Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Bez względu na to jak duży jest Twój startup, Twoi klienci, potencjalni inwestorzy lub partnerzy z tej samej branży będą mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zwykłej poczty elektronicznej, centrum telefonicznego lub bardzo wygodnego czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Wykorzystaj możliwości czatu na żywo oraz uniwersalnej skrzynki odbiorczej i zamień każdą okazję w wartościowe doświadczenie. Każda wiadomość się liczy i każda wiadomość może zrobić różnicę.
Startupy oraz małe i średnie firmy, zwykle stanowią największą część narodowej gospodarki a także mają największy udział w PKB. Te firmy mogą różnić się między sobą wielkością oraz kilkoma innymi czynnikami, jednakże, jest coś co je łączy. Każda firma chce mieć lojanych i usatysfakcjonowanych klientów. Wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej może mieć znaczący wpływ na wykonywanie codziennych zadań w firmie. Wykorzystaj potencjał zaawansowanych funkcji automatyzacji, takich jak reguły czasowe, automatyczna dystrybucja połączeń i wiele innych. Zainwestuj zaoszczędzony czas w ważniejsze aspekty swojej firmy.
Potencjalni kandydaci szukający pracy, mogą być niepewni czy powinni wysłać CV i wahać się czy aplikować na stanowisko. Czasami nie wystarczy opublikowanie oferty pracy ze szczegółowym opisem, w głowie kandydata może pojawić się kilka dodatkowych pytań. Zapewnij bezproblemową i natychmiastową pomoc swoim przyszłym współpracownikom, dzięki naszemu czatowi na żywo w czasie rzeczywistym i pomóż im wykonać właściwy ruch!
Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.
W jaki sposób możesz sprawić, że Twoja mała, średnia firma bądź startup, jednocześnie będzie bardziej wydajna, obniży koszty i poprawi satysfakcję swoich klientów? Skorzystaj z wielokanałowego rozwiązania LiveAgent, zapewnij doskonałą obsługę klienta na wszystkich głównych kanałach komunikacji i wyposaż swoich agentów w najnowocześniejsze funkcje.
Istnieje wiele rozwiazań, w które startupy oraz małe i średnie firmy mogą zainwestować swój czas i pieniądze. Te wydatki często kumulują się bardzo szybko. W LiveAgent uważamy, że powinieneś być w stanie wybrać tylko te funkcje, które najlepiej pasują do Twojego modelu biznesowego, a Ty zawsze powinieneś mieć do wyboru różne opcje, a nie tylko ograniczenia.
Zapomnij o integracji czatu na żywo innej firmy z działem pomocy LiveAgent. Czat na żywo to natywna część LiveAgent z zaawansowaną automatyzacją, formularzami przed czatem, załącznikami, ankietami satysfakcji i pełną personalizacją.
Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!
Help desk software for small businesses can have a huge impact on brand awareness. Providing an efficient and seamless customer experience is a huge differentiator nowadays. It is often more valued than the competitive pricing or even the quality of the product.
LiveAgent offers two variants for small businesses. The first one is the free account. Although it has certain limitations, it can be a great help for startups or small businesses. But, if you are ready to invest in a more feature-rich help desk, our Ticket subscription would be the best option. It is an affordable and efficient way to provide stellar customer service right away!
In LiveAgent, the difference is mainly in the available features. Our Ticket subscription, which is usually the one that small businesses opt-out for has unlimited ticket history, email addresses, customer portal, forum. However, it has certain limitations in customization and other areas. To see the list of help desk features for each subscription, check out our pricing.
The first step is to determine what your customer service and business needs are. After you've compiled that list, you can start researching companies. The best way is to check testimonials and reviews from reputable companies, such as G2 or Capterra. The following step is to compare the features, usability, and of course pricing. This will help you narrow down the list. And last but certainly not least test the help desk software before you purchase a subscription. Let your customer service agents test the usability and functionalities and choose the one your company prefers. In LiveAgent, our number one priority is to make our customers happy. Thus, we also provide a 14-day free trial for all our subscriptions.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach