Narzędzie obsługi klienta dla branży modowej

Pomóż ubierać się stylowo dzięki LiveAgent! Oferuj swoje usługi w różnych kanałów wsparcia, uporządkuj komunikację według priorytetów i natychmiast pomagaj klientom.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zapewnij klientom wszystko, co najlepsze

Jakość materiałów, z których uszyty został LiveAgent, jest na najwyższym poziomie. Twoi klienci oczekują tej samej jakości, kupując od Ciebie ubrania i akcesoria. Wykorzystaj najlepsze narzędzie do obsługi klienta.

Zmierz dwa razy, tnij raz!

woman painting-illustration
woman-looking-at fashion window-illustration

Kupuj mniej, wybieraj z rozwagą

Nie trzeba mieć kilku aplikacji, aby zapewnić wyjątkową i profesjonalną obsługę klienta. LiveAgent dla branży modowej to najlepsze wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej.

Moda to szczęście!

Jaki jest Twój ulubiony element garderoby? Jakie to było uczucie, kiedy w końcu udało Ci się trzymać go w swoich rękach? Twoi klienci chcą odczuwać to samo za każdym razem, gdy dokonują u Ciebie zakupu. Zatrzymaj lojalnych klientów przy sobie i zapewnij im doskonałą obsługę klienta dokładnie wtedy, gdy jej potrzebują.

woman working on fashion-illustration

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje! Dowiedz się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę i zwiększyć zadowolenie klientów.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zModa
Platforma LiveAgent oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta i komunikacji, z różnymi kanałami komunikacji. Strona zawiera informacje o firmie, usługach, recenzjach klientów oraz wsparciu. Można się także zarejestrować na demo i uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i zniżkach.

Filmy

Platforma LiveAgent oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta i komunikacji, z różnymi kanałami komunikacji. Strona zawiera informacje o firmie, usługach, recenzjach klientów oraz wsparciu. Można się także zarejestrować na demo i uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i zniżkach.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

Wsparcie na żywo

"LiveAgent oferuje wsparcie na żywo poprzez czat, samoobsługę klienta i dostęp do bazy wiedzy, obniżając koszty wsparcia i zwiększając satysfakcję klientów."

Czat na żywo to jedno z narzędzi oprogramowania help desk, które umożliwia klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem Twojej strony internetowej.

Obsługa czatu na żywo

Live chat to doskonałe narzędzie umożliwiające szybkie rozwiązywanie problemów klienta i zwiększanie ich satysfakcji. Jest to skuteczna metoda obsługi klienta online, która umożliwia łatwą komunikację, interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo i wiadomości głosowych. LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo, umożliwiając klientom uzyskanie niemal natychmiastowej odpowiedzi.

Wszyscy wiedzą, że zajmowanie się rozzłoszczonym klientem nie jest zabawne. Czytaj dalej i dowiedz się, jak prawidłowo i skutecznie obsługiwać reklamacje klientów.

Jak rozpatrywać reklamacje klientów

Poradnik dotyczący rozpatrywania reklamacji klientów, zachowanie spokoju i empatii, oraz korzystanie z platformy LiveAgent. Podstawowe wskazówki to nie tracić spokoju, być dobrym słuchaczem i zrozumieć klienta. Uspokój się i skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zmienić rozgniewanego klienta w szczęśliwego klienta.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x