Szukasz alternatywy dla Vision?

Chcesz zmienić swoje oprogramowanie obsługi klienta?

LiveAgent oferuje więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Obsługuje najważniejsze kanały komunikacji, posiada ponad 175 funkcje i więcej niż 40 integracji. Podnieś poziom swojej obsługi klienta z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla Vision

Wybierz oprogramowanie wsparcia klienta, które oferuje więcej i pozwoli ci podnieść poziom obsługi.

LiveAgent obsługuje wszystkie istotne kanały komunikacji, takie jak e-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet media społecznościowe, np. Instagram, Twitter czy Facebook. Już trwają prace nad wtyczką do Viber. To wszystko wspierane jest przez świetny system ticketowy, który zarządza wiadomościami za siebie. Nie musisz martwić się o nierozwiązane problemy.

Bądź bliżej ludzi

Duża część naszego życia przeniosła się do internetu, dlatego ważnym jest, żeby obsługiwać nie tylko tradycyjne kanały, ale też media społecznościowe.

LiveAgent to jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta, które obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagram. Pracujemy również nad wtyczką do Viber. LiveAgent wspiera wiele kanałów, dzięki czemu możesz jeszcze lepiej pomagać swoim klientom.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to niezbędne i przydatne narzędzie do obsługi klienta. Dzięki niemu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę internetową, bez czekania. Dlatego prędkość ma znaczenie.

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy/a, żeby dostać więcej za mniej?

Dobre oprogramowanie do obsługi klienta dla twojej firmy wcale nie musi takie drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje, dzięki którym zapewnisz swoim klientom najlepsze wsparcie.

Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej. Nasze ceny cię zaskoczą.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Vision
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na rynku i ponad 179 funkcji pomocy technicznej.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

LiveAgent jest wielojęzycznym oprogramowaniem obsługującym 43 różne tłumaczenia językowe. Jest również świetną alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Wsparcie wielokanałowe to obsługa klienta w różnych kanałach, takich jak czat, telefon czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje tę funkcję, umożliwiając firmom wysoki poziom obsługi klienta.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo