Szukasz alternatywy

Zwiększ satysfakcję klienta z odpowiednią alternatywą dla oprogramowania pomocy technicznej Helprace. Niezawodny system biletowania, baza wiedzy, czat na żywo albo wsparcie mediów społecznościowych, LiveAgent posiada narzędzia, żeby pomóc ci zapewnić najlepszą obsługę klienta i zwięszyć produktywność agentów.

Czytaj dalej o naszym intuicyjnym rozwiązaniu wsparcia i przekonaj się, że jest to odpowiednia alternatywa dla Helprace dla twojej firmy.

4 korzyści z przeniesienia się do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie klientów

LiveAgent może ci pomóc w zapewnieniu lepszego doświadczenia swoim klientom i zwiększeniu ich satysfakcji.

Raporty

Zwiększone zainteresowanie powrotem

Zamień przeglądających stronę na płacących klientów i zwiększ swój dochód.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Oszczędzaj czas i pieniądze poprzez posiadanie wszystkiego w jednym rozwiązaniu pomocy technicznej.

Service desk manager

Zwiększa produktywność agenta

Świetny zestaw narzędzi, funkcji i integracji pomoże ci zrobić więcej.

Zachowaj spokój

Załatwiaj sprawy odpowiednimi narzędziami

Helprace zrobiło świetną robotę, ale nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdego biznesu. Dlatego powinieneś wybrać niezawodne altwrnatywne oprogramowanie dla swojej firmy.. LiveAgent może dużo wnieść do twojje obsługi klienta.

Mówimy o doskonałym systemie biletowania, najszybszym czacie na żywo, wsparciu dla mediów społecznościowych jak Facebookowy Messenger, Instagram, czy Viber.. Razem z call center i bazą wiedzy, możemy ci zaoferować wszystkie narzędzia, tórych potrzebujesz, żeby zapewnić klientowi najlepszą możliwą obsługę. Chciałbyś zobaczyć jak te narzędzia działają? Kliknij niżej i je wypróbuj.

Zapoznaj się z naszymi narzędziami

Błysawicznie szybki czat na żywo

Szybki czat na żywo jest jednym z najbardziej użytecznych narzędzi jakie może ci zaoferować oprogramowanie pomocy technicznej. Offerujemy ci najszybszy czat na żywo, z prędkością wyświetlania tylko 2,5 sekundy. Jest także wyposażony w użyteczne fukcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym i monitoring strony, żeby zapewnić lepszy widok agentom obsługi klienta.

Definicja zaangażowania klienta
LiveAgent Live Chat Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M136SYoutube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Spójrz na demo czatu na żywo

Sprawdź to nagranie o naszym czasie na żywo. Możesz za darmo wypróbować, co potrafi. Nie krępuj się także przeglądać nasz kanał na YouTubie i zobacz więcej filmików o naszych funkcjach.

Najlepsze doświadczenie klienta

W celu zbudowania najlepszego oprogramowania pomocy technicznej, musieliśmy zrozumieć jak zapewnić doskonałe wsparcie dla naszych klientów. Wydaje nam się, że robimy to dobrze i dlatego staramy się być przykładem dla naszych klientów..

Oferujemy naszym klientom obsługę klienta 24/7 . Możesz się z nami skontaktować kiedy tylko potrzebujesz, a my postaramy się pomóc. Użyj czatu na żywo, wyślij nam email. Zadzwoń. Wybór jest twój. Naszym celem jest zapewnić ci najlepsze wsparcie, żebyś razem z innymi mógł robić to samo dla swoich klientów.Chciałbyś dołączyć do naszych szeregów szczęśliwych klientów? Kliknij niżej.

zainspiruj się

Co inni klienci mówią o LiveAgent

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Gotowy wypróbować alternatywę dla Helprace?

Kliknij niżej i zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i żadne łańcuchy znaków nie są załączone, tylko doświadczenie oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas do innego oprogramowania help desk

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helprace
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x