Szukasz alternatywy dla Groove?

Groove to świetne oprogramowanie, które zyskało popularność dzięki dokumentowaniu rozwoju firmy na popularnym blogu. Groove jest prosty w obsłudze i konkurencyjny cenowo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Groove, powinieneś rozważyć LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta. Dlatego stworzyliśmy w pełni funkcjonalne oprogramowanie dla pomocy technicznej, które zwiększy nie tylko produktywność zespołu obsługi klienta ale także satysfakcję klientów, jednocześnie zaoszczędzając pieniądze.

LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewnianiaj światowej klasy obsługę klienta. My sprawimy, że będzie to banalne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla Groove

Znalezienie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. Groove oferuje trzy różne pakiety podstawowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Groove, zerknij na LiveAgent. Posiadamy hybrydowy strumień biletów, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś korzystając z naszego 14-dniowego kresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Najszybszy widget do czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Groove, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wskaźnikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent szczyci się najszybszym widgetem czatu na rynku — wyświetla się w zaledwie 2.5 sekundy.

ASzybki widget czatu to doskonały wybór, jeśli chcesz skutecznie przekształcić użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę w klienta. Według raportu eMarketer report, 35% odwiedzających witrynę dokonuje zakupów online po skorzystaniu z czatu na żywo.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się w jaki sposób LiveAgent wyróżnia się na tle różnych alternatyw.

Increased customer satisfaction and loyalty

Zwiększa satysfakcję

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Zwiększa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań od klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Z ponad 179 funkcjami dla obsługi klienta, zapewnienie wsparcia będzię bułką z masłem.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język był barierą pomiędzy Tobą a Twoimi klientami. My to załatwimy.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Groove. Z LiveAgent oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

Ready to switch to LiveAgent

Prównanie LiveAgent i Groove

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Groove na podstawie opinii klientów na Capterra

comparison between LiveAgent and Groove

Stan na dzień 28.1.2020 r.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Related Articles to Alternatywa dla Groove
Jeśli szukasz potężnej alternatywy dla Kayako, rozważ LiveAgent. Posiadamy najszybszy widget czatu na rynku i ponad 179 przydatnych funkcji dla pomocy technicznej

Szukasz alternatywy dla Kayako?

LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta dostępne w 43 językach. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj alternatywę dla Crisp. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na budowaniu relacji ze swoimi klientami. LiveAgent to najczęściej recenzowane i wysoko oceniane oprogramowanie dla małych i średnich firm.

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje wiele alternatywnych rozwiązań na rynku. Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie, trzeba ocenić potrzeby i preferencje firmy i porównać różne programy. Należy rozważyć funkcje, ceny i projekt, a także zachować kompatybilność z preferencjami firmy.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.

Helpshift Alternatywa

Helpshift Alternatywa

LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo