Chcesz zmienić swoje oprogramowanie obsługi klienta?
LiveAgent oferuje więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Obsługuje najważniejsze kanały komunikacji, posiada ponad 175 funkcje i więcej niż 40 integracji. Podnieś poziom swojej obsługi klienta z LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.
Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Wybierz oprogramowanie wsparcia klienta, które oferuje więcej i pozwoli ci podnieść poziom obsługi.
LiveAgent obsługuje wszystkie istotne kanały komunikacji, takie jak e-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet media społecznościowe, np. Instagram, Twitter czy Facebook. Już trwają prace nad wtyczką do Viber. To wszystko wspierane jest przez świetny system ticketowy, który zarządza wiadomościami za siebie. Nie musisz martwić się o nierozwiązane problemy.
Duża część naszego życia przeniosła się do internetu, dlatego ważnym jest, żeby obsługiwać nie tylko tradycyjne kanały, ale też media społecznościowe.
LiveAgent to jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta, które obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagram. Pracujemy również nad wtyczką do Viber. LiveAgent wspiera wiele kanałów, dzięki czemu możesz jeszcze lepiej pomagać swoim klientom.
Czat na żywo to niezbędne i przydatne narzędzie do obsługi klienta. Dzięki niemu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę internetową, bez czekania. Dlatego prędkość ma znaczenie.
LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Dobre oprogramowanie do obsługi klienta dla twojej firmy wcale nie musi takie drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje, dzięki którym zapewnisz swoim klientom najlepsze wsparcie.
Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej. Nasze ceny cię zaskoczą.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach