Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Klienci chcą natychmiastowego dostępu do informacji, i chcą aby odpowiedzi na ich pytania zostały udzielone najszybciej jak to możliwe. Używając usługi czatu na żywo w czasie rzeczywistym na swojej stronie, możesz udzielać odpowiedzi z prędkością światła, a zarazem zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów wobec Twojej firmy. Skoro czas to pieniądz, a zawsze chodzi o pieniądze, dlaczego miałbyś czekać?
Dzięki usprawnionej komunikacji zgromadzonej w jednym miejscu, będziesz mógł łatwo sprawdzić całą historię rozmowy. Nie pamiętasz, jaki był adres lub warunki umowy? Nieważne! Dzięki LiveAgent możesz wyraźnie zobaczyć wszystkie wiadomości i informacjie dotyczące swoich klientów.
Nigdy więcej, nie będziesz musiał przebijać się przez stare wiadomości i e-maile. Teraz masz możliwość wykorzystania kompleksowych pulpitów nawigacyjnych LiveAgent, służących do obslugi oddzielnych projektów/klientów, portalu klienta zawierającego informacje o Twoich usługach oraz oprogramowania do czatu na żywo, które pomoże Ci udzielić odpowiedzi na bezpośrednie zapytania. Nie powinieneś poświęcać niezliczonej ilości godzin na komunikację, powinieneś poświęcić dokładnie tyle czasu ile widnieje na wystawionych przez Ciebie fakturach.
Bądźmy szczerzy. Każda firma chce, aby jej wydatki były jak najniższe, a przychody zajmowały najwyższą pozycję w bilansie. Dzięki czatowi na żywo w czasie rzeczywistym przedstawiciele obsługi klienta mogą obsługiwać 3 rozmowy w tym samym czasie, co jest bardzo opłacalne. LiveAgent dla branży księgowej pomaga zoptymalizować wydatki.
Dla niektórych firm, inwestowanie pieniędzy w nowe rozwiązania, może być czymś przerażającym. Obliczenie kosztów i podjęcie decyzji, w co zainwestować pieniądze, to prawdziwa szarpanina. LiveAgent z planem All-Inclusive jest dla Ciebie jedną z najbezpieczniejszych inwestycji. Nie tylko zapewni Ci zadowolonych klientów, ale także zwiększy Twoje przychody, przepływy pieniężne oraz udziały w rynku.
Dbałość o zadowolenie i satysfakcję klientów powinno być podstawą prowadzenia działalności. Zadowoleni klienci będą polecać Twój biznes wszystkim wokół siebie, swoim współpracownikom i przyjaciołom (czy to w Internecie czy offline). Jednym z narzędzi umożliwiających osiągnięcie tego celu jest zapewnienie obsługi na najwyższym poziomie. Tak naprawdę, wszystko w LiveAgent dotyczy satysfakcji klienta. Połącz te dwa elementy, a zobaczysz pozytywny wpływ na swoją firmę.
Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania dla pomocy technicznej w branży księgowej i prawniczej
Wraz ze wzrostem liczby klientów i e-maili wysyłanych do pomocy technicznej, przeszliśmy z Gmaila na Zendesk Support. Wkrótce jednak zdaliśmy sobie sprawę, że rozwiązanie problemu zajmuje im cholernie dużo czasu a czasami problemy muszą poczekać, aż zajmie się nimi inny departament. Nawet jeśli zainwestowaliśmy dużą ilości czasu, pieniędzy i wysiłku, w narzędzia które nie są dla nas zbyt przydatne, lepiej się przenieść… i to właśnie zrobiliśmy. Uwielbiamy ceny i wsparcie jakie zapewnia LiveAgent.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach