Oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm

Rozwijaj swoją firmę dzięki lepszemu punktowi pomocy. Rozwijaj go dzięki LiveAgent, najczęściej recenzowanemu i najlepszemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Odkryj oprogramowanie do obsługi klienta dla małych firm

Woman holding a smartphone in hand

Stań się łatwo dostępny

Bez względu na to jak duży jest Twój startup, Twoi klienci, potencjalni inwestorzy lub partnerzy z tej samej branży będą mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zwykłej poczty elektronicznej, centrum telefonicznego lub bardzo wygodnego czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Wykorzystaj możliwości czatu na żywo oraz uniwersalnej skrzynki odbiorczej i zamień każdą okazję w wartościowe doświadczenie. Każda wiadomość się liczy i każda wiadomość może zrobić różnicę.

Usprawnij swój codzienny przepływ pracy

Startupy oraz małe i średnie firmy, zwykle stanowią największą część narodowej gospodarki a także mają największy udział w PKB. Te firmy mogą różnić się między sobą wielkością oraz kilkoma innymi czynnikami, jednakże, jest coś co je łączy. Każda firma chce mieć lojanych i usatysfakcjonowanych klientów. Wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej może mieć znaczący wpływ na wykonywanie codziennych zadań w firmie. Wykorzystaj potencjał zaawansowanych funkcji automatyzacji, takich jak reguły czasowe, automatyczna dystrybucja połączeń i wiele innych. Zainwestuj zaoszczędzony czas w ważniejsze aspekty swojej firmy.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Pomóż swoim przyszłym współpracownikom

Potencjalni kandydaci szukający pracy, mogą być niepewni czy powinni wysłać CV i wahać się czy aplikować na stanowisko. Czasami nie wystarczy opublikowanie oferty pracy ze szczegółowym opisem, w głowie kandydata może pojawić się kilka dodatkowych pytań. Zapewnij bezproblemową i natychmiastową pomoc swoim przyszłym współpracownikom, dzięki naszemu czatowi na żywo w czasie rzeczywistym i pomóż im wykonać właściwy ruch!

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Jakie korzyści uzyska Twój startup, mała lub średnia firma po wdrożeniu LiveAgent?

Customer support provided 24/7 icon

Świetna obsługa klienta dostępna 24/7

Growing trend of increased productivity

Oszczędność czasu oznacza większy zwrot z inwestycji

Money bag and a coin - icon

Mniejsze koszty dzięki przystępnej cenie

Increased customer satisfaction and loyalty

Wieksza satysfakcja i lojalność klientów

Customer providing review for service on mobile phone

Wieksza satysfakcja klientów

W jaki sposób możesz sprawić, że Twoja mała, średnia firma bądź startup, jednocześnie będzie bardziej wydajna, obniży koszty i poprawi satysfakcję swoich klientów? Skorzystaj z wielokanałowego rozwiązania LiveAgent, zapewnij doskonałą obsługę klienta na wszystkich głównych kanałach komunikacji i wyposaż swoich agentów w najnowocześniejsze funkcje.

Zapłać mniej za więcej funkcji

Istnieje wiele rozwiazań, w które startupy oraz małe i średnie firmy mogą zainwestować swój czas i pieniądze. Te wydatki często kumulują się bardzo szybko. W LiveAgent uważamy, że powinieneś być w stanie wybrać tylko te funkcje, które najlepiej pasują do Twojego modelu biznesowego, a Ty zawsze powinieneś mieć do wyboru różne opcje, a nie tylko ograniczenia.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Domknij więcej sprzedaży w czasie rzeczywistym

Zapomnij o integracji czatu na żywo innej firmy z działem pomocy LiveAgent. Czat na żywo to natywna część LiveAgent z zaawansowaną automatyzacją, formularzami przed czatem, załącznikami, ankietami satysfakcji i pełną personalizacją.

Najbardziej przystępna cena

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji. Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Darmowy plan

Zawsze darmowe konto LiveAgent zawierające pewne ograniczenia

0 /msc
Package Name

Ticket

Najlepsze rozwiązanie dla małych agencji i przedsiębiorców

15 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zOprogramowanie Help Desk dla małych firm
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Aby stworzyć doskonałą obsługę klienta, musisz zastosować teorię obsługi klienta w praktyce. Dowiedz się więcej o ważnych zasadach.

Teoria obsługi klienta

Prędkość, narzędzia obsługi i motywacja pracowników są kluczowe w dobrej obsłudze klienta. Uczciwość to również ważna zasada dla firmy.

Terminowe rozwiązanie problemu oznacza, że zgłoszenie zostało rozwiązane zgodnie z limitem czasowym określonym w SLA. Wszyscy agenci muszą zawsze starać się rozwiązywać swoje zgłoszenia JAK NAJSZYBCIEJ.

Terminowe rozwiązanie problemu

Terminowe rozwiązanie problemu to kluczowy aspekt zadowolenia klientów. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta i współpracy, co przekłada się na pozytywne relacje z klientami.

Wytyczne postów gościnnych na LiveAgent

Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość.

Sandbox to konto agenta na żywo tylko do użytku wewnętrznego, zwykle instalowane jako 14-dniowa wersja próbna. Niektórzy klienci mogą w niektórych przypadkach poprosić o przedłużenie.

Sandbox

LiveAgent to narzędzie, które oferuje demo, umożliwiające osiągnięcie celów biznesowych poprzez rozwiązanie omnichannel.

Opiekunowie obsługi klienta to pracownicy, którzy delegują zadania i monitorują pracę agentów. Są odpowiedzialni za szkolenie i zatrudnianie.

Opiekun obsługi klienta

Opiekun obsługi klienta to kluczowy element dla firm skupionych na doskonałej obsłudze. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla przemysłu i biznesu, umieszczające obsługę klienta w centrum działań.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo