Oprogramowanie obsługi technicznej dla branży księgowej i prawniczej

Prowadź księgowość z LiveAgent i zacznij zwiększać swoje aktywa. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

time is money icon

Zmniejsz wydatki dzięki usłudze czatu na żywo w czasie rzeczywistym

money icon

LiveAgent ma jeden z najlepszych współczynników zwrotów z inwestycji

cash icon

Zwiększ swoje przychody dzięki fenomenalnej obsłudze technicznej

Chroń swoje dane

Zabezpiecz swoje dane

Przyspiesz rozpatrywanie wniosków od klientów

Klienci chcą natychmiastowego dostępu do informacji, i chcą aby odpowiedzi na ich pytania zostały udzielone najszybciej jak to możliwe. Używając usługi czatu na żywo w czasie rzeczywistym na swojej stronie, możesz udzielać odpowiedzi z prędkością światła, a zarazem zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów wobec Twojej firmy. Skoro czas to pieniądz, a zawsze chodzi o pieniądze, dlaczego miałbyś czekać?

LiveAgent answering ticket-gif
Interfejs systemu ticketowego
LiveAgent answering ticket-gif
Nieograniczona historia ticketów

Domknij więcej transakcji w czasie rzeczywistym

Dzięki usprawnionej komunikacji zgromadzonej w jednym miejscu, będziesz mógł łatwo sprawdzić całą historię rozmowy. Nie pamiętasz, jaki był adres lub warunki umowy? Nieważne! Dzięki LiveAgent możesz wyraźnie zobaczyć wszystkie wiadomości i informacjie dotyczące swoich klientów.

Uporządkuj swoje projekty

Nigdy więcej, nie będziesz musiał przebijać się przez stare wiadomości i e-maile. Teraz masz możliwość wykorzystania kompleksowych pulpitów nawigacyjnych LiveAgent, służących do obslugi oddzielnych projektów/klientów, portalu klienta zawierającego informacje o Twoich usługach oraz oprogramowania do czatu na żywo, które pomoże Ci udzielić odpowiedzi na bezpośrednie zapytania. Nie powinieneś poświęcać niezliczonej ilości godzin na komunikację, powinieneś poświęcić dokładnie tyle czasu ile widnieje na wystawionych przez Ciebie fakturach.

LiveAgent answer to ticket-gif
Funkcja widoku pisania w czasie rzeczywistym
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Tnij koszty

Bądźmy szczerzy. Każda firma chce, aby jej wydatki były jak najniższe, a przychody zajmowały najwyższą pozycję w bilansie. Dzięki czatowi na żywo w czasie rzeczywistym przedstawiciele obsługi klienta mogą obsługiwać 3 rozmowy w tym samym czasie, co jest bardzo opłacalne. LiveAgent dla branży księgowej pomaga zoptymalizować wydatki.

calculating-illustration
reports-illustration

Wybierz najlepszy zwrot z inwestycji

Dla niektórych firm, inwestowanie pieniędzy w nowe rozwiązania, może być czymś przerażającym. Obliczenie kosztów i podjęcie decyzji, w co zainwestować pieniądze, to prawdziwa szarpanina. LiveAgent z planem All-Inclusive jest dla Ciebie jedną z najbezpieczniejszych inwestycji. Nie tylko zapewni Ci zadowolonych klientów, ale także zwiększy Twoje przychody, przepływy pieniężne oraz udziały w rynku. 

Zwiększ swoje przychody

Dbałość o zadowolenie i satysfakcję klientów powinno być podstawą prowadzenia działalności. Zadowoleni klienci będą polecać Twój biznes wszystkim wokół siebie, swoim współpracownikom i przyjaciołom (czy to w Internecie czy offline). Jednym z narzędzi umożliwiających osiągnięcie tego celu jest zapewnienie obsługi na najwyższym poziomie. Tak naprawdę, wszystko w LiveAgent dotyczy satysfakcji klienta. Połącz te dwa elementy, a zobaczysz pozytywny wpływ na swoją firmę.

customer touchpoints report-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania dla pomocy technicznej w branży księgowej i prawniczej

„Uwielbiamy ceny i wsparcie jakie zapewnia LiveAgent”.

Wraz ze wzrostem liczby klientów i e-maili wysyłanych do pomocy technicznej, przeszliśmy z Gmaila na Zendesk Support. Wkrótce jednak zdaliśmy sobie sprawę, że rozwiązanie problemu zajmuje im cholernie dużo czasu a czasami problemy muszą poczekać, aż zajmie się nimi inny departament. Nawet jeśli zainwestowaliśmy dużą ilości czasu, pieniędzy i wysiłku, w narzędzia które nie są dla nas zbyt przydatne, lepiej się przenieść… i to właśnie zrobiliśmy. Uwielbiamy ceny i wsparcie jakie zapewnia LiveAgent.

RTIwala uslugi logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zBranża księgowa i prawnicza
Wydrukuj zgłoszenia w wersji do druku dzięki funkcji LiveAgent – Drukuj zgłoszenia. Przeczytaj o tym w artykule i obejrzyj nasz film.

Eksport zgłoszeń

LiveAgent umożliwia eksport zgłoszeń do wersji HTML lub PDF, co ułatwia drukowanie zgłoszeń. Można również wypróbować bezpłatny 30-dniowy trial.

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Recenzja telefonu Cisco 7940 Series

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x