Wersja próbna

Gotowy na nowy system obsługi zgłoszeń?

Czy Twoje oprogramowanie obsługi zgłoszeń nie spełnia Twoich oczekiwań? Potrzebujesz alternatywy? Nasze dokładne porównanie rzuci trochę światła na najpopularniejsze systemy obsługi zgłoszeń.

 

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą systemów obsługi zgłoszeń?

Social customer service templates

130+ integracji

Call center agent provind support via phone

Nielimitowane miejsce

Person drafting the integration flow

Więcej funkcji

Person speaking multiple languages

Całodobowe wsparcie

Ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
4.0
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
4.5
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
4.0
Cena
LiveAgent
$15/mo
Zendesk
$5/mo
Freshdesk
$15/mo
Helpdesk
$4/mo
Kayako
$15/mo
Alerty i eskalacje
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Automatyczny routing
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Zarządzanie call center
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Możliwość dostosowania
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Przechowywanie dokumentów
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Integracja e-mail
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Śledzenie interakcji
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Zarządzanie zasobami IT
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Zarządzanie bazą wiedzy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Makra i szablony odpowiedzi
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Wielokanałowa komunikacja
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Monitoring sieci
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Czat w czasie rzeczywistym
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
zdalny dostęp i kontrola
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Raportowanie i analityka
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Tylko podstawowa, zaawansowana wyłącznie w planach za 30 lub 60 dolarów miesięcznie
Portal samoobsługowy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zarządzanie umowami SLA
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $60.00/mo plans
Integracja z kanałami social media
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Zarządzanie zgłoszeniami
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Konfiguracja przepływu pracy
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Features
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Ocena
4.7
4.3
4.5
4.6
4.0
Ease of use
4.6
4.3
4.5
4.8
4.0
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.6
4.8
4.0
Cena
$15/mo
$5/mo
$15/mo
$4/mo
$15/mo
Alerty i eskalacje
Unknown
Automated routing
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Zarządzanie call center
Customizable branding
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Przechowywanie dokumentów
Unknown
Email integration
Śledzenie interakcji
Unknown
IT asset management
Unknown
Zarządzanie bazą wiedzy
Macros/templated responses
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Komunikacja wielokanałowa
Network monitoring
Czat w czasie rzeczywistym
Remote access/control
Unknown
Raportowanie i analityka
Basic only, advanced in only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Self service portal
Zarządzanie umowami SLA
Only in $60.00/mo plans
Social media integration
Zarządzanie zgłoszeniami
Workflow configuration
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaufało nam ponad 30 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Konfiguracja

Nasze oprogramowanie obsługi zgłoszeń obsługuje dostęp dla wielu użytkowników i usprawnia wszystkie wiadomości z mediów społecznościowych, poczty e-mail, czatu na żywo i telefonu do jednej skrzynki odbiorczej.

 

Oszczędzaj na przechowywaniu

LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na Twoje zgłoszenia, dokumenty i nagrania rozmów, w przeciwieństwie do wielu naszych konkurentów.

To kolejny powód, dla którego jesteśmy najlepszą alternatywą systemu obsługi zgłoszeń.

 

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Znajdź czas na sprzedaż

LiveAgent oferuje najbogatsze funkcje automatyzacji, dzięki czemu jest idealną alternatywą systemów obsługi zgłoszeń w porównaniu do Twojego obecnego dostawcy.

Usprawnij procesy, automatyzując zadania, takie jak przypisywanie tagów i obowiązków lub śledzenie wiadomości e-mail.

 

Informacje na wyciągnięcie ręki

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń eliminuje potrzebę stosowania zewnętrznych narzędzi, zapewniając wbudowane alternatywy.

Na przykład nasz wbudowany CRM umożliwia agentom przeglądanie informacji o klientach i odpowiadanie na zgłoszenia z jednego interfejsu.

 

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

W dalszym ciągu nie masz pewności czy to dla Ciebie?

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń oferuje bezpłatne wewnętrzne czaty i połączenia w aplikacji.

Dla jeszcze większej wygody nasza alternatywa obsługi zgłoszeń umożliwia udostępnianie współpracownikom identyfikatorów zgłoszeń, które można kliknąć.

 

Bądź zawsze z przodu

Oszczędź swoim agentom ponad 15 godzin pracy w każdym tygodniu, tworząc predefiniowane odpowiedzi na często zadawane pytania w formie szablonów gotowych wiadomości.

 

Canned messages Macros LiveAgent
Split-tickets-LiveAgent

Skróć czas odpowiedzi o 26%

Zgłoszenie zawierają wiele żądań? Podziel je na dwie części, aby zapewnić szybsze rozwiązanie problemu.

Możesz też połączyć dwa lub więcej zgłoszeń w jedno, aby nie tracić czasu na wielokrotne rozwiązywanie tego samego żądania.

 

W pełni adaptowalny

LiveAgent jest w 100% skalowalny i dostosowywany do potrzeb Twojej firmy, niezależnie od tego, czy sięgasz gwiazd w biznesie, czy potrzebujesz zmniejszać usługi sezonowo.

 

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Osiągnij więcej

Najlepsza alternatywa dla biletów pozwala zanurzyć się w danych.

Dowiedz się, ile zgłoszeń otrzymujesz każdego miesiąca, na ile odpowiedzi udzielono na czas, które umowy SLA nie zostały wypełnione i kto był za nie odpowiedzialny.

 

Zrób z tego grę

Czy Twoje oprogramowanie obsługi zgłoszeń sprawia, że codzienna praca jest przyjemna?

Nasza alternatywa systemów obsługi zgłoszeń jest jedną z najlepszych, ponieważ pozwala agentom grać w gry promujące zdrową konkurencję i zwiększające efektywność.

 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Oto, co mają do powiedzenia nasi klienci

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Darmowy 14-dniowy okres próbny Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo