Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych

Dołącz do setek organizacji rządowych korzystających z LiveAgent – najlepiej i najczęściej ocenianego oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Prosta i sprawna obsługa klienta

Utrzymuj system w prostocie i wydajności

Instytucje publiczne codziennie zajmują się wnioskami obywateli. Zorganizowanie wszystkich zapytań od klientów, pomiędzy kilkunastoma działami może być dość trudnym zadaniem. Wykorzystaj LiveAgent i rozwiązuj wszstkie wnioski szybciej niż kiedykolwiek. Gospodarka cyfrowa oraz instytucje publiczne odgrywają kluczową rolę we współczesnym świecie. Poza tym pomagając szybciej obywatelom, sprawiasz że są oni szczęśliwsi.

Zorganizuj wszystkie działy

Instytucje rządowe bardzo często zarządzają korespondencjami emailowymi za pomocą klienta poczty, co uniemożliwia efektywne współdzielenie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz różnymi zespołami. Wdrożenie LiveAgent sprawi że, wszystkie żądania będą rozdzielane według działów, a każde nowe zapytania będą dodawane do jednego łańcucha e-mailowego bez zalewania Twoich elektronicznych skrzynek pocztowych.

Departments in LiveAgent
Unikaj zamieszania

Unikaj zamieszania

Chyba wszyscy się zgodzimy, że nikt nie lubi wypełnianiać zeznań podatkowych. Zajmują dużo czasu, a podczas ich wypełniania może pojawić się wiele pytań. Wdrożenie bazy wiedzy z często zadawanymi pytaniami i odpowiednimi treściami połączone z czatem na żywo w czasie rzeczywistym będzie stanowić rewelacyjne połączenie.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Jakie korzyści odniesie Twoja instytucja rządowa z wdrożenia LiveAgent?

Rosnące trendy na wykresach

Krótszy czas rozpatrywania wniosków obywateli

Raport wykonanych zadań

Najnowocześniejsze standardy i środki bezpieczeństwa

Torba z pieniędzmi i moneta

Właściwa alokacja zasobów i oszczędność czasu

Żarówka pokazująca moc świetnych pomysłów

Zastosowanie gospodarki cyfrowej i przemysłu 4.0

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Sprawna obsługa klienta

LiveAgent doskonale nadaje się jako narzędzie pomocy technicznej dla Twojej instytucji rządowej. Jeśli potrzebujesz zapewnić szybką, dokładną i wydajną obsługę klienta, wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej jest niezbędne. Pozwól LiveAgent przekształcić całą przychodzącą komunikację w tickety, aby zapewnić automatyzację i lepsze zarządzanie.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

LiveAgent oferuje najlepsze standardy bezpieczeństwa wedle najnowszych wytycznych. Twoje prywatne komunikacje są bezpieczne i zaszyfrowane, zlokalizowane w UE lub USA – ale to już wedle Twoich preferencji. LiveAgent jest w pełni zgodny z RODO.

Najnowocześniejsze zabezpieczenia i standardy
Powerful automation and reporting

Automatyzacja i raportowanie

Zautomatyzuj powtarzalne zadania, dzięki zaawansowanej funkcji automatyzacji LiveAgent oraz regułom wyzwalanym na podstawie akcji lub czasu. Pozwól systemowi kierować tickety do właściwego działu lub osoby. Dodawaj notatki, tagi lub spersonalizowane parametry, aby zbierać dodatkowe dane i dostarczać jeszcze dokładniejsze raporty.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania dla pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość odpowiedzi i reakcji już dziś!

Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla mniejszych agencji i przedsiębiorców

15 /msc
Package Name

Ticket+czat

Dla małych i średnich firm, profesjonalnych marketerów oraz dużych agencji

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zInstytucje rządowe
Twitter zmienił swoją strukturę monetyzacji dostępu do API, co spowodowało wzrost ceny wariantów Enterprise do ponad 40 000. Chatboty mogą ulepszyć obsługę klienta.

Filmy - LiveAgent

Twitter zmienił swoją strukturę monetyzacji dostępu do API, co spowodowało wzrost ceny wariantów Enterprise do ponad 40 000. Chatboty mogą ulepszyć obsługę klienta.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Znakomita obsługa klienta może być kluczową strategią budowania sprzedaży, przychodów i satysfakcji klienta. Przedstawiciele muszą mieć dobrą wiedzę.

Znakomita obsługa klienta

Doskonała obsługa klienta to kluczowa strategia budowania sprzedaży i zadowolenia. Oferowanie wielu kontaktowych kanałów i przekraczanie oczekiwań klientów jest kluczowe. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które zwiększa efektywność i satysfakcję klientów.

LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa, która umożliwia użytkownikom łatwe odpowiadanie na wiadomości z WhatsAppa poprzez panel LiveAgent.

WhatsApp

Korzyści z wykorzystania WhatsAppa jako narzędzia do obsługi klienta to większa satysfakcja klientów i szybka komunikacja. Można też zyskać przewagę nad konkurencją.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo