Szukaszalternatywy dla Dixy?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Dixy na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj LiveAgent — oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, które mogą obejmować wiele kanałów komunikacji i media społecznościowe. Pozostań w kontakcie z klientami za pomocą e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsApp i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 30-dniowy okres próbny.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Dixa vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent Dixa
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń
Dixa oferuje obsługę zgłoszeń
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Dixa oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Dixa oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Dixa nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Dixa oferuje integrację z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Dixa nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Dixa nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Dixa nie oferuje integracji z Viberem.
WhatsApp
Integracja WhatsApp z działem pomocy technicznej pozwala użytkownikom odpowiadać na dowolne wiadomości WhatsApp w ramach wielokanałowego systemu sprzedaży biletów i traktować je tak samo, jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację z WhatsApp.
Dixa oferuje integrację z WhatsApp.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Dixa nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
Dixa nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Dixa oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Dixa oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Dixa oferuje funkcje IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Dixa nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
Dixa oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłosenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Dixa oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Dixa oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Obsługuj interakcję z klientem za pośrednictwem większej liczby kanałów

Wyjątkowa obsługa klienta powinna pochodzić z wielu miejsc dogodnych dla Twoich klientów. Na szczęście możesz obsłużyć wysokiej jakości obsługę klienta z jednego systemu zgłoseniowego. Obsługuj zgłoszenia e-mailowe i połączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber. Wszystko jest pod jednym dachem, tak jak powinno być, aby Twoi agenci mogli skoncentrować się na większej pomocy bez przełączania się między aplikacjami.

Dedykowane narzędzie do obsługi klienta, które załatwia wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewnij satysfakcję użytkownikom za pośrednictwem większej liczby mediów społecznościowych

Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla agentów wsparcia. Dlatego integracje Facebook i Facebook Messenger są wbudowane w LiveAgent, dzięki czemu możesz po prostu połączyć swoje konto. To samo dotyczy Twittera i Instagram. Korzystaj z mediów społecznościowych za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika systemu zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej z jednego miejsca.

Mockup-Facebook connection

Zarządzanie zgłoszeniami w mediach społecznościowych w jednym interfejsie

Mockup-Chat button gallery

Czat w czasie rzeczywistym z intuicyjnymi funkcjami ​

Szybsze rozwiązywanie problemów klientów dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu obsługi klienta. Uzyskaj niesamowite opinie klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynek. Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go za pomocą kluczowych funkcji zapewnić płynne działanie. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu na żywo i zobacz, dlaczego klienci są zadowoleni.

Rozstrzygaj zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo

Uzyskaj niesamowitą obsługę klienta od naszego zespołu wsparcia

Obsługujemy rozmowy z klientami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby mieć pewność, że w każdej chwili możemy pomóc wszystkim. Zadzwoń do nas dzwonić, porozmawiaj z nami lub wyślij nam e-mail gdy potrzebujesz naszej pomocy w rozwiązaniu problemu lub gdy chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Możesz również zapoznać się z naszym portalem pomocy technicznej, który jest wypełniony pomocnymi artykułami na temat naszego rozwiązania do obsługi klienta.

Mockup-Chat invitation gallery

Save more with LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy do wypróbowania LiveAgenta?

Obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub rozpocznij nasz bezpłatny 30-dniowy okres próbny, aby doświadczyć tego samodzielnie. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm o większości wielkości i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ wydajność agentów dzięki naszemu rozwiązaniu pomocy technicznej.

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Dixa
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

Szukasz alternatywy dla Zopim? LiveAgent to najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym czatem na żywo, ponad 175 funkcjami i przystępnymi cenami. Oferuje wsparcie 24/7 przez e-mail, media społecznościowe, telefon i więcej. Wypróbuj darmowy okres próbny bez karty kredytowej i dołącz do firm takich jak Huawei i BMW. Sprawdź, dlaczego LiveAgent to najczęściej polecane rozwiązanie dla małych i średnich firm!

LiveAgent to alternatywa dla Hivera, która może obsługiwać wiele skrzynek pocztowych i wiele kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej o LiveAgent.

Alternatywa dla Hivera - LiveAgent

LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x