Recenzja systemu zgłoszeń Spiceworks
Zastanawiasz się nad wyborem Spiceworks do obsługi zgłoszeń? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak oprogramowanie poradziło sobie w naszych ogólnych testach.
Recenzja systemu zgłoszeń Zendesk
Zastanawiasz się nad wyborem Zendesk do obsługi zgłoszeń? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak oprogramowanie poradziło sobie w naszych ogólnych testach.
Recenzja systemu zgłoszeń OneDesk
Zastanawiasz się nad wyborem OneDesk do obsługi zgłoszeń? Zapoznaj się z naszą recenzją i przekonaj się, jak oprogramowanie wypadło w naszych ogólnych testach.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Freshdesk
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, w tym zwiększenie satysfakcji klientów i obsługę 24/7. 54% konsumentów preferuje interakcję z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach