Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?
Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu
LiveAgent jest wysoko ocenianym narzędziem wsparcia klienta, które oferuje dobrą jakość wraz z przystępną ceną. Użytkownicy chwalą łatwość obsługi i świetne wsparcie zespołu.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach