Gotowy na nowy system obsługi zgłoszeń?

Czy Twoje oprogramowanie obsługi zgłoszeń nie spełnia Twoich oczekiwań? Potrzebujesz alternatywy? Nasze dokładne porównanie rzuci trochę światła na najpopularniejsze systemy obsługi zgłoszeń.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą systemów obsługi zgłoszeń?

Social customer service templates

130+ integracji

Call center agent provides support via phone

Nielimitowane miejsce

Person drafting the integration flow

Więcej funkcji

Person speaking multiple languages

Całodobowe wsparcie

Ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
4.5
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
4.0
Cena
LiveAgent
$15/mo
Zendesk
$5/mo
Freshdesk
$15/mo
Helpdesk
$4/mo
Kayako
$15/mo
Alerty i eskalacje
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Automatyczny routing
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Zarządzanie call center
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Możliwość dostosowania
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Przechowywanie dokumentów
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Integracja e-mail
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Śledzenie interakcji
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Zarządzanie zasobami IT
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Zarządzanie bazą wiedzy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Makra i szablony odpowiedzi
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Wielokanałowa komunikacja
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Monitoring sieci
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Czat w czasie rzeczywistym
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
zdalny dostęp i kontrola
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Raportowanie i analityka
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Tylko podstawowa, zaawansowana wyłącznie w planach za 30 lub 60 dolarów miesięcznie
Portal samoobsługowy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zarządzanie umowami SLA
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $60.00/mo plans
Integracja z kanałami social media
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zarządzanie zgłoszeniami
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Konfiguracja przepływu pracy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Features
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Ocena
4.7
4.3
4.5
4.6
4.0
Ease of use
4.6
4.3
4.5
4.8
4.0
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.6
4.8
4.0
Cena
$15/mo
$5/mo
$15/mo
$4/mo
$15/mo
Alerty i eskalacje
Unknown
Automated routing
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Zarządzanie call center
Customizable branding
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Przechowywanie dokumentów
Unknown
Email integration
Śledzenie interakcji
Unknown
IT asset management
Unknown
Zarządzanie bazą wiedzy
Macros/templated responses
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Komunikacja wielokanałowa
Network monitoring
Czat w czasie rzeczywistym
Remote access/control
Unknown
Raportowanie i analityka
Basic only, advanced in only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Self service portal
Zarządzanie umowami SLA
Only in $60.00/mo plans
Social media integration
Zarządzanie zgłoszeniami
Workflow configuration
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Konfiguracja

Nasze oprogramowanie obsługi zgłoszeń obsługuje dostęp dla wielu użytkowników i usprawnia wszystkie wiadomości z mediów społecznościowych, poczty e-mail, czatu na żywo i telefonu do jednej skrzynki odbiorczej.

 

Oszczędzaj na przechowywaniu

LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na Twoje zgłoszenia, dokumenty i nagrania rozmów, w przeciwieństwie do wielu naszych konkurentów.

To kolejny powód, dla którego jesteśmy najlepszą alternatywą systemu obsługi zgłoszeń.

 

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Znajdź czas na sprzedaż

LiveAgent oferuje najbogatsze funkcje automatyzacji, dzięki czemu jest idealną alternatywą systemów obsługi zgłoszeń w porównaniu do Twojego obecnego dostawcy.

Usprawnij procesy, automatyzując zadania, takie jak przypisywanie tagów i obowiązków lub śledzenie wiadomości e-mail.

 

Informacje na wyciągnięcie ręki

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń eliminuje potrzebę stosowania zewnętrznych narzędzi, zapewniając wbudowane alternatywy.

Na przykład nasz wbudowany CRM umożliwia agentom przeglądanie informacji o klientach i odpowiadanie na zgłoszenia z jednego interfejsu.

 

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

W dalszym ciągu nie masz pewności czy to dla Ciebie?

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń oferuje bezpłatne wewnętrzne czaty i połączenia w aplikacji.

Dla jeszcze większej wygody nasza alternatywa obsługi zgłoszeń umożliwia udostępnianie współpracownikom identyfikatorów zgłoszeń, które można kliknąć.

 

Bądź zawsze z przodu

Oszczędź swoim agentom ponad 15 godzin pracy w każdym tygodniu, tworząc predefiniowane odpowiedzi na często zadawane pytania w formie szablonów gotowych wiadomości.

 

Canned messages (Macros) in LiveAgent
Split tickets feature by LiveAgent

Skróć czas odpowiedzi o 26%

Zgłoszenie zawierają wiele żądań? Podziel je na dwie części, aby zapewnić szybsze rozwiązanie problemu.

Możesz też połączyć dwa lub więcej zgłoszeń w jedno, aby nie tracić czasu na wielokrotne rozwiązywanie tego samego żądania.

 

W pełni adaptowalny

LiveAgent jest w 100% skalowalny i dostosowywany do potrzeb Twojej firmy, niezależnie od tego, czy sięgasz gwiazd w biznesie, czy potrzebujesz zmniejszać usługi sezonowo.

 

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Osiągnij więcej

Najlepsza alternatywa dla biletów pozwala zanurzyć się w danych.

Dowiedz się, ile zgłoszeń otrzymujesz każdego miesiąca, na ile odpowiedzi udzielono na czas, które umowy SLA nie zostały wypełnione i kto był za nie odpowiedzialny.

 

Zrób z tego grę

Czy Twoje oprogramowanie obsługi zgłoszeń sprawia, że codzienna praca jest przyjemna?

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń jest jedną z najlepszych, ponieważ pozwala agentom grać w gry promujące zdrową konkurencję i zwiększające efektywność.

 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Oto, co mają do powiedzenia nasi klienci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Darmowy 14-dniowy okres próbny Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Alternatywy systemu obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma, która znacznie ułatwia rozwiązywanie problemów klientów. Jest to prostsza metoda niż rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.

System zgłoszeniowy to narzędzie programowe zaprojektowane do organizowania i dystrybucji przychodzących zgłoszeń do obsługi klienta. Dowiedz się więcej o systemie zgłoszeniowym tutaj.

Co to jest system zgłoszeń?

Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia agentom obsługi klienta śledzenie podróży klienta w celu rozwiązania problemu w wielu kanałach.

Hybrydowy system zgłoszeniowy

Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.

Edukacja obsługi klienta jest ważna dla każdej firmy skupiającej się na doświadczeniu klienta, ponieważ konsumenci szukają natychmiastowych i skutecznych odpowiedzi.

Edukacja w zakresie obsługi klienta

W tekście omówiono znaczenie umiejętności obsługi klienta i wykorzystanie narzędzi takich jak LiveAgent do poprawy jakości obsługi. Czat na żywo może być rozwiązany za pomocą chatbota w ponad 80% przypadków. Zdrowa obsługa klienta jest ważna dla wszystkich firm, ponieważ zadowoleni klienci są bardziej lojalni i wydają więcej, a słaba obsługa kosztuje firmy wiele pieniędzy.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo