsługi klienta bez zbędnych kroków, żebyśmy mogli zapewnić Ci bezpośrednie wsparcie.

Najlepsze doświadczenia klientów
buduje się z LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Biuro podróży SATUR jest największym słowackim biurem podróży z ponad 100-letnim doświadczeniem i 90 000 zadowolonych klientów, którzy każdego roku mają możliwość podróżowania do ponad 150 krajów.

    Przeczytaj więcej o Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht zaczynał jako projekt szkolny, a teraz dzięki dobrej obsłudze klienta i sukcesowi przekształcił się w prawdziwą firmę.

    Przeczytaj więcej o FrëschKëscht

View all
Czy chcesz
poznać nasze oprogramowanie?

Zobacz, co do zaoferowania ma LiveAgent i odkryj wszystkie funkcje, możliwości oraz zastosowania naszego wielokanałowego rozwiązania dla obsługi klienta.

Chcesz ulepszyć
swój start-up?

Jeśli szukasz odpowiedniego systemu obsługi klienta dla swojego start-upu, jesteś w dobrym miejscu. Zobacz, czemu LiveAgent to najlepsza opcja dla Ciebie.

Zobacz, co nowego
w LiveAgent

Dowiedz się więcej o najnowszych aktualizacjach LiveAgent i zobacz, jak nieustannie ulepszamy nasze oprogramowanie.

Nagrody

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

View more

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x