Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jak stworzyć forum

Co to jest forum klientów?

Forum to internetowe forum dyskusyjne, które umożliwia użytkownikom prowadzenie konwersacji w formie publikowanych wiadomości. forum klienta to inaczej forum użytkowników lub forum społeczności. Jest to w zasadzie miejsce, w którym klienci firmy mogą wchodzić ze sobą w interakcje lub szukać odpowiednich informacji. Ponadto mogą zadawać sobie nawzajem pytania i odpowiadać na nie oraz dzielić się swoją wiedzą. Na przykład; pomocne wskazówki i porady, spostrzeżenia, najlepsze praktyki, przypadki użycia i osobiste doświadczenia z produktami lub usługami firmy.

Jak stworzyć forum dla klientów?

Wielu dostawców oprogramowania do obsługi pomocy technicznej udostępnia fora społeczności jako część portali samoobsługowych dla klientów. Dlatego nie ma potrzeby szukania osobnych narzędzi. Tworzenie forum dla klientów zazwyczaj składa się z kilku prostych kroków. Nie wymaga żadnych umiejętności technicznych ani specjalnej wiedzy.

Aby utworzyć forum dla klientów w LiveAgent, musisz przejść do swojego klienta -portal usługowy. Tutaj znajdziesz forum. Następnie po prostu wpisz tytuł i zdecyduj, czy jest to forum wewnętrzne, czy publiczne. Podaj opis, podaj odpowiednie słowa kluczowe do optymalizacji SEO oraz wybierz dział odpowiedzialny za obsługę wpisów na forum.

Fora wewnętrzne przeznaczone są dla pracowników firmy. Z drugiej strony fora publiczne są widoczne dla wszystkich. Jednak użytkownicy muszą się zalogować, aby zadawać pytania lub odpowiadać na nie. Klienci zarejestrowani w Twoim portalu klienta będą mogli zobaczyć sugerowane fora bezpośrednio na stronie głównej. Po otwarciu forum mogą dołączyć do dyskusji lub zadać nowe pytanie.

Każdy wpis na forum, niezależnie od tego, czy jest to nowe zadane pytanie, czy skomentowany temat, jest automatycznie przekształcany w bilet. Dlatego pojawi się w panelu agenta wśród innych zgłoszeń. Gdy jest to konieczne i stosowne, agenci mogą brać udział. Mogą udzielić pomocnych informacji i odpowiedzieć na pytania, na które inni użytkownicy forum nie byli w stanie odpowiedzieć.

Wybranie konkretnego działu do zarządzania forum oznacza, że zgłoszenia zostaną przydzielone odpowiednim pracownikom. Dlatego tylko agenci z najbardziej odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i doświadczeniem odpowiadają na pytania klientów. Zapewnia, że prawidłowe informacje są udostępniane i udzielane na nie w sposób terminowy i skuteczny.

5 Główne korzyści z posiadania forum społeczności klientów

Forum społeczności klientów jest czymś więcej niż tylko logicznym rozszerzeniem oferty samoobsługowej. Chociaż posiadanie forum klientów jest nadal ogólnie uważane za funkcję „miło mieć”, a nie konieczność. Jednak przy przemyślanym zarządzaniu może mieć pozytywny wpływ. Na przykład; na zaangażowanie użytkowników, zadowolenie klientów, lojalność wobec marki, a nawet napędzanie innowacyjności produktów Oto niektóre z kluczowych korzyści z wdrożenia markowego forum społeczności klientów w portalu samoobsługowym:

1. Ułatwienie zaangażowania klientów

Jeśli zaangażowanie klientów jest ważną częścią Twojej strategii, posiadanie forum społeczności może być potężnym ułatwieniem. Zapewnia klientom atrakcyjne miejsce do dzielenia się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to nie tylko Twojej firmy, ale także innych członków społeczności. Umożliwienie klientom poruszania tematów i prowadzenia dyskusji z innymi użytkownikami daje im poczucie zaangażowania i wzmocnienia.

Poza tym, jeśli Twój produkt jest wysoce konfigurowalny, elastyczny i konfigurowalny, klienci z pewnością docenią możliwość przeglądania forum i zobaczenia, jak inni z niego korzystają. Może faktycznie pomóc im odkryć rozwiązania, które na początku nie wydawały się oczywiste, i znaleźć bardziej efektywne sposoby osiągnięcia lepszych wyników z Twoim produktem.

2. Rozszerzenie oferty samoobsługi

Twoi agenci pomocy technicznej lub klienci mogą odpowiadać na często zadawane pytania na forum społeczności. To dosłownie tworzy generowaną przez użytkowników Bazę wiedzy. Dlatego pełną informacji, które mogą pomóc innym, zwłaszcza nowym klientom, którzy dopiero zaczynają korzystać z Twoich produktów. Niektórzy z twoich długoterminowych lojalnych klientów mogą nawet cieszyć się, że stają się stałymi współtwórcami forum. Dzielenie się własnymi najlepszymi praktykami i wskazówkami na tematy, w których są ekspertami. Tworzy to trwałe i przydatne źródło informacji dla wielu klientów jednocześnie. Może to również pomóc Ci zaoszczędzić czas agentów wsparcia.

3. Optymalizacja istniejącej treści

Monitorowanie tego, co klienci dyskutują na forum społeczności, ma kluczowe znaczenie. Może zapewnić firmom głębsze zrozumienie problemów i obaw klientów. Stanowią one doskonałą okazję do wzbogacenia istniejącej treści o tematy, którymi klienci najbardziej interesują się. Dodatkowo, jeśli klienci wciąż zadają pytania i rozmawiają o problemach, które zostały już omówione w Twoim artykuły merytoryczne, oznacza to, że treść nie dostarcza pełnych i zrozumiałych informacji. Dlatego należy ją odpowiednio poprawić i dostosować.

4. Prowadzenie poprawy produktu

Obserwując rozmowy klientów na forum społecznościowym, firmy mogą znaleźć wiele pomysłów i bezcennych danych. Jest to cenne nie tylko dla działu obsługi klienta, ale także dla zespołów produktowych. Klienci udzielają pośrednich informacji zwrotnych, omawiając produkty/usługi firmy, dzieląc się swoimi pomysłami, perspektywami i doświadczeniami. Może pomóc firmom uzyskać wgląd w rozwój produktów. Ponadto, aby działać na rzecz ulepszeń, których poszukują ich klienci.

5. Śledzenie rozmów klientów

Tak czy inaczej klienci rozmawiają o markach i ich produktach online. Nie wszystkie firmy są w stanie skutecznie monitorować i reagować na te wzmianki. Na przykład; w mediach społecznościowych, forach osób trzecich lub w innych miejscach, które są trudniejsze lub nawet niemożliwe do odkrycia. Zapewnienie klientom forum społecznościowego, na którym mogą prowadzić te dyskusje, pozwala firmom śledzić, co mówią klienci. W ten sposób możesz angażować się w te rozmowy i oferować pomoc lub radę w odpowiednim czasie, gdy jest to wymagane.

Odkrywaj na własną rękę

Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Utwórz forum dla swoich klientów bezpośrednio w LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Czym jest forum klientów?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Innymi słowy, forum klientów to forum użytkowników lub forum społeczności. To miejsce, w którym klienci firmy mogą wchodzić ze sobą w interakcję lub szukać odpowiednich informacji.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak możesz ulepszać produkty?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Twoja firma może prowadzić do ulepszania produktów, obserwując rozmowy z klientami na forum społecznościowym. . W ten sposób firmy mogą znaleźć wiele pomysłów i bezcennych danych. Jest to cenne nie tylko dla działu obsługi klienta, ale także dla zespołów produktowych.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ile kosztuje stworzenie forum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forum jest zwykle częścią szerszego oprogramowania help desk. LiveAgent to oprogramowanie typu help desk, które oferuje bezpłatne konto na zawsze, które oferuje między innymi forum klientów.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.