Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Lucep?

Szukasz oprogramowania, które zapewni Ci o wiele więcej opcji komunikacji z klientami niż klasyczne centrum obsługi telefonicznej?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to najlepsza opcja dla działu obsługi klienta Twojej firmy. Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy w jednym oprogramowaniu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Call center - icon

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent dostarcza dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobieraj osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy.

live chat increases sales - icon

Większa produktywność

Dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej możesz skrócić czas pracy swoich agentów a tym samym, rozwiązywać więcej zapytań klientów.

smart phone calling

Alternatywa dla Lucep

Ważne jest, aby Twoi klienci mogli połączyć się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Daj im opcję dotarcia do Ciebie, za pomocą każdego z ważnych kanałów komunikacyjnych, używając do tego jednego oprogramowania. Dzięki LiveAgent możesz wybierać spośród poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Ponadto LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji ułatwiających przepływ pracy.

Wsparcie call center

Nie rezygnuj z telefonów! LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe ustawienie swojego własnego centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja zajmuje tylko kilka minut. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt.

Nie musisz już korzystać z usług zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Wszystkie wysokiej jakości narzędzia i funkcje mają także wysoką cenę. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które zawierają wszystko czego potrzebujesz, a przy okazji nie zrujnują Twojego budżetu.

Jedyne co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo