Wersja próbna

Oprogramowanie pomocy technicznej dla eGamingu i eSportu

Napędzane popytem konsumentów, innowacjami technologicznymi i nowymi strategiami dystrybucji, rynki gier i eSportu szybko się rozwijają. Zmieniają się z niszowej branży w popularną formę rozrywki na całym świecie.

Dzięki oprogramowaniu pomocy LiveAgent kluczowi gracze z branży eGamingu i eSportu – w tym twórcy gier i wydawcy i influencerzy – mogą podnieść poziom obsługi klienta, poprawić jakość obsługi społeczności graczy, poprawić komunikację z użytkownikami i zdobyć przewagę nad konkurencją.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
video game controller headphones boy and girl

Co to jest eGaming i eSport?

Gry elektroniczne i sporty elektroniczne są zwykle definiowane w bardzo podobny sposób, a te dwa terminy często się pokrywają. eSport (znany również jako sporty elektroniczne, e-sport lub gry rywalizacyjne), to organizowane zawody w grach wideo między profesjonalnymi graczami, podczas gdy eGry (gry elektroniczne lubv eGaming) mają miejsce poza oficjalnie sankcjonowanymi zawodami i służą wyłącznie celom rozrywkowym.

Napędzana przez pokolenie millenialsów, branża eSports i eGaming odnotowała ogromny wzrost w ostatnich latach. Według Global Esports Market Report, globalne przychody z eSportu wzrosną do 1,1 miliarda dolarów w 2020 roku, podczas gdy całkowita liczba odbiorców eSportu wzrośnie do 495,0 milionów ludzi. The Esports Ecosystem Report prognozuje, że globalny rynek eSportów przekroczy 1,5 miliarda dolarów do 2023 roku.

W jaki sposób firmy eGaming i eSport mogą skorzystać na oprogramowaniu help desk?

ticketing email ticketing

Wszystkie zapytania użytkowników w jednym miejscu

Przenieś wszystkie prośby o wsparcie w jedno miejsce – niezależnie od kanału, z którego pochodzą. Zarządzaj nimi szybko, łatwo i skutecznie.

review

Ulepszona obsługa klienta

Dzięki wielu funkcjom automatyzacji i współpracy zespołowej żadne problemy nie zostaną przeoczone ani nierozwiązane.

Knowledge base

Większa ilość rozwiązanych ticketów

Umożliwiaj użytkownikom samodzielne znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów z pomocą techniczną 27/4 dzięki rozbudowanym możliwościom samoobsługi.

Free Unlimited Agents

Zwiększony entuzjazm użytkowników

Zwiększ entuzjazm, angażując użytkowników na forach klientów, na których mogą wchodzić w interakcje z innymi i wymieniać się doświadczeniami.

Zapewnij doskonałą obsługę jako część rozgrywki

Bez wysiłku zarządzaj społecznościami graczy i zapewniaj doskonałą obsługę użytkowników dzięki potężnemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla branży eGamingu i eSportu.

undraw social notifications ro8o

Wielokanałowa obsługa użytkowników

Niezależnie od kanałów, z których gracze korzystają, aby skontaktować się z obsługą klienta – e-mail, głos, formularze internetowe, czat na żywo lub media społecznościowe – wszystkie prośby o pomoc zostaną automatycznie przesłane do zgłoszeń i będą bezpiecznie przechowywane w uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Wszystkie zgłoszenia są łatwo dostępne, co ułatwia zarządzanie nimi przez zespół pomocy technicznej.

Potężne funkcje systemu ticketowego

Aby zapewnić szybkie i wydajne rozwiązywanie zgłoszeń, LiveAgent oferuje pełną gamę niezawodnych funkcji zarządzania zgłoszeniami, w tym opcje inteligentnej dystrybucji ticketów, automatyzację przepływu pracy, gotowe odpowiedzi i szablony, zarządzanie SLA, narzędzia do współpracy zespołowej, łatwe zarządzanie odpowiedzialnością, wykrywanie kolizji, dzielenie i scalanie zgłoszeń, wbudowany CRM z informacjami o klientach, raportami, analizami i nie tylko.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Czat na żywo

Z łatwością obsługuj żądania pomocy technicznej w czasie rzeczywistym, włączając czat na żywo. Zapewnij graczom natychmiastowe wsparcie, bez przerywania ich rozgrywki. Natywny czat na żywo LiveAgent – z najszybszym widżetem czatu na rynku – obejmuje zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, takie jak wiele opcji routingu czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających i wiele innych.

