Oprogramowanie help desk dla korporacji

Dołącz do odnoszących sukcesy klientów korporacyjnych LiveAgent. Zaufaj najczęściej i najwyżej ocenianemu rozwiązaniu help desk dla małych i średnich przedsiębiorstw w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Osoba trzymająca prezent

Z łatwością skaluj swój biznes

Wiemy, że wdrażanie takich rozwiązań jak LiveAgent wymaga podążania za procedurami i zasadami właściwymi dla korporacji. Nasze rozwiązanie pozwala Ci na dodawanie i usuwanie agentów w zależności od aktualnych potrzeb, sezonu czy zmian w zespole. Nagradzaj Twoich najlepszych agentów w odpowiednim momencie i pozwalaj innym odpocząć, gdy jest niewiele zgłoszeń.

Bezbolesne wdrożenie

W LiveAgent pracujesz na jednym pulpicie. Pobiera dane z wielu źródeł, przedstawiając je we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Strona internetowa, media społecznościowe, portal dla klienta, mail czy call center – niezależnie jaki kanał wsparcia chcesz wdrożyć do danego działu firmy, będzie to łatwe z LiveAgent.

Bezproblemowe wdrożenie
Mockup-Real time typing

Dostosuj swój pulpit

Klienci korporacyjni mają zazwyczaj szczegółowe wymagania co do funkcji i personalizacji, wynikające z ich wewnętrznej polityki i procesów. Braliśmy to pod uwagę, rozwijając nasze narzędzie help desk. Oferujemy rozwiązanie, które dopasowuje się do Twoich potrzeb, nie narzucając niczego z góry. Funkcja, która najszybciej przynosi dużym biznesom zwrot z inwestycji w LiveAgent, to podgląd czatu na żywo. Twoi agenci zobaczą, co wpisuje klient, zanim jeszcze wyśle wiadomość, co pozwala im na szybsze przygotowanie odpowiedzi.

Proaktywna komunikacja za przystępną cenę

Usprawnij komunikację dzięki usłudze komunikatora internetowego, czyli oprogramowaniu do czatu na żywo. Zapewnij pracownikom pomocy technicznej możliwość docierania do klientów na wielu urządzeniach dzięki proaktywnemu zaproszeniu do czatu . Transakcje biznesowe nie są już zawierane na skalę lokalną. Działaj globalnie dostosuj swoje widżety i witaj międzynarodowych klientów w preferowanym języku.

Dowiedz się więcej
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak Twoja firma skorzysta na wdrożeniu LiveAgent?

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja klienta

Sakiewka i moneta

Lepsze rozmieszczenie zasobów

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona produktywność i efektywność

Lupa

Oszczędza czas, by skupić się na najważniejszym

Kobieta przy biurku z kilkoma żarówkami

Efektywne rozmieszczenie zasobów

Właściwe rozmieszczenie i zarządzanie zasobami jest kluczowe dla kondycji każdej firmy. LiveAgent daje Ci elastyczność: możesz dodawać lub usuwać agentów w zależności od obecnych potrzeb, sezonu czy okresu w roku. Nie wiąż się ciasnymi regułami. LiveAgent pozwala Ci na decydowanie o tym, jak zainwestować Twój czas i pieniądze. Szybko zauważysz zwrot z inwestycji w rozwiązanie help desk: zwiększy się zadowolenie i lojalność Twoich klientów.

Zaawansowane funkcje automatyzacji

Powtarzalne zadania i czynności szybko stają się nudne, zużywając za dużo zasobów. Pozwól Twoim agentom skupić się na kontakcie z ludźmi i odpowiednim wspieraniu klientów. Inne drobne, ale niezbędne czynności mogą zostać zautomatyzowane dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent: gotowym wiadomościom, automatycznym priorytetom, predefiniowanym odpowiedziom lub umowom o oczekiwanym poziomie usług (SLA). Uprość codzienne zadania dzięki rozwiązaniu help desk dla klientów korporacyjnych.

Osoba programująca zaawansowane funkcje
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Płynne odpowiadanie na zapytania klientów

Konsumenci oczekują natychmiastowego rozwiązania swoich problemów: niezależnie od tego, którym kanałem się kontaktują z firmą. Jeśli dostarczasz im tak samo dobre doświadczenie przy wszystkich kanałach digitalowych, pozytywnie wpływasz na Twoją markę i biznes. Pozwól naszemu systemowi help desk schludnie zebrać wszystkie kanały kontaktu w jedną skrzynkę odbiorczą i skup się na najważniejszych sprawach. Zacznij rozmowę przez czat, kontynuuj przez maila i potwierdź ustalenia przez telefon: wszystko z tego samego pulpitu.

Najlepsza opcja na rynku

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo! Nie musisz podawać danych karty kredytowej
Artykuły powiązane zPrzedsiębiorstwa
LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent. Odkryj ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oprogramowania obsługi klienta z LiveAgent.

Przenosisz się z Desk.com?

Przenieś swoje dane z Desk.com do LiveAgent szybko, bezpiecznie i bezpłatnie! Skorzystaj z naszej wtyczki lub wsparcia technicznego. Ciesz się wyjątkową obsługą klienta, kompleksowym systemem oraz oszczędnościami. Wypróbuj LiveAgent z darmowym okresem próbnym i dołącz do zadowolonych klientów jak Huawei i BMW!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

Wielokanałowe oprogramowanie service desk LiveAgent – zarządzaj zgłoszeniami, popraw obsługę klienta i współpracę zespołu. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x