Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Crisp?
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta dostępne w 43 językach. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj alternatywę dla Crisp. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na budowaniu relacji ze swoimi klientami. LiveAgent to najczęściej recenzowane i wysoko oceniane oprogramowanie dla małych i średnich firm.
Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?
Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje wiele alternatywnych rozwiązań na rynku. Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie, trzeba ocenić potrzeby i preferencje firmy i porównać różne programy. Należy rozważyć funkcje, ceny i projekt, a także zachować kompatybilność z preferencjami firmy.
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.
LiveAgent jest często postrzegany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Użytkownicy podkreślają, że LiveAgent upraszcza reakcję na zgłoszenia i poprawia czas odpowiedzi, co z kolei wpływa na wzrost satysfakcji klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Rozwiązanie to jest łatwe w użyciu, oferujące duże możliwości i funkcjonalność, w tym raportowanie, integrację różnych kanałów komunikacji i profesjonalne podejście do klienta, co przyczynia się do zadowolenia użytkowników.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach