Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Elastyczny, wielokanałowy dział pomocy.
Wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

4 powody dla których firmy przenoszą się z Deck.com do LiveAgent

Twoi klienci i Twój biznes zasługują na lepszą obsługę klienta. Podaruj im to z LiveAgent.

Free help desk software migration icon

Darmowa automatyczna migracja

Nie musisz martwić się o używanie usług firm zewnętrzych do wykonania migracji danych. Oferujemy całkowicie darmową i automatyczną migrację.

Customer support provided 24/7 icon

Obsługa klienta 24/7

Problemy mogą pojawić się w każdej chwili i zaskoczyć Cię kiedy jesteś na nie zupełnie nieprzygotowany. Nie ograniczaj się, my dajemy Ci opcję kontaktu z obsługą klienta 24/7.

Three different ways icon

Wielokanałowe podejście

Od samego początku LiveAgent został zbudowany z myślą o wielokanałowym podejściu . Przestań skupiać się tylko na e-mailach i zapewniaj wsparcie również za pośrednictwem czatu na żywo lub centrum obsługi telefonicznej.

Handshake icon

Pomagamy od 2011 r.

Nasza historia sięga aż 2011 roku, kiedy to wypuściliśmy pierwszą wersję LiveAgent. Od tego czasu mieliśmy wzloty i upadki, ale co najważniejsze, nauczyliśmy się słuchać klientów.

Poznaj LiveAgent, Twoje prawdziwe wielokanałowe oprogramowanie dla obsługi klienta

Twój dział obsługi klienta powinien korzystać z odpowiedniej platformy komunikacyjnej. Platformy, która jest solidna i bogata w funkcje, a jednocześnie łatwa w obsłudze i nawigacji. Platformy, która skaluje się wraz z Twoją firmą i nie kosztuje tysięcy dolarów. Poznaj LiveAgent i docieraj do klientów z dowolnego miejsca. Bez względu na to, czy komunikacja zaczyna się za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo czy rozmów telefonicznych, LiveAgent jest aby Ci pomóc.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej i całkowitej migracji z większości popularnych rozwiązań dla obsługi klienta i pomocy technicznej.

Data migration from one solution to another

Perfekcyjna migracja

Pozwól nam zająć się przeniesieniem z Desk do LiveAgent, tak abyś Ty mógł skupić się na ważniejszych sprawach, takich jak prowadzenie działu pomocy technicznej i obsługi klienta. Perfekcyjna usługa migracji  jest całkowicie bezpłatna i zautomatyzowana – żadne tickety nie zostaną pominięte!

Migracja danych przebiega w tle, więc możesz kontynuować pracę używając starego oprogramowania, dopóki migracja nie zostanie zakończona. W międzyczasie możemy uruchomić wersję demo dla Twoich agentów i przedstawicieli pomocy technicznej aby pokazać im jak działa LiveAgent.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz przenieść swoje konto z Desk.com do LiveAgent.

Dlaczego LiveAgent?

LiveAgent oferuje odpowiednią porcję funkcji, a w tym potężne oprogramowanie do ticketowania, czat na żywo z podglądem pisania w czasie rzeczywistym oraz wbudowane oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej, a wszystko to znajduje w chmurze. Te trzy podstawowe części wielokanałowego działu pomocy, mogą być wzbogacone o ponad 40 integracji i wtyczek, a także więcej niż 40 dostępnych wersji językowych oraz dziesiątki raportów i spostrzeżeń. To wszystko otrzymasz za średnią cenę obiadu dla 2 osób.

Ready to switch to LiveAgent

Porównanie Desk vs LiveAgent

mitigate losses

Desk.com

Przestarzałe oprogramowania mają zwykle ograniczone wsparcie techniczne i obsługę klienta. Niestety, problemy mogą wystąpić w dowolnym momencie i nie wiesz wtedy co robić. Serwery nie otrzymują również ważnych aktualizacji oprogramowania, które zwiększałyby ich funkcjonalność. Przy takich warunkach, ciężko będzie Ci sprostać nowoczesnej obsłudze klienta.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent, stabilne wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, regularnie co 2-3 tygodnie, otrzymuje nowe aktualizacje produktów. Stale wdrażane są nowe funkcje, poprawiające zarówno stabilność, jak i funkcjonalność. Nasza wizja jest prosta – oprogramowanie help desk powinno być pierwszym krokiem w kierunku lepszej obsługi klienta. Nie ograniczaj się, z nami będziesz rozwijać się w ekspresowym tempie.

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Oprogramowanie nie musi kosztować fortuny. LiveAgent oferuje uczciwe i przejrzyste ceny. Model Płać na bieżąco nie wiąże Cię żadnymi kontraktami.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i niezależnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket+Czat

Dla średnich firm i profesjonalnych agencji

29 /msc

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Artykuły powiązane zDesk

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo