System help desk dla bankowości i ubezpieczeń

Zainwestuj w Twoich klientów z systemem help desk najwyższej klasy. Bądź bliżej konsumentów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zyskuj na obecności w wirtualnym świecie

Technologia i transformacja cyfrowa zmieniła sposób, w jaki klienci kontaktują się z bankami i firmami ubezpieczeniowymi. Większość ich potrzeb może być zaspokojona online – przez strony internetowe lub aplikacje. Wykorzystaj Twoją stronę i moc obsługi klienta z LiveAgent dla sektora finansowego.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Dbaj o bezpieczeństwo klientów

Tak jak Twoi klienci chcą bezpiecznie przechowywać pieniądze i zyskiwać, tak samo Ty chcesz czerpać korzyści z obsługi klienta. LiveAgent dla branży finansowej daje Ci możliwości zysku przy minimalizacji ryzyka.

Oszczędzaj czas

Oszczędzaj czas nie tylko Twój, ale też Twoich klientów z naszym czatem na żywo. Opcja podejrzenia na żywo wiadomości wpisywanych przez klientów pomoże Ci w szybszym dopasowaniu odpowiedzi.

Mockup-Real time typing

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz, jak nasi klienci opowiadają o swoich sukcesach i pozytywnym efekcie wdrożenia systemu help desk w branży finansowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
Artykuły powiązane zBankowość i ubezpieczenia
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x