Szukasz alternatywy dla LiveHelpNow?

Szukasz prostszego i wydajniejszego rozwiązania dla swojego działu pomocy? LiveAgent jest tutaj dla Ciebie. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów komunikacji, dzięki niezawodnemu opgramowaniu. Mamy wszystko: e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, wsparcie centrum obsługi telefonicznej oraz bazę wiedzy.

Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego warto wybrać LiveAgent jako rozwiązanie dla pomocy technicznej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.

live chat increases sales

Większa produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag and a coin - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desku.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom dla pomocy technicznej zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.

report on tablet-illustration

Potężna alternatywa dla LiveHelpNow

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia i funkcje, które pomogą Ci zapewnić doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system ticketowy sortuje całą komunikację, czy to e-mail, czat na żywo, czy media społecznościowe, takie jak Instagram i Facebook.

LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji, które ułatwiają pracę.

Najszybszy czat na żywo

Widget czatu na żywo to jeden z najlepszych sposobów, który pozwoli Twoim klientom szybko się z Tobą skontaktować. Chodzi o natychmiastową komunikację, dlatego powinna być tak szybka, jak to tylko możliwe.

LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewniaj wsparcie z prędkością błyskawicy.

Watch the website loading time
Savings illustration

Więcej za mniej

Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu. LiveAgent posiada trzy świetne płatne plany, które zapewniają najlepsze narzędzia oraz funkcje potrzebne do dostarczenia bezbłednęj obsługi klienta. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli jednak będziesz potrzebować czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić osobne funkcje. Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy do zmiany?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z alternatywami

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla LiveHelpNow
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x