Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Birdeye na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy Birdeye?

LiveAgent jest tutaj, aby pomóc Ci uzyskać najlepsze recenzje klientów i zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Przejdź na dedykowane rozwiązanie pomocy technicznej z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń, najszybszym widżet czatu na żywo i media społecznościowe. Obsługuj e-maile, połączenia telefoniczne, wiadomości w mediach społecznościowych, czaty i artykuły na portalu klienta z jednego miejsca. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co sprawia, że LiveAgent jest świetną alternatywą dla Birdeye, lub rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

BirdEye vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent Ptasie oko
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
BirdEye oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
BirdEye oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
BirdEye nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
BirdEye nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
BirdEye oferuje integrację z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
BirdEye oferuje integrację z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
BirdEye nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
BirdEye nie oferuje integracji z Viberem.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
BirdEye nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
BirdEye nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
BirdEye oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
BirdEye oferuje funkcję APIcji.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
BirdEye nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
BirdEye oferuje rozmowy wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
BirdEye oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
BirdEye nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
BirdEye oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Stwórz niesamowite wrażenia klientów za pomocą potężnych narzędzi

Bądź obecny na każdym ważnym kanale komunikacji, pomagaj swoim klientom i zbieraj pozytywne opinie klientów. Jest to możliwe dzięki doskonałym narzędziom LiveAgent i systemowi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację w jednym miejscu. Rozszerz swoją obecność online dzięki poczcie e-mail, czatowi na żywo a>, call center, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.

Zyskaj pozytywne recenzje klientów dzięki odpowiedniemu zestawowi narzędzi

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzyskaj najszybszy czat na żywo do obsługi klienta

Powiedz nie negatywnym opiniom, upewnij się, że zapewniasz najszybszą obsługę klienta dzięki przyciskowi czatu umieszczonemu w Twojej witrynie. LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, a także wsparte świetnymi funkcjami, takimi jak widok pisania w czasie rzeczywistym oraz proaktywne zaproszenia na czat. Zapewnij obsługę klienta z niesamowitą szybkością, zwiększ liczbę pozytywnych recenzji i zdobądź więcej lojalnych klientów płacących.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Zdobądź więcej lojalnych klientów dzięki naszemu szybkiemu czatowi na żywo

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Stwórz zintegrowane środowisko dla swoich agentów

LiveAgent tworzy kopię zapasową każdego narzędzia za pomocą podstawowych i zaawansowanych funkcji, dzięki czemu możesz skupić się na zapewnianiu obsługi klienta. Ponadto możesz usprawnić swoje przepływy pracy dzięki ponad 140integracjom z używanymi aplikacjami. Zapoznanie się z LiveAgent zajmuje tylko chwilę dzięki naszemu przydatnemu przewodnikowi wprowadzającemu dostępnemu od samego początku.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

Czy wiesz, że...
30%

Zdobądź większe przychody

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem

Przełącz się na oprogramowanie, które wspiera Cię, gdy najbardziej tego potrzebujesz. Nasz zespół ds. sukcesu klienta wykonuje swoją najlepszą pracę 24/7, aby zapewnić naszym klientom płynne korzystanie z naszego rozwiązania pomocy technicznej. W ten sposób utrzymujemy nienaruszoną reputację naszej firmy. Zapoznaj się z naszymi osiągnięciami a> i autentyczne recenzje od klientów, którzy zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent dla swoich potrzeb pomocy technicznej.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługa zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video 3zYfDwqNj0U

Gotowy do wypróbowania naszego narzędzia do interakcji z klientem?

Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zobacz, jak możesz poprawić interakcję w czasie rzeczywistym z klientem na czacie na żywo i całym systemem obsługi zgłoszeń/strong>. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi lub obejrzeć prezentację LiveAgent. Po prostu obejrzyj film i zobacz, co potrafi LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

FAQ

Jakie są alternatywy dla Birdeye?

Istnieje wiele alternatywnych rozwiązań programowych dla Birdeye. LiveAgent jest jednym z najlepszych, jeśli chodzi o obsługę klienta. Posiada niezawodny wielokanałowy system zgłoszeń, który może obsłużyć każde żądanie klienta.

Jakie korzyści daje alternatywny LiveAgent Birdeye

Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele funkcji, które znacznie ułatwiają obsługę klienta, a także obsługuje ponad 140 integracji z innymi aplikacjami używanymi przez firmy do tworzenia płynnych przepływy pracy.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo