Szukasz prostszego i wydajniejszego rozwiązania dla swojego działu pomocy? LiveAgent jest tutaj dla Ciebie. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów komunikacji, dzięki niezawodnemu opgramowaniu. Mamy wszystko: e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, wsparcie centrum obsługi telefonicznej oraz bazę wiedzy.
Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego warto wybrać LiveAgent jako rozwiązanie dla pomocy technicznej.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desku.
Dzięki ponad 175 funkcjom dla pomocy technicznej zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.
Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia i funkcje, które pomogą Ci zapewnić doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system ticketowy sortuje całą komunikację, czy to e-mail, czat na żywo, czy media społecznościowe, takie jak Instagram i Facebook.
LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji, które ułatwiają pracę.
Widget czatu na żywo to jeden z najlepszych sposobów, który pozwoli Twoim klientom szybko się z Tobą skontaktować. Chodzi o natychmiastową komunikację, dlatego powinna być tak szybka, jak to tylko możliwe.
LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewniaj wsparcie z prędkością błyskawicy.
Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu. LiveAgent posiada trzy świetne płatne plany, które zapewniają najlepsze narzędzia oraz funkcje potrzebne do dostarczenia bezbłednęj obsługi klienta. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Jeśli jednak będziesz potrzebować czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić osobne funkcje. Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach