Oprogramowanie Helpdesk dla branży rozrywkowej

Połącz zabawę i produktywność w jednym pakiecie z LiveAgent. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Otrzymaj nagrodę za wyjątkową obsługę klienta

Chcieliśmy być nagradzani za robienie wielkich rzeczy od dzieciństwa. Ty i Twoi agenci możecie ponownie przeżyć to uczucie, zapewniając najlepszą obsługę klienta. Zbierz najbardziej pozytywne opinie, a otrzymasz nawet specjalną odznakę – wszystko dzięki LiveAgent dla branży rozrywkowej.

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Zaplanuj swoją własną podróż

Dostosuj wygląd okna czatu na żywo, przycisku i innych elementów. Wszystko zależy tylko od Twojej wyobraźni i preferencji. LiveAgent dla branży rozrywkowej daje Ci swobodę wyboru własnego kierunku i wyruszenia w wyjątkową podróż, w której każdy aspekt jest inny.

Bezpieczny wybór dla Twojej firmy

Dzięki LiveAgent dla branży rozrywkowej nie musisz już ryzykować swoich pieniędzy i dobrej marki swojej firmy. Z 96%-wym wskaźnikiem satysfakcji opartym na ponad 15 000 niezależnych recenzjach we wszystkich branżach, jest to bezpieczny wybór dla Ciebie & Twojego interesu.

entertainment-playing automat-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu, referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć ich zadowolenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś…to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zRozrywka
Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Zastanawiasz się nad wybraniem Zoho Mail jako swojego oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail? Zapoznaj się z naszą recenzją i zobacz, jak wypadło w naszych testach.

Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Rzecznikiem marki lub ambasadorem marki może być znana osoba lub pracownik, który rozpowszechnia markę wśród ludzi. Ci ludzie mogą być wpływowymi osobami społecznymi.

Rzecznik marki

Rzecznik marki to osoba lub klient, która pozytywnie wypowiada się o marce lub produkcie, poleca go innym i pomaga w jego reklamowaniu. Jest to sposób na pozyskanie i utrzymanie stałych klientów. LiveAgent oferuje usługi wsparcia klienta i inne rozwiązania dla biznesu.

Błąd użytkownika pojawia się, gdy wszystko jest idealne z Twojej strony, a użytkownik skarży się na jakiś błąd. Prawdopodobieństwo jest takie, że błąd jest u niego.

Błąd użytkownika

LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x