Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych

Dołącz do setek organizacji rządowych korzystających z LiveAgent – najlepiej i najczęściej ocenianego oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Prosta i sprawna obsługa klienta

Utrzymuj system w prostocie i wydajności

Instytucje publiczne codziennie zajmują się wnioskami obywateli. Zorganizowanie wszystkich zapytań od klientów, pomiędzy kilkunastoma działami może być dość trudnym zadaniem. Wykorzystaj LiveAgent i rozwiązuj wszstkie wnioski szybciej niż kiedykolwiek. Gospodarka cyfrowa oraz instytucje publiczne odgrywają kluczową rolę we współczesnym świecie. Poza tym pomagając szybciej obywatelom, sprawiasz że są oni szczęśliwsi.

Zorganizuj wszystkie działy

Instytucje rządowe bardzo często zarządzają korespondencjami emailowymi za pomocą klienta poczty, co uniemożliwia efektywne współdzielenie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz różnymi zespołami. Wdrożenie LiveAgent sprawi że, wszystkie żądania będą rozdzielane według działów, a każde nowe zapytania będą dodawane do jednego łańcucha e-mailowego bez zalewania Twoich elektronicznych skrzynek pocztowych.

Departments in LiveAgent
Unikaj zamieszania

Unikaj zamieszania

Chyba wszyscy się zgodzimy, że nikt nie lubi wypełnianiać zeznań podatkowych. Zajmują dużo czasu, a podczas ich wypełniania może pojawić się wiele pytań. Wdrożenie bazy wiedzy z często zadawanymi pytaniami i odpowiednimi treściami połączone z czatem na żywo w czasie rzeczywistym będzie stanowić rewelacyjne połączenie.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Jakie korzyści odniesie Twoja instytucja rządowa z wdrożenia LiveAgent?

Rosnące trendy na wykresach

Krótszy czas rozpatrywania wniosków obywateli

Raport wykonanych zadań

Najnowocześniejsze standardy i środki bezpieczeństwa

Torba z pieniędzmi i moneta

Właściwa alokacja zasobów i oszczędność czasu

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Zastosowanie gospodarki cyfrowej i przemysłu 4.0

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Sprawna obsługa klienta

LiveAgent doskonale nadaje się jako narzędzie pomocy technicznej dla Twojej instytucji rządowej. Jeśli potrzebujesz zapewnić szybką, dokładną i wydajną obsługę klienta, wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej jest niezbędne. Pozwól LiveAgent przekształcić całą przychodzącą komunikację w tickety, aby zapewnić automatyzację i lepsze zarządzanie.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

LiveAgent oferuje najlepsze standardy bezpieczeństwa wedle najnowszych wytycznych. Twoje prywatne komunikacje są bezpieczne i zaszyfrowane, zlokalizowane w UE lub USA – ale to już wedle Twoich preferencji. LiveAgent jest w pełni zgodny z RODO.

Najnowocześniejsze zabezpieczenia i standardy
Powerful automation and reporting

Automatyzacja i raportowanie

Zautomatyzuj powtarzalne zadania, dzięki zaawansowanej funkcji automatyzacji LiveAgent oraz regułom wyzwalanym na podstawie akcji lub czasu. Pozwól systemowi kierować tickety do właściwego działu lub osoby. Dodawaj notatki, tagi lub spersonalizowane parametry, aby zbierać dodatkowe dane i dostarczać jeszcze dokładniejsze raporty.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania dla pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość odpowiedzi i reakcji już dziś!

Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla mniejszych agencji i przedsiębiorców

15 /msc
Package Name

Ticket+czat

Dla małych i średnich firm, profesjonalnych marketerów oraz dużych agencji

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zInstytucje rządowe
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Narzedzie Self Service

Narzędzie self-service

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

Chcesz przenieść swoje dane z Gist do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz, jakie ma korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Migracja z Gist do LiveAgent?

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania obsługi klienta, w tym przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, blog, szablony, cennik, integracje. Platforma jest wykorzystywana przez renomowane firmy i oferuje wsparcie 24/7. Możliwa jest również migracja z innych oprogramowań. Dostępne są różne pakiety cenowe, a firma zdobyła wiele nagród i certyfikatów.

Wiele organizacji wciąż ignoruje system zgłoszeniowy. Wynika to głównie z braku zrozumienia zalet systemu zgłoszeniowego.

Dlaczego potrzebujesz systemu zgłoszeniowego?

Systemy obsługi zgłoszeń oferują wiele korzyści, takich jak centralizacja komunikacji z klientami, utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta, lepsza komunikacja z klientami, łatwa współpraca zespołowa, automatyzacja procesów, zwiększona wydajność agentów i śledzenie wskaźników usług. Dzięki nim firma może zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić obsługę.

Szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami? Zapoznaj się z zaletami LiveAgent i dowiedz się, czy odpowiada Ci nasza oferta. Możesz także zarejestrować się za darmo.

Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę klientów, integracje, wsparcie, zarządzanie płatnościami i wielojęzyczne wsparcie na czacie. Jest alternatywą dla innych systemów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x