Szukasz alternatywy dla CallPage?

Szukasz oprogramowania do zarządzania klientami z większą liczbą narzędzi? LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami za uczciwą cenę.

Możemy zaoferować więcej niż tylko wirtualne centrum telefoniczne. Konta e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, obsługa mediów społecznościowych i Twoja własna baza wiedzy. A to wszystko za rozsądną cenę!

Osoba, która wybiera jedno z dwóch rozwiązań

Niezawodna alternatywa CallPage

LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko call center. Dzięki kontom e-mail, obsłudze mediów społecznościowych, bazie wiedzy i najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, Twoja obsługa klienta obejmuje najczęściej używane kanały komunikacji. Zapewnia to klientom pożądaną wygodę w kontekście obsługi klienta.

A to wszystko za rozsądną cenę. Oferujemy trzy plany cenowe, obejmujące wszystkie funkcje, których możesz potrzebować, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, bez rujnowania swojego budżetu.

Wsparcie centrum telefonicznego

Zgadza się, oprócz wszystkich wspaniałych narzędzi i funkcji, LiveAgent zapewnia również opcję tworzenia własnego wirtualnego centrum telefonicznego. Nie jest do tego potrzebny żaden specjalny sprzęt, a konfiguracja jest wykonywana w ciągu kilku minut. Jeśli chcesz, możesz podłączyć przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt, to zależy od Ciebie.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Obsługiwane połączenia głosowe i wideo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.

Worek pieniędzy i moneta z dolarem

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz osobne funkcje dostosowane do Twojego działu pomocy.

Gotowy/a na przejście do LiveAgent

Dołącz do najszybszego czatu na żywo

Obsługa klienta to już nie tylko rozmowy telefoniczne. E-maile, ale głównie media społecznościowe i widżety czatu na żywo na stronach internetowych są drogą komunikacji dla większości klientów.

LiveAgent posiada je wszystkie i ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz dostać nic szybszego niż to.

Chcesz uzyskać więcej za mniej?

CallPage dobrze sobie radzi, ale rozumiemy, że możesz chcieć czegoś innego. Uzyskaj więcej narzędzi, funkcji i integracji za mniej. LiveAgent oferuje trzy plany cenowe z funkcjami, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Jeśli chcesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez płacenia za droższy plan. Spójrz na nasze plany poniżej.

Lepsza i szybsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Zobacz, co inne firmy mówią o LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Try it now for free Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.