Integracje z mediami społecznościowymi

Z łatwością zintegruj swoje strony mediów społecznościowych z działem pomocy technicznej i pozostań w kontakcie z użytkownikami kontaktującymi się za pośrednictwem kanałów społecznościowych. LiveAgent bezproblemowo łączy się z Facebookiem, Twitterem i Instagramem. Integracje pozwalają monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki w mediach społecznościowych z panelu administracyjnego help desk bez konieczności przełączania się między kontami.

LiveAgent knowledge base

Baza wiedzy i FAQ

Skonfiguruj bazę wiedzy z często zadawanymi pytaniami, aby udostępnić użytkownikom plik, w którym mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiedzi, jakich szukają. LiveAgent jest wyposażony w wyrafinowane narzędzia do publikowania treści, które umożliwiają bezproblemowe tworzenie przydatnych treści i udostępnienie graczom bazy wiedzy, nawet jeśli zespół wsparcia nie jest online.

Portal dla klientów

Ulepsz doświadczenia klienta dzięki obszernemu portalowi klienta zawierającemu forum użytkowników, na którym gracze mogą wchodzić w interakcje i pomagać sobie nawzajem, dzielić się wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi gier, a także swoimi doświadczeniami. Możesz także włączyć zbieranie opinii i sugestii, aby uzyskać wgląd w opinie, preferencje i oczekiwania graczy.

woman behind computer organizing support documentation

Więcej funkcji pomocy technicznej, aby poprawić obsługę użytkowników i utrzymać produktywność zespołu

Usprawnij każde zgłoszenie serwisowe w bezproblemowy przepływ pracy dla swojego zespołu, tworząc jednocześnie spersonalizowaną pomoc techniczną dla swoich użytkowników.

Automatycznie dystrybuuj zgłoszenia na podstawie wstępnie zdefiniowanych reguł, aby zapewnić użytkownikom zawsze połączenie z właściwymi agentami. Czytaj więcej…

Odpowiadaj na zapytania szybciej i obsługuj wielu użytkowników jednocześnie za pomocą wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi i szablonów. Czytaj więcej…

Twórz i dostosowuj portale wsparcia dla wielu marek, każdy z własnym unikalnym wyglądem, ustawieniami i zawartością. Czytaj więcej…

Włącz widżet wyszukiwania, który automatycznie generuje sugestie dotyczące powiązanych treści w Twojej bazie wiedzy w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…

Zainstaluj natywne aplikacje na Androida lub iOS, aby odpowiadać na pytania użytkowników, gdy jesteś z dala od swojego biura. Czytaj więcej…

Pozwól użytkownikom i pracownikom pomocy technicznej używać ich języka ojczystego. LiveAgent obsługuje obecnie ponad 40 języków. Czytaj więcej…

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

review

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent było najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

why liveagent 2

Preferowane przez 21 000 firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Integrations pricing

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180-ciu funkcjom, ponad 40-stu integracjom i niekończącym się dostosowaniom, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Shared inbox keeps data securely stored

Oparty na chmurze i bezpieczny

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Wybierz plan, który najlepiej pasuje do Twojej firmy

Niektórzy kluczowi gracze z branży eSport i eGaming już odnoszą korzyści z korzystania z oprogramowania LiveAgent. Dlaczego nie dołączyć do nich? Wybierz z 4 różnych planów – w tym darmowy – z prostą i przejrzystą wyceną. Płać na bieżąco, bez stałych umów i ukrytych opłat, obniż lub ulepsz swój plan, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Package Name

All-Inclusive

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

39 /miesiąc
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /miesiąc

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.