Szukasz alternatywy dla Birdseed?

Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów i zapewnić im wsparcie? Wypróbuj LiveAgent już dziś! LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, czat na żywo, integrację z pocztą e-mail, wsparcie call center i wiele więcej, aby dostarczyć najlepsze narzędzia obsługi klienta Twojej firmie.

To prosta zmiana! Oferujemy wsparcie migracji z Birdseed do LiveAgent, która zaimportuje wszystkie Twoje dane. Bezpłatnie i szybko – zajmie nam to kilka minut!

[klienci]
[rejestracja]

Dobry marketing konwersacyjny dzięki wielokanałowemu narzędziu help desk

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Fast live chat

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: wyświetla się w krócej niż 2,5 sekundy. Zapewnij obsługę klienta z prędkością światła!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogactwo opcji

LiveAgent oferuje ponad 175 zaawansowanych funkcji, które sprawiają, że praca jest łatwiejsza, przyjemniejsza i zdecydowanie bardziej wydajna. Dzięki temu możesz skoncentrować się na najważniejszych zadaniach!

Sakiewka i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to skuteczne rozwiązanie za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, aby dostosować swój help desk.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia wskaźniki konwersji. Klienci doceniają szybką i rzeczową obsługę klienta. Z LiveAgent możesz się na niej skupić!

Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Świetna alternatywa Birdseed

LiveAgent łączy kilka kanałów komunikacji z klientami w jednym oprogramowaniu. Obejmuje to e-mail, czat na żywo, call center, obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i Twitter) oraz bazę wiedzy. Ponadto możesz ustawić nieograniczoną liczbę agentów do obsługi klientów i skorzystać z ponad 175 przydatnych funkcji usprawniających przepływ pracy.

Dostęp do tak wielu opcji i funkcji nie musi być niebagatelnie drogi. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które nie będą obciążeniem dla budżetu Twojej firmy.

Najszybszy widget czatu na żywo

LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku: czat wyświetla się po zaledwie 2,5 sekundy.

Wyniki oraz porównanie możesz zobaczyć tutaj.

Czat na żywo umożliwia klientom natychmiastowy kontakt z poziomu Twojej strony. Jeśli chcesz zmienić odwiedzającego stronę w płacącego klienta, czat na żywo jest niezbędnym elementem Twojej witryny.

Najszybszy czat na żywo na rynku
  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zrób więcej za mniej

Dostęp do wszystkich przydatnych narzędzi, funkcji i integracji nie musi być ogromnym obciążeniem dla Twojego budżetu. LiveAgent oferuje przystępne, płatne plany dla każdej firmy, pełne narzędzi i funkcji dla sprawnej obsługi klienta.

Droższy nie zawsze oznacza lepszy, kiedy do dyspozycji masz odpowiednie narzędzie wspierające Twoją pracę! Poznaj nasze plany i wybierz najlepszy dla swojego biznesu.

Gotowy na zmianę?

A gdyby tak przejść do LiveAgent… już dziś? Możesz przetestować 14-dniową wersję próbną zawierającą wszystkie oferowane funkcje, aby przekonać się, że LiveAgent jest idealnym narzędziem dla Twojego biznesu.

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym narzędziem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej.
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami live chat?

[alternatywy]
Artykuły powiązane zAlteratywa Birdseed
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Firma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w obszarze zarządzania relacjami z klientami i obsługi klienta. Mają bogate wsparcie, bloga, akademię, szablony i webinary. Oferują również darmowy czat klienta i funkcje monitorowania metryk.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent oferuje obsługę klienta dla małych firm i specjalistów marketingu, zapewniając świetną obsługę i różne narzędzia komunikacyjne, w tym darmowy czat klienta i obsługę wielu kanałów. Można także przenieść się z Zopim do LiveAgent.

LiveAgent oferuje bezpłatną migrację danych. LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane narzędzie help desk dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Uniwersytet Oksfordzki w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta.

Chcesz zamienić Birdseed na LiveAgent?

LiveAgent is a highly praised help desk tool for small and medium businesses, with customers like Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University. They offer ticket and chat options starting at $15/month, and free migration from other help desk tools. LiveAgent also offers customer support in multiple languages.

Poszukujesz właściwej alternatywy do osTicket? Porównaj LiveAgent z osTicket i zamów lepsze oprogramowanie do obsługi klienta już dzisiaj.

Poszukujesz alternatywy do osTicket?

Artykuły na temat obsługi klienta i rozmów przez czat na żywo. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowana przez 54% konsumentów.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to idealny wybór dla twojej firmy. Czat na żywo LiveAgent jest najszybszy na rynku: aktualizuje się co 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Verloop?

WsparcieWhatsApp zdobywa znaczenie w obsłudze klienta i komunikacji. Zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa. Ogłoszenie integracji Twittera. Plany dotyczące aktywacji Niedawno się zarejestrowałeś w LiveAgent. Adres e-mail wyśle dane do logowania. Skorzystaj z różnych kanałów komunikacji, gdy Twoje konto jest przygotowane.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo