Groove to świetne oprogramowanie, które zyskało popularność dzięki dokumentowaniu rozwoju firmy na popularnym blogu. Groove jest prosty w obsłudze i konkurencyjny cenowo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Groove, powinieneś rozważyć LiveAgent.
W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta. Dlatego stworzyliśmy w pełni funkcjonalne oprogramowanie dla pomocy technicznej, które zwiększy nie tylko produktywność zespołu obsługi klienta ale także satysfakcję klientów, jednocześnie zaoszczędzając pieniądze.
LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewnianiaj światowej klasy obsługę klienta. My sprawimy, że będzie to banalne.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Znalezienie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działu pomocy technicznej. Groove oferuje trzy różne pakiety podstawowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Groove, zerknij na LiveAgent. Posiadamy hybrydowy strumień biletów, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś korzystając z naszego 14-dniowego kresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.
Jeśli szukasz alternatywy dla Groove, a szybkość jest dla Ciebie ważnym wskaźnikiem, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent szczyci się najszybszym widgetem czatu na rynku — wyświetla się w zaledwie 2.5 sekundy.
ASzybki widget czatu to doskonały wybór, jeśli chcesz skutecznie przekształcić użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę w klienta. Według raportu eMarketer report, 35% odwiedzających witrynę dokonuje zakupów online po skorzystaniu z czatu na żywo.
Dowiedz się w jaki sposób LiveAgent wyróżnia się na tle różnych alternatyw.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.
Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań od klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla pomocy technicznej.
Z ponad 179 funkcjami dla obsługi klienta, zapewnienie wsparcia będzię bułką z masłem.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język był barierą pomiędzy Tobą a Twoimi klientami. My to załatwimy.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Groove. Z LiveAgent oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.
Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z Groove na podstawie opinii klientów na Capterra
Stan na dzień 28.1.2020 r.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach