Oprogramowanie obsługi technicznej dla branży księgowej i prawniczej

Prowadź księgowość z LiveAgent i zacznij zwiększać swoje aktywa. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

time is money icon

Zmniejsz wydatki dzięki usłudze czatu na żywo w czasie rzeczywistym

money icon

LiveAgent ma jeden z najlepszych współczynników zwrotów z inwestycji

cash icon

Zwiększ swoje przychody dzięki fenomenalnej obsłudze technicznej

Chroń swoje dane

Zabezpiecz swoje dane

Przyspiesz rozpatrywanie wniosków od klientów

Klienci chcą natychmiastowego dostępu do informacji, i chcą aby odpowiedzi na ich pytania zostały udzielone najszybciej jak to możliwe. Używając usługi czatu na żywo w czasie rzeczywistym na swojej stronie, możesz udzielać odpowiedzi z prędkością światła, a zarazem zwiększyć satysfakcję i lojalność  klientów wobec Twojej firmy. Skoro czas to pieniądz, a zawsze chodzi o pieniądze, dlaczego miałbyś czekać?

LiveAgent answering ticket-gif
Interfejs systemu ticketowego
LiveAgent answering ticket-gif
Nieograniczona historia ticketów

Domknij więcej transakcji w czasie rzeczywistym

Dzięki usprawnionej komunikacji zgromadzonej w jednym miejscu, będziesz mógł łatwo sprawdzić całą historię rozmowy. Nie pamiętasz, jaki był adres lub warunki umowy? Nieważne! Dzięki LiveAgent możesz wyraźnie zobaczyć wszystkie wiadomości i informacjie dotyczące swoich klientów.

Uporządkuj swoje projekty

Nigdy więcej, nie będziesz musiał przebijać się przez stare wiadomości i e-maile. Teraz masz możliwość wykorzystania kompleksowych pulpitów nawigacyjnych LiveAgent, służących do obslugi oddzielnych projektów/klientów, portalu klienta zawierającego informacje o Twoich usługach oraz oprogramowania do czatu na żywo, które pomoże Ci udzielić odpowiedzi na bezpośrednie zapytania. Nie powinieneś poświęcać niezliczonej ilości godzin na komunikację, powinieneś poświęcić dokładnie tyle czasu ile widnieje na wystawionych przez Ciebie fakturach.

LiveAgent answer to ticket-gif
Funkcja widoku pisania w czasie rzeczywistym
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Tnij koszty

Bądźmy szczerzy. Każda firma chce, aby jej wydatki były jak najniższe, a przychody zajmowały najwyższą pozycję w bilansie. Dzięki czatowi na żywo w czasie rzeczywistym przedstawiciele obsługi klienta mogą obsługiwać 3 rozmowy w tym samym czasie, co jest bardzo opłacalne. LiveAgent dla branży księgowej pomaga zoptymalizować wydatki.

calculating-illustration
reports-illustration

Wybierz najlepszy zwrot z inwestycji

Dla niektórych firm, inwestowanie pieniędzy w nowe rozwiązania, może być czymś przerażającym. Obliczenie kosztów i podjęcie decyzji, w co zainwestować pieniądze, to prawdziwa szarpanina. LiveAgent z planem All-Inclusive jest dla Ciebie jedną z najbezpieczniejszych inwestycji. Nie tylko zapewni Ci zadowolonych klientów, ale także zwiększy Twoje przychody, przepływy pieniężne oraz udziały w rynku. 

Zwiększ swoje przychody

Dbałość o zadowolenie i satysfakcję klientów powinno być podstawą prowadzenia działalności. Zadowoleni klienci będą polecać Twój biznes wszystkim wokół siebie, swoim współpracownikom i przyjaciołom (czy to w Internecie czy offline). Jednym z narzędzi umożliwiających osiągnięcie tego celu jest zapewnienie obsługi na najwyższym poziomie. Tak naprawdę, wszystko w LiveAgent dotyczy satysfakcji klienta. Połącz te dwa elementy, a zobaczysz pozytywny wpływ na swoją firmę.

customer touchpoints report-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje, oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania dla pomocy technicznej w branży księgowej i prawniczej

„Uwielbiamy ceny i wsparcie jakie zapewnia LiveAgent”.

Wraz ze wzrostem liczby klientów i e-maili wysyłanych do pomocy technicznej, przeszliśmy z Gmaila na Zendesk Support. Wkrótce jednak zdaliśmy sobie sprawę, że rozwiązanie problemu zajmuje im cholernie dużo czasu a czasami problemy muszą poczekać, aż zajmie się nimi inny departament. Nawet jeśli zainwestowaliśmy dużą ilości czasu, pieniędzy i wysiłku, w narzędzia które nie są dla nas zbyt przydatne, lepiej się przenieść… i to właśnie zrobiliśmy. Uwielbiamy ceny i wsparcie jakie zapewnia LiveAgent.

RTIwala uslugi logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Artykuły powiązane zBranża księgowa i prawnicza
Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta, z pozytywnymi opiniami, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy.

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

LiveAgent to oprogramowanie help desk dostosowujące się do potrzeb różnych modeli biznesowych. LiveAgent pomoże Twojej firmie we wsparciu klienta. Zacznij darmowy 14 dniowy okres próbny – nie wymagamy karty kredytowej.

Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu

LiveAgent jest wysoko ocenianym narzędziem wsparcia klienta, które oferuje dobrą jakość wraz z przystępną ceną. Użytkownicy chwalą łatwość obsługi i świetne wsparcie zespołu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo