Helpshift jest świetnym narzędziem, ale nie każde świetne narzędzie jest dobre dla twojej firmy. Dlatego możesz szukać dobrej alternatywy dla Helpshift. Wypróbowałeś już LiveAgent?
LiveAgent jest najlepszym wielokanałowym oprogramowaniem pomocy technicznej dla firm każdej wielkości, czy branży. Zwiększ zaangażowanie swoich lientów, zbieraj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej i dowiedz się o naszym systemie ticetowania i innych doskonałych narzędziach i funkcjach.
Zwiększ satysfakcję klienta z naszym czatem na żywo i innymi funkcjami na naszej stronie
Zaagażuj swoich klientów poprzez czynne fukcje
Wszystkie narzędzia są tutaj, żeby twoi agenci mogli je wykorzystywać dla lepszego komfortu pracy
LiveAgent nie zrujnuje twojego budżetu, ceny są sprawiedliwe i zbilansowane. Użyj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie.
Helpshift jest po prostu wspaniały. Jednak jest powód, dla którego istnieje konkurencja i możesz chcieć zmienić oprogogramowanie na takie, które odpowiada ci bardziej. Dlatego jesteśmy tutaj, żeby powiedzieć ci o LiveAgent.
LiveAgent oferuje ci najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu obsługi klienta. Mówimy o niezawodnym systemie ticetowania, super szybkiej funkcji czatu na żywo, bazie wiedzy, call center i nawet wsparciu mediów społecznościowych, takich jaFacebook messenger, Instagram czy nawet Viber. Wszystko jest wygodnie umieszczone na jednej tablicy, gdzie możesz śledzić wszystkie kanały. Zapewnianie znakomitego doświadczenia dla klienta nie mogło być lepsze z narzędziami w jednym miejscu.
LiveAgent jest dumny mogąc zaoferować super szybki czat na żywo swoim klientom. Jest on najszybszy na rynku z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Teraz naprawdę możesz zapewnić błyskawiczną pomoc swoim klientom.
Czat na żywo może czynić cuda twojej obsłudze klienta. Zamień odwiedzających stronę w płacących klientów poprzez zamieszczenie zaproszenia do czatu na swojej stronie. Zobacz co piszą zanim wyślą za pomocą funkcji widoku pisania w rzeczywistym czasie. Zapewnij szybą pomoc i informacje, kiedy jest potrzeba.
Przekonaj się jak działa nasz czat i co możesz z nim robić w tym filmiku.
Nie krępuj się przejrzeć nasz kanał na Youtubie i znajdź więcej filmików o narzędziach i funckcjach w naszym oprogramowaniu pomocy technicznej
W celu prowadzenia i pracowania w świetnym centrum kontaktowym oraz uzyskiwania dobrych opinii, musisz być usatysfakcjonowany swoim oprogramowaniem obsługi klienta. To oznacza posiadanie dobrego doświadczenia klienta poza podstawową funkcjonalnością.
LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i dążymy do zapewnienia kompletnego doświadczenia razem z naszym zestawem narzędzi. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać.Skontaktuj się z nami taką drogą, jaką chcesz. Wyślij nam email, zadzwoń do nas lub czatuj z nami. To twój wybór, a my zrobimy wszystko, by zapewnić ci najlepsze doświadczenie i rozwiązanie problemu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Wiesz co łączy Huwawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.