Szukasz łatwiejszego i skuteczniejszego rozwiązania do obsługi klienta? LiveAgent oferuje niezawodny system zgłoszeń, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.
Wznieś swój dział obsługi klienta na wyższy poziom dzięki LiveAgent.
LiveAgent zwiększa zadowolenie klientów i poprawia współczynniki konwersji.
Oszczędzaj pieniądze. LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami help desk.
Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Funkcje | LiveAgent | Samanage |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ❌Nie |
Czat na żywo | ✅Tak | ❌Nie |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ❌Nie | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ✅Tak |
Forum dla klientów | ✅Tak | ✅Tak |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona iliczba witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba przycisków czatu | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
Jeśli szukasz kompleksowego oprogramowania help desk, jesteś w dobrym miejscu. LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta.
Niezawodny system zgłoszeń obejmuje każdy ważny kanał – e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (nawet Instagram), call center i bazę wiedzy. Z LiveAgent nic Cię nie zaskoczy.
Czat na żywo jest niezbędnym narzędziem, jeśli chodzi o obsługę klienta. Umożliwia klientom niemal błyskawicznie nawiązać z Tobą kontakt za pośrednictwem widżetu na Twojej stronie internetowej. To świetny dodatek do obsługi klienta.
LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wiadomości wynoszącą 2,5 sekundy. Odpowiadaj swoim klientom z prędkością błyskawicy!
Zdobycie najprzydatniejszych narzędzi nie musi dużo kosztować. LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, które są pełne przydatnych funkcji i integracji. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Cennik LiveAgent pozwala również na zakup oddzielnych funkcji na wypadek, że będziesz potrzebować czegoś ekstra. Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.