Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm

Rozwijaj swoją firmę dzięki lepszemu punktowi pomocy. Rozwijaj go dzięki LiveAgent, najczęściej recenzowanemu i najlepszemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Odkryj oprogramowanie do obsługi klienta dla małych firm

Woman holding a smartphone in hand

Stań się łatwo dostępny

Bez względu na to jak duży jest Twój startup, Twoi klienci, potencjalni inwestorzy lub partnerzy z tej samej branży będą mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zwykłej poczty elektronicznej, centrum telefonicznego lub bardzo wygodnego czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Wykorzystaj możliwości czatu na żywo oraz uniwersalnej skrzynki odbiorczej i zamień każdą okazję w wartościowe doświadczenie. Każda wiadomość się liczy i każda wiadomość może zrobić różnicę.

Usprawnij swój codzienny przepływ pracy

Startupy oraz małe i średnie firmy, zwykle stanowią największą część narodowej gospodarki a także mają największy udział w PKB. Te firmy mogą różnić się między sobą wielkością oraz kilkoma innymi czynnikami, jednakże, jest coś co je łączy. Każda firma chce mieć lojanych i usatysfakcjonowanych klientów. Wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej może mieć znaczący wpływ na wykonywanie codziennych zadań w firmie. Wykorzystaj potencjał zaawansowanych funkcji automatyzacji, takich jak reguły czasowe, automatyczna dystrybucja połączeń i wiele innych. Zainwestuj zaoszczędzony czas w ważniejsze aspekty swojej firmy.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomóż swoim przyszłym współpracownikom

Potencjalni kandydaci szukający pracy, mogą być niepewni czy powinni wysłać CV i wahać się czy aplikować na stanowisko. Czasami nie wystarczy opublikowanie oferty pracy ze szczegółowym opisem, w głowie kandydata może pojawić się kilka dodatkowych pytań. Zapewnij bezproblemową i natychmiastową pomoc swoim przyszłym współpracownikom, dzięki naszemu czatowi na żywo w czasie rzeczywistym i pomóż im wykonać właściwy ruch!

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

badges

Jakie korzyści uzyska Twój startup, mała lub średnia firma po wdrożeniu LiveAgent?

Customer support provided 24/7

Świetna obsługa klienta dostępna 24/7

Growing trend of increased productivity

Oszczędność czasu oznacza większy zwrot z inwestycji

Money bag and a coin

Mniejsze koszty dzięki przystępnej cenie

Increased customer satisfaction and loyalty

Wieksza satysfakcja i lojalność klientów

Customer providing review for service on mobile phone

Wieksza satysfakcja klientów

W jaki sposób możesz sprawić, że Twoja mała, średnia firma bądź startup, jednocześnie będzie bardziej wydajna, obniży koszty i poprawi satysfakcję swoich klientów? Skorzystaj z wielokanałowego rozwiązania LiveAgent, zapewnij doskonałą obsługę klienta na wszystkich głównych kanałach komunikacji i wyposaż swoich agentów w najnowocześniejsze funkcje.

Zapłać mniej za więcej funkcji

Istnieje wiele rozwiazań, w które startupy oraz małe i średnie firmy mogą zainwestować swój czas i pieniądze. Te wydatki często kumulują się bardzo szybko. W LiveAgent uważamy, że powinieneś być w stanie wybrać tylko te funkcje, które najlepiej pasują do Twojego modelu biznesowego, a Ty zawsze powinieneś mieć do wyboru różne opcje, a nie tylko ograniczenia.

Do more customer support for less money
All in one help desk software

Domknij więcej sprzedaży w czasie rzeczywistym

Zapomnij o integracji czatu na żywo innej firmy z działem pomocy LiveAgent. Czat na żywo to natywna część LiveAgent z zaawansowaną automatyzacją, formularzami przed czatem, załącznikami, ankietami satysfakcji i pełną personalizacją.

Najbardziej przystępna cena

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Darmowy plan

Zawsze darmowe konto LiveAgent zawierające pewne ograniczenia

0 /msc
Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla małych agencji i przedsiębiorców

15 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

FAQ

Why do small businesses need a help desk?

Help desk software for small businesses can have a huge impact on brand awareness. Providing an efficient and seamless customer experience is a huge differentiator nowadays. It is often more valued than the competitive pricing or even the quality of the product.

What does LiveAgent offer for small businesses?

LiveAgent offers two variants for small businesses. The first one is the free account. Although it has certain limitations, it can be a great help for startups or small businesses. But, if you are ready to invest in a more feature-rich help desk, our Ticket subscription would be the best option. It is an affordable and efficient way to provide stellar customer service right away!

How is small business help desk software different?

In LiveAgent, the difference is mainly in the available features. Our Ticket subscription, which is usually the one that small businesses opt-out for has unlimited ticket history, email addresses, customer portal, forum. However, it has certain limitations in customization and other areas. To see the list of help desk features for each subscription, check out our pricing.

How to choose help desk software for your small business?

The first step is to determine what your customer service and business needs are. After you've compiled that list, you can start researching companies. The best way is to check testimonials and reviews from reputable companies, such as G2 or Capterra. The following step is to compare the features, usability, and of course pricing. This will help you narrow down the list. And last but certainly not least test the help desk software before you purchase a subscription. Let your customer service agents test the usability and functionalities and choose the one your company prefers. In LiveAgent, our number one priority is to make our customers happy. Thus, we also provide a 14-day free trial for all our subscriptions.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo