Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych

Dołącz do setek organizacji rządowych korzystających z LiveAgent – najlepiej i najczęściej ocenianego oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Prosta i sprawna obsługa klienta

Utrzymuj system w prostocie i wydajności

Instytucje publiczne codziennie zajmują się wnioskami obywateli. Zorganizowanie wszystkich zapytań od klientów, pomiędzy kilkunastoma działami może być dość trudnym zadaniem. Wykorzystaj LiveAgent i rozwiązuj wszstkie wnioski szybciej niż kiedykolwiek. Gospodarka cyfrowa oraz instytucje publiczne odgrywają kluczową rolę we współczesnym świecie. Poza tym pomagając szybciej obywatelom, sprawiasz że są oni szczęśliwsi.

Zorganizuj wszystkie działy

Instytucje rządowe bardzo często zarządzają korespondencjami emailowymi za pomocą klienta poczty, co uniemożliwia efektywne współdzielenie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz różnymi zespołami. Wdrożenie LiveAgent sprawi że, wszystkie żądania będą rozdzielane według działów, a każde nowe zapytania będą dodawane do jednego łańcucha e-mailowego bez zalewania Twoich elektronicznych skrzynek pocztowych.

Działy
Unikaj zamieszania

Unikaj zamieszania

Chyba wszyscy się zgodzimy, że nikt nie lubi wypełnianiać zeznań podatkowych. Zajmują dużo czasu, a podczas ich wypełniania może pojawić się wiele pytań. Wdrożenie bazy wiedzy z często zadawanymi pytaniami i odpowiednimi treściami połączone z czatem na żywo w czasie rzeczywistym będzie stanowić rewelacyjne połączenie.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Odznaki

Jakie korzyści odniesie Twoja instytucja rządowa z wdrożenia LiveAgent?

Rosnące trendy na wykresach

Krótszy czas rozpatrywania wniosków obywateli

Report

Najnowocześniejsze standardy i środki bezpieczeństwa

Torba z pieniędzmi i moneta

Właściwa alokacja zasobów i oszczędność czasu

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Zastosowanie gospodarki cyfrowej i przemysłu 4.0

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Sprawna obsługa klienta

LiveAgent doskonale nadaje się jako narzędzie pomocy technicznej dla Twojej instytucji rządowej. Jeśli potrzebujesz zapewnić szybką, dokładną i wydajną obsługę klienta, wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej jest niezbędne. Pozwól LiveAgent przekształcić całą przychodzącą komunikację w tickety, aby zapewnić automatyzację i lepsze zarządzanie.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

LiveAgent oferuje najlepsze standardy bezpieczeństwa wedle najnowszych wytycznych. Twoje prywatne komunikacje są bezpieczne i zaszyfrowane, zlokalizowane w UE lub USA – ale to już wedle Twoich preferencji. LiveAgent jest w pełni zgodny z RODO.

Najnowocześniejsze zabezpieczenia i standardy
Potężna automatyzacja i raportowanie

Automatyzacja i raportowanie

Zautomatyzuj powtarzalne zadania, dzięki zaawansowanej funkcji automatyzacji LiveAgent oraz regułom wyzwalanym na podstawie akcji lub czasu. Pozwól systemowi kierować tickety do właściwego działu lub osoby. Dodawaj notatki, tagi lub spersonalizowane parametry, aby zbierać dodatkowe dane i dostarczać jeszcze dokładniejsze raporty.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania dla pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość odpowiedzi i reakcji już dziś!

Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla mniejszych agencji i przedsiębiorców

15 /msc
Package Name

Ticket+czat

Dla małych i średnich firm, profesjonalnych marketerów oraz dużych agencji

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.