Poszukujesz alternatywy do osTicket?

LiveAgent jest niezastąpionym rozwiązaniem dla obsługi klienta w Twojej firmie. Zastanów się nad przeniesieniem z osTicket do innego oprogramowania helpdesk.

LiveAgent jest wypchany narzędziami, funkcjami i integracjami by usprawnić przebieg Twojej pracy, uszczęśliwić Twoich klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji. Wypróbuj go już teraz, pierwsze 14 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Dlaczego LiveAgent jest lepszą alternatywą

Poniżej znajdziesz 4 główne korzyści z użytkowania LiveAgent.

Satisfaction prediction scores

Większe zadowolenie

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza większą wydajność pracy, bardziej zadowolonych klientów i wyższą stopę konwersji.

Service desk

Zwiększona wydajność

Narzędzia, funkcje i integracje LiveAgent pomogą Twoim agentom wykonywać lepiej swoja pracę.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w rozsądnej cenie co czyni z niego świetnym programem do obsługi klienta.

Raporty

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij obsługę klienta na najwyższym poziomie i spraw by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.

Zwiększ dostępność

Alternatywa do osTicket która Cię nie zawiedzie

Jesteśmy pewni, że ludzie stojący za osTicket robią co mogą by zaspokoić swoich klientów. Ale nie każde rozwiązanie jest dobre dla każdego biznesu czy firmy. LiveAgent to warta rozważenia alternatywa jeśli poszukujesz czegoś innego.

LiveAgent to oprogramowanie helpdesk, które oferuje niezawodne narzędzia, takie jak e-mail, czat na żywo, integracja z mediami społecznościowymi, call center i baza wiedzy by pomóc Ci zapewnić najlepszą obsługę. Wszystko jest zarządzane poprzez niezawodny system ticketowy w Twoim interfejsie. Spraw by Twój helpdesk był skuteczny i zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwemu oprogramowaniu.

Program do obsługi klienta z niezbędnym zestawem narzędzi

System ticketowy, baza wiedzy, e-mail i call center są tylko wierzchołkiem góry lodowej w przypadku dobrego oprogramowania helpdesk. LiveAgent może dostarczyć dużo więcej jako rozwiązanie tego typu.

Oferujemy również najszybszą wtyczkę do czatu na żywo jaka istnieje na rynku, która wyświetla czat w zaledwie 2,5 sekundy. Dodaj do tego obsługę mediów społecznościowych poprzez Facebook Messenger, Instagram, Twitter czy Viber. Niezależnie od tego czy jesteś agentem obsługi klienta, pomocy technicznej, czy kimś kto po prostu chce mieć lepsze relacje z klientami, LiveAgent posiada narzędzia by pomóc Ci mieć te relacje na najwyższym poziomie.

Skoncentruj się na doświadczeniu klienta

Kliknij na narzędzie lub funkcję by dowiedzieć się więcej

Definicja przekierowania połączeń

Porównaj osTicket z LiveAgent

Dziesiątki indywidualnych narzędzi do obsługi klienta mogą dać Ci doskonały obraz doświadczenia klienta. Zdobądź wiedzę i porównaj osTicket z LiveAgent.

Oprogramowanie do obsługi klienta można porównywać w różnych aspektach takich jak niezawodność, stosunek jakości do ceny, a czasem oceniając poszczególne elementy czyli system ticketowy, czat na żywo czy bazę wiedzy. Sprawdź czy wypadamy lepiej na tle osTicket i czy jesteśmy właściwym programem do obsługi klienta dla Twojego biznesu.

Porównanie osTicket z LiveAgent

Porównaj osTicket z LiveAgent i oceń które oprogramowanie jest lepsze

osticket_vs_liveagent

Stan na dzień 9.11.2020

Otrzymaj najlepszą obsługę klienta i przekaż ją dalej

Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie powinno mieć jedynie najlepszego systemu ticketowego czy czat na żywo ale powinno dawać przykład i oferować wyśmienite doświadczenie klientom.

Dlatego oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Interakcja z klientem, szybki czas odpowiedzi i rozwiązanie problemu są naszymi priorytetami. Możesz się z nami skontaktować poprzez wiele kanałów. Czat, rozmowa przez telefon, Gmail i wiele innych, wybór należy do Ciebie. Czy chciałbyś się dowiedzieć jak to jest mieć znakomite doświadczenie jako klient? Jeśli tak to kliknij poniżej.

zainspiruj się

Opinie klientów mówią wiele o obsłudze klienta

Bez względu na to czy jest to duża organizacja czy mały biznes… Wszyscy mają coś miłego do powiedzenia o naszym systemie obsługi klienta.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz bezpłatnie Karta kredytowa nie jest wymagana
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Compare us with other ticketing software

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami w zakresie oprogramowania biletowego? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla osTicket
LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

LiveAgent oferuje ponad 175 przydatnych funkcji, w tym najszybszy na rynku widget czatu na żywo. Funkcje pokrywają nie tylko centrum obsługi telefonicznej, ale nawet kanały takie jak Instagram.

Szukasz alternatywy dla LiveChat?

Przeczytaj naszą szczegółową recenzję osTicket, darmowego systemu do obsługi zgłoszeń, który oferuje dobre funkcje w przystępnej cenie. Choć interfejs jest przestarzały, a logowanie problematyczne, osTicket pozostaje funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Dowiedz się, jak porównuje się z droższymi rozwiązaniami i czy jest odpowiedni dla Twojej firmy.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Chcesz przenieść swoje dane z Helpshift do innego narzędzia? Poznaj korzyści LiveAgent i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Migracja z Helpshift?

Szukasz alternatywy dla Helpshift? Przenieś swoje wsparcie klienta do LiveAgent i ciesz się doskonałą obsługą oraz wszystkimi narzędziami potrzebnymi do efektywnej pracy. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na 14 lub 30 dni, bez karty kredytowej. Skorzystaj z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, czatu na żywo, call center i integracji z mediami społecznościowymi. Dołącz do zadowolonych klientów takich jak Huawei, BMW czy Yamaha. Migracja z Helpshift jest szybka i bezproblemowa dzięki naszej darmowej pomocy. Sprawdź sam!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x