Oprogramowanie pomocy technicznej dla eGamingu i eSportu

Napędzane popytem konsumentów, innowacjami technologicznymi i nowymi strategiami dystrybucji, rynki gier i eSportu szybko się rozwijają. Zmieniają się z niszowej branży w popularną formę rozrywki na całym świecie.

Dzięki oprogramowaniu pomocy LiveAgent kluczowi gracze z branży eGamingu i eSportu – w tym twórcy gier i wydawcy i influencerzy – mogą podnieść poziom obsługi klienta, poprawić jakość obsługi społeczności graczy, poprawić komunikację z użytkownikami i zdobyć przewagę nad konkurencją.

kontroler gier wideo słuchawki chłopiec i dziewczynka

Co to jest eGaming i eSport?

Gry elektroniczne i sporty elektroniczne są zwykle definiowane w bardzo podobny sposób, a te dwa terminy często się pokrywają. eSport (znany również jako sporty elektroniczne, e-sport lub gry rywalizacyjne), to organizowane zawody w grach wideo między profesjonalnymi graczami, podczas gdy eGry (gry elektroniczne lubv eGaming) mają miejsce poza oficjalnie sankcjonowanymi zawodami i służą wyłącznie celom rozrywkowym.

Napędzana przez pokolenie millenialsów, branża eSports i eGaming odnotowała ogromny wzrost w ostatnich latach. Według Global Esports Market Report, globalne przychody z eSportu wzrosną do 1,1 miliarda dolarów w 2020 roku, podczas gdy całkowita liczba odbiorców eSportu wzrośnie do 495,0 milionów ludzi. The Esports Ecosystem Report prognozuje, że globalny rynek eSportów przekroczy 1,5 miliarda dolarów do 2023 roku.

W jaki sposób firmy eGaming i eSport mogą skorzystać na oprogramowaniu help desk?

kolejkowanie emaili

Wszystkie zapytania użytkowników w jednym miejscu

Przenieś wszystkie prośby o wsparcie w jedno miejsce – niezależnie od kanału, z którego pochodzą. Zarządzaj nimi szybko, łatwo i skutecznie.

recenzja

Ulepszona obsługa klienta

Dzięki wielu funkcjom automatyzacji i współpracy zespołowej żadne problemy nie zostaną przeoczone ani nierozwiązane.

Baza wiedzy

Większa ilość rozwiązanych ticketów

Umożliwiaj użytkownikom samodzielne znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów z pomocą techniczną 27/4 dzięki rozbudowanym możliwościom samoobsługi.

Bezpłatna nieograniczona pomoc agentów

Zwiększony entuzjazm użytkowników

Zwiększ entuzjazm, angażując użytkowników na forach klientów, na których mogą wchodzić w interakcje z innymi i wymieniać się doświadczeniami.

Zapewnij doskonałą obsługę jako część rozgrywki

Bez wysiłku zarządzaj społecznościami graczy i zapewniaj doskonałą obsługę użytkowników dzięki potężnemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla branży eGamingu i eSportu.

undraw powiadomienia ro8o

Wielokanałowa obsługa użytkowników

Niezależnie od kanałów, z których gracze korzystają, aby skontaktować się z obsługą klienta – e-mail, głos, formularze internetowe, czat na żywo lub media społecznościowe – wszystkie prośby o pomoc zostaną automatycznie przesłane do zgłoszeń i będą bezpiecznie przechowywane w uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Wszystkie zgłoszenia są łatwo dostępne, co ułatwia zarządzanie nimi przez zespół pomocy technicznej.

Potężne funkcje systemu ticketowego

Aby zapewnić szybkie i wydajne rozwiązywanie zgłoszeń, LiveAgent oferuje pełną gamę niezawodnych funkcji zarządzania zgłoszeniami, w tym opcje inteligentnej dystrybucji ticketów, automatyzację przepływu pracy, gotowe odpowiedzi i szablony, zarządzanie SLA, narzędzia do współpracy zespołowej, łatwe zarządzanie odpowiedzialnością, wykrywanie kolizji, dzielenie i scalanie zgłoszeń, wbudowany CRM z informacjami o klientach, raportami, analizami i nie tylko.

Stwórz zgłoszenie
szybka obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo

Czat na żywo

Z łatwością obsługuj żądania pomocy technicznej w czasie rzeczywistym, włączając czat na żywo. Zapewnij graczom natychmiastowe wsparcie, bez przerywania ich rozgrywki. Natywny czat na żywo LiveAgent – z najszybszym widżetem czatu na rynku – obejmuje zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, takie jak wiele opcji routingu czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających i wiele innych.

Integracje z mediami społecznościowymi

Z łatwością zintegruj swoje strony mediów społecznościowych z działem pomocy technicznej i pozostań w kontakcie z użytkownikami kontaktującymi się za pośrednictwem kanałów społecznościowych. LiveAgent bezproblemowo łączy się z Facebookiem, Twitterem i Instagramem. Integracje pozwalają monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki w mediach społecznościowych z panelu administracyjnego help desk bez konieczności przełączania się między kontami.

Baza wiedzy LiveAgent

Baza wiedzy i FAQ

Skonfiguruj bazę wiedzy z często zadawanymi pytaniami, aby udostępnić użytkownikom plik, w którym mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiedzi, jakich szukają. LiveAgent jest wyposażony w wyrafinowane narzędzia do publikowania treści, które umożliwiają bezproblemowe tworzenie przydatnych treści i udostępnienie graczom bazy wiedzy, nawet jeśli zespół wsparcia nie jest online.

Portal dla klientów

Ulepsz doświadczenia klienta dzięki obszernemu portalowi klienta zawierającemu forum użytkowników, na którym gracze mogą wchodzić w interakcje i pomagać sobie nawzajem, dzielić się wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi gier, a także swoimi doświadczeniami. Możesz także włączyć zbieranie opinii i sugestii, aby uzyskać wgląd w opinie, preferencje i oczekiwania graczy.

kobieta za komputerem organizującym dokumentację pomocniczą

Więcej funkcji pomocy technicznej, aby poprawić obsługę użytkowników i utrzymać produktywność zespołu

Usprawnij każde zgłoszenie serwisowe w bezproblemowy przepływ pracy dla swojego zespołu, tworząc jednocześnie spersonalizowaną pomoc techniczną dla swoich użytkowników.

Automatycznie dystrybuuj zgłoszenia na podstawie wstępnie zdefiniowanych reguł, aby zapewnić użytkownikom zawsze połączenie z właściwymi agentami. Czytaj więcej…

Odpowiadaj na zapytania szybciej i obsługuj wielu użytkowników jednocześnie za pomocą wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi i szablonów. Czytaj więcej…

Twórz i dostosowuj portale wsparcia dla wielu marek, każdy z własnym unikalnym wyglądem, ustawieniami i zawartością. Czytaj więcej…

Włącz widżet wyszukiwania, który automatycznie generuje sugestie dotyczące powiązanych treści w Twojej bazie wiedzy w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej…

Zainstaluj natywne aplikacje na Androida lub iOS, aby odpowiadać na pytania użytkowników, gdy jesteś z dala od swojego biura. Czytaj więcej…

Pozwól użytkownikom i pracownikom pomocy technicznej używać ich języka ojczystego. LiveAgent obsługuje obecnie ponad 40 języków. Czytaj więcej…

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

recenzja

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent było najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020. 

dlaczego liveagent 2

Preferowane przez 21 000 firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Integracje cennik

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180-ciu funkcjom, ponad 40-stu integracjom i niekończącym się dostosowaniom, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Wspólna skrzynka odbiorcza bezpiecznie przechowuje dane

Oparty na chmurze i bezpieczny

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Wybierz plan, który najlepiej pasuje do Twojej firmy

Niektórzy kluczowi gracze z branży eSport i eGaming już odnoszą korzyści z korzystania z oprogramowania LiveAgent. Dlaczego nie dołączyć do nich? Wybierz z 4 różnych planów – w tym darmowy – z prostą i przejrzystą wyceną. Płać na bieżąco, bez stałych umów i ukrytych opłat, obniż lub ulepsz swój plan, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Package Name

All-Inclusive

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

39 /miesiąc
Package Name

Ticket+Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /miesiąc

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.