Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla LiveHelpNow?

Szukasz prostszego i wydajniejszego rozwiązania dla swojego działu pomocy? LiveAgent jest tutaj dla Ciebie. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem wszystkich ważnych kanałów komunikacji, dzięki niezawodnemu opgramowaniu. Mamy wszystko: e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, wsparcie centrum obsługi telefonicznej oraz bazę wiedzy.

Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego warto wybrać LiveAgent jako rozwiązanie dla pomocy technicznej.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.

live chat increase sales

Większa produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag and a coin

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desku.

Integrations pricing

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom dla pomocy technicznej zapewnienie wsparcia to bułka z masłem.

undraw report mx0a

Potężna alternatywa dla LiveHelpNow

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia i funkcje, które pomogą Ci zapewnić doskonałą obsługę klienta. Niezawodny system ticketowy sortuje całą komunikację, czy to e-mail, czat na żywo, czy media społecznościowe, takie jak Instagram i Facebook.

LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji, które ułatwiają pracę.

Najszybszy czat na żywo

Widget czatu na żywo to jeden z najlepszych sposobów, który pozwoli Twoim klientom szybko się z Tobą skontaktować. Chodzi o natychmiastową komunikację, dlatego powinna być tak szybka, jak to tylko możliwe.

LiveAgent ma najszybszy widget czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewniaj wsparcie z prędkością błyskawicy.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Więcej za mniej

Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu. LiveAgent posiada trzy świetne płatne plany, które zapewniają najlepsze narzędzia oraz funkcje potrzebne do dostarczenia bezbłednęj obsługi klienta. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli jednak będziesz potrzebować czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić osobne funkcje. Zobacz nasze plany cenowe i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

undraw winners ao2o

Gotowy do zmiany?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo