Szukasz prostszego i wydajniejszego rozwiązania dla swojego działu pomocy? LiveAgent jest tutaj dla Ciebie. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów komunikacji, dzięki niezawodnemu opgramowaniu. Mamy wszystko: e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, wsparcie centrum obsługi telefonicznej oraz bazę wiedzy.
Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego warto wybrać LiveAgent jako rozwiązanie dla pomocy technicznej.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desku.
Dzięki ponad 175 funkcjom dla pomocy technicznej zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.
Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia i funkcje, które pomogą Ci zapewnić doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system ticketowy sortuje całą komunikację, czy to e-mail, czat na żywo, czy media społecznościowe, takie jak Instagram i Facebook.
LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji, które ułatwiają pracę.
Widget czatu na żywo to jeden z najlepszych sposobów, który pozwoli Twoim klientom szybko się z Tobą skontaktować. Chodzi o natychmiastową komunikację, dlatego powinna być tak szybka, jak to tylko możliwe.
LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewniaj wsparcie z prędkością błyskawicy.
Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu. LiveAgent posiada trzy świetne płatne plany, które zapewniają najlepsze narzędzia oraz funkcje potrzebne do dostarczenia bezbłednęj obsługi klienta. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.
Jeśli jednak będziesz potrzebować czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić osobne funkcje. Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.