Szukasz alternatywy dla Birdseed?

Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów i zapewnić im wsparcie? Wypróbuj LiveAgent już dziś! LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, czat na żywo, integrację z pocztą e-mail, wsparcie call center i wiele więcej, aby dostarczyć najlepsze narzędzia obsługi klienta Twojej firmie.

To prosta zmiana! Oferujemy wsparcie migracji z Birdseed do LiveAgent, która zaimportuje wszystkie Twoje dane. Bezpłatnie i szybko – zajmie nam to kilka minut!

[klienci]
[rejestracja]

Dobry marketing konwersacyjny dzięki wielokanałowemu narzędziu help desk

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Najszybszy czat na żywo na rynku

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: wyświetla się w krócej niż 2,5 sekundy. Zapewnij obsługę klienta z prędkością światła!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogactwo opcji

LiveAgent oferuje ponad 175 zaawansowanych funkcji, które sprawiają, że praca jest łatwiejsza, przyjemniejsza i zdecydowanie bardziej wydajna. Dzięki temu możesz skoncentrować się na najważniejszych zadaniach!

Moneta i worek z pieniędzmi

Przystępne ceny

LiveAgent to skuteczne rozwiązanie za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, aby dostosować swój help desk.

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia wskaźniki konwersji. Klienci doceniają szybką i rzeczową obsługę klienta. Z LiveAgent możesz się na niej skupić!

Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Świetna alternatywa Birdseed

LiveAgent łączy kilka kanałów komunikacji z klientami w jednym oprogramowaniu. Obejmuje to e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i Twitter) oraz bazę wiedzy. Ponadto możesz ustawić nieograniczoną liczbę agentów do obsługi klientów i skorzystać z ponad 175 przydatnych funkcji usprawniających przepływ pracy.

Dostęp do tak wielu opcji i funkcji nie musi być niebagatelnie drogi. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które nie będą obciążeniem dla budżetu Twojej firmy.

Najszybszy widget czatu na żywo

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku: czat wyświetla się po zaledwie 2,5 sekundy.

Wyniki oraz porównanie możesz zobaczyć tutaj.

Czat na żywo umożliwia klientom natychmiastowy kontakt z poziomu Twojej strony. Jeśli chcesz zmienić odwiedzającego stronę w płacącego klienta, czat na żywo jest niezbędnym elementem Twojej witryny.

Najszybszy czat na żywo na rynku
Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zrób więcej za mniej

Dostęp do wszystkich przydatnych narzędzi, funkcji i integracji nie musi być ogromnym obciążeniem dla Twojego budżetu. LiveAgent oferuje przystępne, płatne plany dla każdej firmy, pełne narzędzi i funkcji dla sprawnej obsługi klienta.

Droższy nie zawsze oznacza lepszy, kiedy do dyspozycji masz odpowiednie narzędzie wspierające Twoją pracę! Poznaj nasze plany i wybierz najlepszy dla swojego biznesu.

Gotowy na zmianę?

A gdyby tak przejść do LiveAgent… już dziś? Możesz przetestować 14-dniową wersję próbną zawierającą wszystkie oferowane funkcje, aby przekonać się, że LiveAgent jest idealnym narzędziem dla Twojego biznesu. 

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym narzędziem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Jesteś gotowy przejść do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej.

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami live chat?

[alternatywy]

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.