Szukasz alternatywy dla Vision?

Chcesz zmienić swoje oprogramowanie obsługi klienta?

LiveAgent oferuje więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Obsługuje najważniejsze kanały komunikacji, posiada ponad 175 funkcje i więcej niż 40 integracji. Podnieś poziom swojej obsługi klienta z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla Vision

Wybierz oprogramowanie wsparcia klienta, które oferuje więcej i pozwoli ci podnieść poziom obsługi.

LiveAgent obsługuje wszystkie istotne kanały komunikacji, takie jak e-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet media społecznościowe, np. Instagram, Twitter czy Facebook. Już trwają prace nad wtyczką do Viber. To wszystko wspierane jest przez świetny system ticketowy, który zarządza wiadomościami za siebie. Nie musisz martwić się o nierozwiązane problemy.

Bądź bliżej ludzi

Duża część naszego życia przeniosła się do internetu, dlatego ważnym jest, żeby obsługiwać nie tylko tradycyjne kanały, ale też media społecznościowe.

LiveAgent to jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta, które obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagram. Pracujemy również nad wtyczką do Viber. LiveAgent wspiera wiele kanałów, dzięki czemu możesz jeszcze lepiej pomagać swoim klientom.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to niezbędne i przydatne narzędzie do obsługi klienta. Dzięki niemu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę internetową, bez czekania. Dlatego prędkość ma znaczenie.

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy/a, żeby dostać więcej za mniej?

Dobre oprogramowanie do obsługi klienta dla twojej firmy wcale nie musi takie drogie. LiveAgent oferuje trzy świetne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje, dzięki którym zapewnisz swoim klientom najlepsze wsparcie.

Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej. Nasze ceny cię zaskoczą.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównujesz alternatywy?

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Vision
    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x