Szukasz alternatywy dla Lucep?

Szukasz oprogramowania, które zapewni Ci o wiele więcej opcji komunikacji z klientami niż klasyczne centrum obsługi telefonicznej?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to najlepsza opcja dla działu obsługi klienta Twojej firmy. Przenieś swój helpdesk na wyższy poziom dzięki połączniu e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy w jednym oprogramowaniu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Call center - icon

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent dostarcza dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobieraj osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy.

live chat increases sales - icon

Większa produktywność

Dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej możesz skrócić czas pracy swoich agentów a tym samym, rozwiązywać więcej zapytań klientów.

smart phone calling

Alternatywa dla Lucep

Ważne jest, aby Twoi klienci mogli połączyć się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Daj im opcję dotarcia do Ciebie, za pomocą każdego z ważnych kanałów komunikacyjnych, używając do tego jednego oprogramowania. Dzięki LiveAgent możesz wybierać spośród poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Ponadto LiveAgent posiada więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji ułatwiających przepływ pracy.

Wsparcie call center

Nie rezygnuj z telefonów! LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe ustawienie swojego własnego centrum obsługi telefonicznej. Konfiguracja zajmuje tylko kilka minut. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt.

Nie musisz już korzystać z usług zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Wszystkie wysokiej jakości narzędzia i funkcje mają także wysoką cenę. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które zawierają wszystko czego potrzebujesz, a przy okazji nie zrujnują Twojego budżetu.

Jedyne co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Lucep

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo