Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Birdseed?

Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów i zapewnić im wsparcie? Wypróbuj LiveAgent już dziś! LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, czat na żywo, integrację z pocztą e-mail, wsparcie call center i wiele więcej, aby dostarczyć najlepsze narzędzia obsługi klienta Twojej firmie.

To prosta zmiana! Oferujemy wsparcie migracji z Birdseed do LiveAgent, która zaimportuje wszystkie Twoje dane. Bezpłatnie i szybko – zajmie nam to kilka minut!

[klienci]
[rejestracja]

Dobry marketing konwersacyjny dzięki wielokanałowemu narzędziu help desk

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Najszybsze narzedzie live chat na rynku

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: wyświetla się w krócej niż 2,5 sekundy. Zapewnij obsługę klienta z prędkością światła!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogactwo opcji

LiveAgent oferuje ponad 175 zaawansowanych funkcji, które sprawiają, że praca jest łatwiejsza, przyjemniejsza i zdecydowanie bardziej wydajna. Dzięki temu możesz skoncentrować się na najważniejszych zadaniach!

Sakiewka i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to skuteczne rozwiązanie za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, aby dostosować swój help desk.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia wskaźniki konwersji. Klienci doceniają szybką i rzeczową obsługę klienta. Z LiveAgent możesz się na niej skupić!

Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Świetna alternatywa Birdseed

LiveAgent łączy kilka kanałów komunikacji z klientami w jednym oprogramowaniu. Obejmuje to e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i Twitter) oraz bazę wiedzy. Ponadto możesz ustawić nieograniczoną liczbę agentów do obsługi klientów i skorzystać z ponad 175 przydatnych funkcji usprawniających przepływ pracy.

Dostęp do tak wielu opcji i funkcji nie musi być niebagatelnie drogi. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które nie będą obciążeniem dla budżetu Twojej firmy.

Najszybszy widget czatu na żywo

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku: czat wyświetla się po zaledwie 2,5 sekundy.

Wyniki oraz porównanie możesz zobaczyć tutaj.

Czat na żywo umożliwia klientom natychmiastowy kontakt z poziomu Twojej strony. Jeśli chcesz zmienić odwiedzającego stronę w płacącego klienta, czat na żywo jest niezbędnym elementem Twojej witryny.

Najszybszy czat na żywo na rynku
  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zrób więcej za mniej

Dostęp do wszystkich przydatnych narzędzi, funkcji i integracji nie musi być ogromnym obciążeniem dla Twojego budżetu. LiveAgent oferuje przystępne, płatne plany dla każdej firmy, pełne narzędzi i funkcji dla sprawnej obsługi klienta.

Droższy nie zawsze oznacza lepszy, kiedy do dyspozycji masz odpowiednie narzędzie wspierające Twoją pracę! Poznaj nasze plany i wybierz najlepszy dla swojego biznesu.

Gotowy na zmianę?

A gdyby tak przejść do LiveAgent… już dziś? Możesz przetestować 14-dniową wersję próbną zawierającą wszystkie oferowane funkcje, aby przekonać się, że LiveAgent jest idealnym narzędziem dla Twojego biznesu.

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym narzędziem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej.

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami live chat?

[alternatywy]

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo