Oprogramowanie Helpdesk dla branży rozrywkowej

Połącz zabawę i produktywność w jednym pakiecie z LiveAgent. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Otrzymaj nagrodę za wyjątkową obsługę klienta

Chcieliśmy być nagradzani za robienie wielkich rzeczy od dzieciństwa. Ty i Twoi agenci możecie ponownie przeżyć to uczucie, zapewniając najlepszą obsługę klienta. Zbierz najbardziej pozytywne opinie, a otrzymasz nawet specjalną odznakę – wszystko dzięki LiveAgent dla branży rozrywkowej.

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Zaplanuj swoją własną podróż

Dostosuj wygląd okna czatu na żywo, przycisku i innych elementów. Wszystko zależy tylko od Twojej wyobraźni i preferencji. LiveAgent dla branży rozrywkowej daje Ci swobodę wyboru własnego kierunku i wyruszenia w wyjątkową podróż, w której każdy aspekt jest inny.

Bezpieczny wybór dla Twojej firmy

Dzięki LiveAgent dla branży rozrywkowej nie musisz już ryzykować swoich pieniędzy i dobrej marki swojej firmy. Z 96%-wym wskaźnikiem satysfakcji opartym na ponad 15 000 niezależnych recenzjach we wszystkich branżach, jest to bezpieczny wybór dla Ciebie & Twojego interesu.

entertainment-playing automat-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu, referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć ich zadowolenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś…to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zRozrywka
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Firma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w obszarze zarządzania relacjami z klientami i obsługi klienta. Mają bogate wsparcie, bloga, akademię, szablony i webinary. Oferują również darmowy czat klienta i funkcje monitorowania metryk.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

LiveAgent to system wsparcia klienta i rozwiązywania problemów, oferujący wiele funkcji i integracji. Działa w mediach społecznościowych, przemyśle i biznesie.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

Firmy przenoszą się do LiveAgent z ZenDesk z powodu przystępnej ceny, zaawansowanej automatyzacji i wsparcia 24x7. Moduły są dobrze przemyślane i funkcjonalność jest niesamowita.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo