Czy potrzebujesz czegoś więcej niż tylko narzędzie czatu do obsługi klienta? Wypróbuj LiveAgent!
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dzięki ponad 180 zaawansowanym funkcjom i ponad 40 integracjom z innymi firmami, LiveAgent jest idealnym narzędziem wsparcia dla zespołów obsługi klienta każdej wielkości. Przełącz się już dziś i dowiedz się o zaletach korzystania z LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku. Okno czatu wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.
Ponad 180 funkcji ułatwiających i uprzyjemniających pracę.
LiveAgent zapewnia dobrą jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne, dostosowane do Twojego działu pomocy, funkcje.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Jeśli szukasz oprogramowania z wieloma narzędziami i funkcjami, jesteś we właściwym miejscu. LiveAgent łączy Cię z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Mówimy tu o e-mailu, czacie na żywo, mediach społecznościowych, call center i bazie wiedzy w ramach jednego potężnego rozwiązania dla Twojej firmy.
Wszystkie zapytania są zarządzane przez system ticketowy, aby zapewnić dobrą organizację i wydajność.
W przypadku większości firm czat na żywo jest głównym narzędziem do łączenia się z klientami. Czat na żywo musi być szybki, niezawodny i zawsze dostępny w Twojej witrynie, abyś mógł skutecznie przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów.
LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 tłumaczenia na różne języki (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.
Zobacz porównanie z Smartsupp na podstawie opinii klientów na Capterra
Uzyskanie większej liczby narzędzi obsługi klienta dla Twojej firmy nie musi być drogie.
LiveAgent nie wysysa Twojego budżetu. Mamy trzy świetne płatne plany, wypełnione mnóstwem zaawansowanych narzędzi, funkcji i integracji, które pomogą Ci zapewnić jak najlepsze wsparcie. Sprawdź nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach