Szukasz alternatywy dla CallHub?

Potrzebujesz dedykowanego call center w stałej cenie? LiveAgent oferuje Ci możliwość skonfigurowania wirtualnego centrum telefonicznego i zapewnienia wsparcia klientom w prosty i skuteczny sposób.

Wypróbuj LiveAgent już dziś za darmo, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia i funkcje dostępne w jednej cenie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nie ograniczaj się do telefonów
Obsługuj klientów w wielu kanałach z LiveAgent

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Skuteczna alternatywa CallHub

Jeśli chcesz skupić się nie tylko na rozmowach telefonicznych, ale także zapewnić klientom coś więcej, LiveAgent to właściwy wybór. Połącz wszystko, czego potrzebujesz, aby ułatwić sobie pracę – konta e-mail, najszybszy czat na żywo, call center, wsparcie w mediach społecznościowych i baza wiedzy.

Wszystko to w rozsądnej cenie. LiveAgent oferuje trzy przystępne plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu. Możesz płacić co miesiąc i oferować tyle pomocy, ile chcesz – w jednej cenie.

Wsparcie centrum telefonicznego

Zapewnij swoim klientom wsparcie telefoniczne. Nasza konfiguracja jest łatwa i zajmuje tylko kilka minut. Gdy skończysz, możesz zapewniać pomoc przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt, do którego jesteś przyzwyczajony.

Nie ma potrzeby korzystania z usług innych firm, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje, które będą dostosowane do Twojej firmy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Korzystaj ze wszystkiego w stałej cenie

Zapewnij swoim agentom wszystko to, czego potrzebują, aby zagwarantować najlepszą obsługę klienta w jednej cenie. Po opłaceniu abonamentu nie ma dodatkowych opłat i nie musisz się martwić o wyczerpanie budżetu.

LiveAgent oferuje trzy płatne plany z funkcjami, które pasują do każdej firmy. Jeśli chcesz czegoś dodatkowego, możesz dokupić osobne funkcje i korzystać z nich tyle, ile chcesz za stałą cenę.

Zmiana czeka na Ciebie!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami call center?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla CallHub
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x