Szukasz alternatywy Birdeye?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Birdeye na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

LiveAgent jest tutaj, aby pomóc Ci uzyskać najlepsze recenzje klientów i zapewnić niesamowitą obsługę klienta. Przejdź na dedykowane rozwiązanie pomocy technicznej z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń, najszybszym widżet czatu na żywo i media społecznościowe. Obsługuj e-maile, połączenia telefoniczne, wiadomości w mediach społecznościowych, czaty i artykuły na portalu klienta z jednego miejsca. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co sprawia, że LiveAgent jest świetną alternatywą dla Birdeye, lub rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

BirdEye vs LiveAgent w skrócie

Funkcje LiveAgent BirdEye
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
BirdEye oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
BirdEye oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
BirdEye nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
BirdEye nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
BirdEye oferuje integrację z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
BirdEye oferuje integrację z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
BirdEye nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
BirdEye nie oferuje integracji z Viberem.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
BirdEye nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
BirdEye nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
BirdEye oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
BirdEye oferuje funkcję APIcji.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
BirdEye nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
BirdEye oferuje rozmowy wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
BirdEye oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
BirdEye oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
BirdEye nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
BirdEye oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Stwórz niesamowite wrażenia klientów za pomocą potężnych narzędzi

Bądź obecny na każdym ważnym kanale komunikacji, pomagaj swoim klientom i zbieraj pozytywne opinie klientów. Jest to możliwe dzięki doskonałym narzędziom LiveAgent i systemowi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację w jednym miejscu. Rozszerz swoją obecność online dzięki poczcie e-mail, czatowi na żywo a>, call center, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.

Zyskaj pozytywne recenzje klientów dzięki odpowiedniemu zestawowi narzędzi

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzyskaj najszybszy czat na żywo do obsługi klienta

Powiedz nie negatywnym opiniom, upewnij się, że zapewniasz najszybszą obsługę klienta dzięki przyciskowi czatu umieszczonemu w Twojej witrynie. LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, a także wsparte świetnymi funkcjami, takimi jak widok pisania w czasie rzeczywistym oraz proaktywne zaproszenia na czat. Zapewnij obsługę klienta z niesamowitą szybkością, zwiększ liczbę pozytywnych recenzji i zdobądź więcej lojalnych klientów płacących.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Zdobądź więcej lojalnych klientów dzięki naszemu szybkiemu czatowi na żywo

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Stwórz zintegrowane środowisko dla swoich agentów

LiveAgent tworzy kopię zapasową każdego narzędzia za pomocą podstawowych i zaawansowanych funkcji, dzięki czemu możesz skupić się na zapewnianiu obsługi klienta. Ponadto możesz usprawnić swoje przepływy pracy dzięki ponad 140integracjom z używanymi aplikacjami. Zapoznanie się z LiveAgent zajmuje tylko chwilę dzięki naszemu przydatnemu przewodnikowi wprowadzającemu dostępnemu od samego początku.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź większe przychody

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem

Przełącz się na oprogramowanie, które wspiera Cię, gdy najbardziej tego potrzebujesz. Nasz zespół ds. sukcesu klienta wykonuje swoją najlepszą pracę 24/7, aby zapewnić naszym klientom płynne korzystanie z naszego rozwiązania pomocy technicznej. W ten sposób utrzymujemy nienaruszoną reputację naszej firmy. Zapoznaj się z naszymi osiągnięciami a> i autentyczne recenzje od klientów, którzy zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent dla swoich potrzeb pomocy technicznej.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługa zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy do wypróbowania naszego narzędzia do interakcji z klientem?

Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zobacz, jak możesz poprawić interakcję w czasie rzeczywistym z klientem na czacie na żywo i całym systemem obsługi zgłoszeń/strong>. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi lub obejrzeć prezentację LiveAgent. Po prostu obejrzyj film i zobacz, co potrafi LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Birdeye
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x