Oprogramowanie pomocy technicznej dla eGamingu i eSportu

Napędzane popytem konsumentów, innowacjami technologicznymi i nowymi strategiami dystrybucji, rynki gier i eSportu szybko się rozwijają. Zmieniają się z niszowej branży w popularną formę rozrywki na całym świecie.

Dzięki oprogramowaniu pomocy LiveAgent kluczowi gracze z branży eGamingu i eSportu – w tym twórcy gier i wydawcy i influencerzy – mogą podnieść poziom obsługi klienta, poprawić jakość obsługi społeczności graczy, poprawić komunikację z użytkownikami i zdobyć przewagę nad konkurencją.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
video game controller headphones boy and girl

Co to jest eGaming i eSport?

Gry elektroniczne i sporty elektroniczne są zwykle definiowane w bardzo podobny sposób, a te dwa terminy często się pokrywają. eSport (znany również jako sporty elektroniczne, e-sport lub gry rywalizacyjne), to organizowane zawody w grach wideo między profesjonalnymi graczami, podczas gdy eGry (gry elektroniczne lubv eGaming) mają miejsce poza oficjalnie sankcjonowanymi zawodami i służą wyłącznie celom rozrywkowym.

Napędzana przez pokolenie millenialsów, branża eSports i eGaming odnotowała ogromny wzrost w ostatnich latach. Według Global Esports Market Report, globalne przychody z eSportu wzrosną do 1,1 miliarda dolarów w 2020 roku, podczas gdy całkowita liczba odbiorców eSportu wzrośnie do 495,0 milionów ludzi. The Esports Ecosystem Report prognozuje, że globalny rynek eSportów przekroczy 1,5 miliarda dolarów do 2023 roku.

W jaki sposób firmy eGaming i eSport mogą skorzystać na oprogramowaniu help desk?

ticketing email ticketing - icon

Wszystkie zapytania użytkowników w jednym miejscu

Przenieś wszystkie prośby o wsparcie w jedno miejsce – niezależnie od kanału, z którego pochodzą. Zarządzaj nimi szybko, łatwo i skutecznie.

colorful review - icon

Ulepszona obsługa klienta

Dzięki wielu funkcjom automatyzacji i współpracy zespołowej żadne problemy nie zostaną przeoczone ani nierozwiązane.

Knowledge base - icon

Większa ilość rozwiązanych ticketów

Umożliwiaj użytkownikom samodzielne znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów z pomocą techniczną 27/4 dzięki rozbudowanym możliwościom samoobsługi.

Free Unlimited Agents

Zwiększony entuzjazm użytkowników

Zwiększ entuzjazm, angażując użytkowników na forach klientów, na których mogą wchodzić w interakcje z innymi i wymieniać się doświadczeniami.

Zapewnij doskonałą obsługę jako część rozgrywki

Bez wysiłku zarządzaj społecznościami graczy i zapewniaj doskonałą obsługę użytkowników dzięki potężnemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla branży eGamingu i eSportu.

social notifications - illustration

Wielokanałowa obsługa użytkowników

Niezależnie od kanałów, z których gracze korzystają, aby skontaktować się z obsługą klienta – e-mail, głos, formularze internetowe, czat na żywo lub media społecznościowe – wszystkie prośby o pomoc zostaną automatycznie przesłane do zgłoszeń i będą bezpiecznie przechowywane w uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Wszystkie zgłoszenia są łatwo dostępne, co ułatwia zarządzanie nimi przez zespół pomocy technicznej.

Potężne funkcje systemu ticketowego

Aby zapewnić szybkie i wydajne rozwiązywanie zgłoszeń, LiveAgent oferuje pełną gamę niezawodnych funkcji zarządzania zgłoszeniami, w tym opcje inteligentnej dystrybucji ticketów, automatyzację przepływu pracy, gotowe odpowiedzi i szablony, zarządzanie SLA, narzędzia do współpracy zespołowej, łatwe zarządzanie odpowiedzialnością, wykrywanie kolizji, dzielenie i scalanie zgłoszeń, wbudowany CRM z informacjami o klientach, raportami, analizami i nie tylko.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Czat na żywo

Z łatwością obsługuj żądania pomocy technicznej w czasie rzeczywistym, włączając czat na żywo. Zapewnij graczom natychmiastowe wsparcie, bez przerywania ich rozgrywki. Natywny czat na żywo LiveAgent – z najszybszym widżetem czatu na rynku – obejmuje zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, takie jak wiele opcji routingu czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających i wiele innych.

Integracje z mediami społecznościowymi

Z łatwością zintegruj swoje strony mediów społecznościowych z działem pomocy technicznej i pozostań w kontakcie z użytkownikami kontaktującymi się za pośrednictwem kanałów społecznościowych. LiveAgent bezproblemowo łączy się z Facebookiem, Twitterem i Instagramem. Integracje pozwalają monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki w mediach społecznościowych z panelu administracyjnego help desk bez konieczności przełączania się między kontami.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Baza wiedzy i FAQ

Skonfiguruj bazę wiedzy z często zadawanymi pytaniami, aby udostępnić użytkownikom plik, w którym mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiedzi, jakich szukają. LiveAgent jest wyposażony w wyrafinowane narzędzia do publikowania treści, które umożliwiają bezproblemowe tworzenie przydatnych treści i udostępnienie graczom bazy wiedzy, nawet jeśli zespół wsparcia nie jest online.

Portal dla klientów

Ulepsz doświadczenia klienta dzięki obszernemu portalowi klienta zawierającemu forum użytkowników, na którym gracze mogą wchodzić w interakcje i pomagać sobie nawzajem, dzielić się wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi gier, a także swoimi doświadczeniami. Możesz także włączyć zbieranie opinii i sugestii, aby uzyskać wgląd w opinie, preferencje i oczekiwania graczy.

woman behind computer organizing support documentation

Więcej funkcji pomocy technicznej, aby poprawić obsługę użytkowników i utrzymać produktywność zespołu

Usprawnij każde zgłoszenie serwisowe w bezproblemowy przepływ pracy dla swojego zespołu, tworząc jednocześnie spersonalizowaną pomoc techniczną dla swoich użytkowników.

customer filter - illustration

Automatycznie dystrybuuj zgłoszenia na podstawie wstępnie zdefiniowanych reguł, aby zapewnić użytkownikom zawsze połączenie z właściwymi agentami. Czytaj więcej…

IT ticketing system - Canned responses in LiveAgent

Odpowiadaj na zapytania szybciej i obsługuj wielu użytkowników jednocześnie za pomocą wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi i szablonów. Czytaj więcej…

woman designing website

Twórz i dostosowuj portale wsparcia dla wielu marek, każdy z własnym unikalnym wyglądem, ustawieniami i zawartością.Czytaj więcej…

customer FAQ - illustration

Włącz widżet wyszukiwania, który automatycznie generuje sugestie dotyczące powiązanych treści w Twojej bazie wiedzy w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…

Zainstaluj natywne aplikacje na Androida lub iOS, aby odpowiadać na pytania użytkowników, gdy jesteś z dala od swojego biura. Czytaj więcej…

connected world map

Pozwól użytkownikom i pracownikom pomocy technicznej używać ich języka ojczystego. LiveAgent obsługuje obecnie ponad 40 języków. Czytaj więcej…

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

colorful review - icon

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent było najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

hearts - icon

Preferowane przez 21 000 firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Integrations pricing-icon

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180-ciu funkcjom, ponad 40-stu integracjom i niekończącym się dostosowaniom, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Shared inbox keeps data securely stored

Oparty na chmurze i bezpieczny

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Wybierz plan, który najlepiej pasuje do Twojej firmy

Niektórzy kluczowi gracze z branży eSport i eGaming już odnoszą korzyści z korzystania z oprogramowania LiveAgent. Dlaczego nie dołączyć do nich? Wybierz z 4 różnych planów – w tym darmowy – z prostą i przejrzystą wyceną. Płać na bieżąco, bez stałych umów i ukrytych opłat, obniż lub ulepsz swój plan, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Package Name

All-Inclusive

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

39 /miesiąc
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /miesiąc
Artykuły powiązane zOprogramowanie obsługi klienta dla eGaming & i przemysłu sportowego
Dziennik aktywności to narzędzie do śledzenia czasu, które pomaga lepiej inwestować czas. Wie, jak agenci spędzają czas w pracy i potrafi zarządzać pracownikami.

Dziennik aktywności

Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie wielojęzyczne, narzędzia analizy oraz możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni. Dzienniki aktywności pomagają w zarządzaniu pracownikami i zapewnieniu bezpieczeństwa danych, a także umożliwiają optymalizację wydajności zespołu.

Określ poziomy umiejętności swoich agentów za pomocą poziomu dostępu agenta. Poziomy są częścią grywalizacji i mogą znacznie zmotywować agentów do wykonania dodatkowych zadań.

Poziomy

Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową, samoobsługowe wsparcie klienta i integrację z różnymi aplikacjami. Poziomy Grywalizacji motywują agentów do lepszej obsługi klienta. LiveAgent to skuteczne narzędzie do obsługi klientów.

Jaki jest obecny stan branży w zakresie obsługi klienta? Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się więcej o tych statystykach.

Obecny stan branży

Firmy często nie spełniają oczekiwań klientów w obsłudze, ale oprogramowanie help desk może pomóc poprawić jakość obsługi. Klienci oczekują szybkich i spersonalizowanych odpowiedzi. Obsługa klienta to maraton, a nie sprint.

Dlaczego każda firma powinna zapewniać swoim klientom samoobsługę? Spójrz na te statystyki, aby zobaczyć, ile osób szuka tej funkcji.

Potrzeba samoobsługi

Mobilne portale wsparcia mogą zwiększyć sprzedaż. Większość klientów woli samoobsługę. Brak informacji prowadzi do porzucenia koszyka. Ruch w portalu klienta głównie pochodzi z artykułów z bazy wiedzy.

Szablony powiadomień umożliwiają przygotowanie szablonów, z których możesz później skorzystać. W ten sposób Ty i członkowie Twojego zespołu zaoszczędzicie dużo czasu.

Szablony powiadomień

Artykuły poruszają tematy rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, obsługi reklamacji. Szablony powiadomień ułatwiają pracę zespołu obsługi klienta, oszczędzając czas i zautomatyzowując pracę. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, ułatwiając wielokanałową obsługę klienta.

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym ma kluczowe znaczenie. Sprawdź nasze statystyki i trendy na czacie na żywo, aby dowiedzieć się, jak bardzo zależy od tego Twoja firma.

Czat na żywo statystyki i trendy

Czat na żywo jest kosztownym narzędziem komunikacji, jednak zwiększa sprzedaż i lojalność klientów. Korzystanie z chatbotów może obniżyć koszty obsługi czatu. Szybkość odpowiedzi na czacie ma marginalny wpływ na zakupy, a proaktywne czaty mają niski współczynnik konwersji.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x