Szukasz prostszego i efektywniejszego rozwiązania dla obsługi klienta? LiveAgent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację wielu kanałów, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji.
Podnieś poziom obsługi klienta z LiveAgent.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.
Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania dla obsługi klienta, trafiłeś w dobre miejsce. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz, żeby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę.
Niezawodny system ticketowy obsługuje wszystkie kanały – email, czat na żywo, media społecznościowe (nawet Instagram), call center i bazę wiedzy. Z LiveAgent będziesz gotowy na wszystko.
Czat na żywo to niezbędne narzędzie do obsługi klienta. Dzięki niemu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą bez czekania przez twoją stronę internetową. To jedna z najlepszych metod wsparcia klienta.
LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Błyskawicznie odpowiadaj swoim klientom!
Przydatne narzędzia wcale nie muszą być drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne plany, bogate w przydatne narzędzia, funkcje i integracje. Wystarczy, że wybierzesz, który najbardziej odpowiada twoim potrzebom.
Dzięki niskim cenom LiveAgent możesz również dobrać dodatkowe funkcje do swojego pakietu. Sprawdź nasze plany, żeby dowiedzieć się więcej.
Dowiedz się więcej
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.