Odkryj LiveAgent — oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, które mogą obejmować wiele kanałów komunikacji i media społecznościowe. Pozostań w kontakcie z klientami za pomocą e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsApp i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 30-dniowy okres próbny.
| Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Dixa
|
|---|---|---|
| Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń
|
Dixa oferuje obsługę zgłoszeń
|
| Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
Dixa oferuje czat na żywo.
|
| Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Dixa oferuje Call Center.
|
| Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Dixa nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
| Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
Dixa oferuje integrację z Facebookiem.
|
| Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Dixa nie oferuje integracji z Twitterem.
|
| Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Dixa nie oferuje integracji z Instagramem.
|
| Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
Dixa nie oferuje integracji z Viberem.
|
| WhatsApp
Integracja WhatsApp z działem pomocy technicznej pozwala użytkownikom odpowiadać na dowolne wiadomości WhatsApp w ramach wielokanałowego systemu sprzedaży biletów i traktować je tak samo, jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację z WhatsApp.
|
Dixa oferuje integrację z WhatsApp.
|
| Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Dixa nie oferuje bazy wiedzy.
|
| Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
Dixa nie oferuje forum klientów.
|
| Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Dixa oferuje automatyzację i reguły.
|
| API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Dixa oferuje funkcje API.
|
| Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
Dixa oferuje funkcje IVR.
|
| Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
Dixa nie oferuje rozmów wideo.
|
| Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
Dixa oferuje nieograniczoną historię.
|
| Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
| Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
| Nieograniczone zgłosenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
| Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Dixa oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
| Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
Dixa oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
Wyjątkowa obsługa klienta powinna pochodzić z wielu miejsc dogodnych dla Twoich klientów. Na szczęście możesz obsłużyć wysokiej jakości obsługę klienta z jednego systemu zgłoseniowego. Obsługuj zgłoszenia e-mailowe i połączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber. Wszystko jest pod jednym dachem, tak jak powinno być, aby Twoi agenci mogli skoncentrować się na większej pomocy bez przełączania się między aplikacjami.
Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla agentów wsparcia. Dlatego integracje Facebook i Facebook Messenger są wbudowane w LiveAgent, dzięki czemu możesz po prostu połączyć swoje konto. To samo dotyczy Twittera i Instagram. Korzystaj z mediów społecznościowych za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika systemu zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej z jednego miejsca.
Szybsze rozwiązywanie problemów klientów dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu obsługi klienta. Uzyskaj niesamowite opinie klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynek. Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go za pomocą kluczowych funkcji zapewnić płynne działanie. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu na żywo i zobacz, dlaczego klienci są zadowoleni.
Obsługujemy rozmowy z klientami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby mieć pewność, że w każdej chwili możemy pomóc wszystkim. Zadzwoń do nas dzwonić, porozmawiaj z nami lub wyślij nam e-mail gdy potrzebujesz naszej pomocy w rozwiązaniu problemu lub gdy chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Możesz również zapoznać się z naszym portalem pomocy technicznej, który jest wypełniony pomocnymi artykułami na temat naszego rozwiązania do obsługi klienta.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub rozpocznij nasz bezpłatny 30-dniowy okres próbny, aby doświadczyć tego samodzielnie. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm o większości wielkości i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ wydajność agentów dzięki naszemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!
Szukasz alternatywy dla CallHub?
Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!
Szukasz alternatywy dla Zopim?
Szukasz alternatywy dla Zopim? LiveAgent to najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym czatem na żywo, ponad 175 funkcjami i przystępnymi cenami. Oferuje wsparcie 24/7 przez e-mail, media społecznościowe, telefon i więcej. Wypróbuj darmowy okres próbny bez karty kredytowej i dołącz do firm takich jak Huawei i BMW. Sprawdź, dlaczego LiveAgent to najczęściej polecane rozwiązanie dla małych i średnich firm!
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.



