Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą SysAid na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz odpowiedniej alternatywy SysAid?

LiveAgent zapewnia intuicyjny interfejs pełen przydatnych narzędzi, które pomogą Ci szybciej rozwiązywać problemy klientów. Przejdź do naszego biura obsługi klienta i popraw swoje zarządzanie zgłoszeniami dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń, który ujednolica całą Twoją komunikację.

Skorzystaj z automatyzacji i integracji aby poprawić swoje przepływy pracy. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś aby uzyskać doświadczenie LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

SysAid vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
SysAid
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
SysAid oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
SysAid oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
SysAid nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
SysAid oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
SysAid nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
SysAid nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
SysAid nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
SysAid nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
SysAid oferuje bazę wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
SysAid oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
SysAid oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
SysAid oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
SysAid nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
SysAid nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
SysAid oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
SysAid oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możeszumieść nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
SysAid oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenie/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
SysAid oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
SysAid nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
SysAid oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Usprawnij zarządzanie obsługą klienta

LiveAgent oferuje obsługę różnych kanałów komunikacji wspieranych przez dodatkowe funkcje. Dzięki nim dotrzesz do większej liczby klientów i znacznie szybciej rozwiążesz ich problemy. Skorzystaj z zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, call center, portal klienta lub media społecznościoweFacebook, Twitter iInstagram. Bądź obecny wszędzie dzięki jednej zunifikowanej platformie i zapewniaj najlepszą możliwą obsługę klienta.

Skuteczne rozwiązanie stworzone z myślą o produktywności agentów

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najszybszy czat na żywo na rynku

Przenieś swoje biuro obsługi klienta na wyższy poziom dzięki najszybszemu dostępnemu widżetowi czatu na żywo. Dzięki czasom wyświetlania czatu wynoszącym 2,5 sekundy możesz szybciej rozwiązywać problemy i z kolei uzyskuj lepsze recenzje klientów i użytkowników. Przyjazny dla użytkownika interfejs ułatwia każdemu kontakt z Tobą i dodatkowe funkcje zapewnia pełną widoczność odwiedzających online.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Zapewnij najlepsze wrażenia użytkownika dzięki czacie na żywo

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Zaawansowane przepływy pracy i monitorowanie sieci

Zarządzanie obsługą klienta staje się łatwiejsze, gdy masz wsparcie analityczne, monitorowanie, płynne przepływy pracy i integracje silny>. LiveAgent pozwala ulepszyć przepływ pracy, tworzyć automatyzacje, monitoruj swój sukces i integruj aplikacje, których używasz codziennie, aby je ujednolicić pod jednym dachem. Zapoznaj się z naszymi funkcjami i integracje, aby dowiedzieć się więcej.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Zostań szczęśliwym klientem

Możesz zapytać nas o wszystko w dowolnym momencie dzięki naszej całodobowej obsłudze klienta. Jesteśmy tu dla Ciebie, jeśli masz problemy, szukasz informacji lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego. Skontaktuj się z nami przez czat, e-mail lub zadzwoń do nas, a dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Dołącz do LiveAgent i zostań szczęśliwym klientem już dziś. Zapoznaj się z naszymi niedrogimi planami cenowymi odpowiednimi dla firm o różnych rozmiarach i branżach. Lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez wymaganych informacji o karcie kredytowej.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj LiveAgent z innymi alternatywami

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla SysAid
    LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

    Ogłoszenie integracji Twittera

    LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x