Możliwość szybkiej i skutecznej komunikacji z innymi uczestnikami rynku jest istotnym aspektem życia tradera. Jakość obsługi klienta w firmie i odpowiednia retencja to jedne z głównych priorytetów handlowców.
Zbuduj społeczność handlowców i brokerów z pomocą LiveAgent, najczęściej i najlepiej ocenianego oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.
Dzięki LiveAgent nie zmarnujesz ani chwili! W pełni zintegrowane oprogramowanie pomocy technicznej umożliwia sprawną komunikację w celu edukacji i omawiania wszystkich spraw związanych z handlem i rynkiem. Świat handlu i wymiany nigdy nie ustaje. Gdy jedna część świata zasypia, druga właśnie budzi się gotowa do nowych możliwości. Czas jest najważniejszy w świecie handlu, a bezczynność może spowodować znaczne straty w dochodach.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Narzędzie help desk daje możliwość ułatwienia komunikacji z indywidualnym podejściem i stworzenia obrazu firmy dbającej o branżę, która nigdy nie śpi.
Bądź na bieżąco z wszystkimi wymaganiami handlowymi i rynkowymi w jednym miejscu. Radzenie sobie z doświadczonymi traderami nie należy do prostych zadań. Poinformuj swoich partnerów handlowych w mgnieniu oka lub zareaguj na różne wydarzenia społeczne z prędkością światła, niezależnie od kanału komunikacji. Dzięki ponad 180 funkcjom pomocy technicznej i ponad 40 integracjom możesz zrozumieć wymagania swoich handlowców i zapewnić najlepszą możliwą i całodobową obsługę klienta. Warto wspomnieć także o integracji ponad 40 języków i dostosowywaniu specjalnych liter i akcentów literowych w celu pokonania bariery językowej i wygodnego handlu globalnego, niezależnie od języka rynku.
Połącz wszystkie kanały komunikacji w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej dostępnej dla wszystkich za pomocą systemu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Każdy otrzymany e-mail, czat, telefon lub post w mediach społecznościowych przekształca się w zgłoszenie, co zapewnia lepsze zarządzanie i monitorowanie. Pożegnaj się ze przeciążoną obsługą klienta. Przypisz optymalne obciążenie zgłoszeniami poszczególnym agentom lub działom, ustalając jasne zasady i SLA dotyczące dystrybucji zgłoszeń i optymalnych warunków ograniczonych czasowo. Sortuj problemy swojego klienta w krótkim czasie. Od drobnych spraw po złożone problemy – dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń nic nie pozostaje niezauważone.
Wdrożenie czatu na żywo może znacząco zmienić dynamikę Twoich relacji z klientami. Prezentuj swoje umiejętności i wiedzę w czasie rzeczywistym, zachowując profesjonalne podejście. Dzięki zintegrowanej funkcji wielu czatów prowadzonych jednocześnie, nie pozostawiasz klientów bez odzewu. Bez względu na to, ile czatów jest prowadzonych jednocześnie, jest to nadal bardziej opłacalne niż korzystanie z usługi telefonicznej! Dodatkowo, poprawiasz średni czas odpowiedzi.
Bądź widoczny w social media dzięki LiveAgent. Połącz się ze swoimi obserwatorami Forex za pośrednictwem wielu platform mediów społecznościowych. LiveAgent umożliwia prostą i skuteczną integrację głównych platform social media, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Bez konieczności przełączania się między kontami, możesz monitorować i odpowiadać na wszystkie komentarze i wiadomości swoich obserwujących oraz nawiązywać kontakty z nowymi potencjalnymi traderami, aby dodać ich do swojej społeczności online.
Inwestorzy, którym brakuje czasu, mogą uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, korzystając z naszej dostosowywanej bazy wiedzy i platform FAQ. Dodatkowo, korzystając z wbudowanego edytora WYSIWYG, będziesz mógł dostosować treść i strukturę artykułów do swoich preferencji rynkowych.
Czy otrzymujesz dużą liczbę zapytań za pośrednictwem swoich kanałów komunikacji? Czy trudno jest Ci uporządkować wszystkie wiadomości? Tagi pomogą w lepszej organizacji. Możesz ręcznie lub automatycznie przypisać nieograniczoną liczbę różnych tagów do określonych zgłoszeń, a następnie zastosować filtry w celu szybszego wyszukiwania. Możesz też wygenerować raporty w LiveAgent dla określonych tagów i zmodyfikować planowaną strategię biznesową w oparciu o wynik raportu. Tagi zapewniają opcję dostosowania miejsca pracy zgodnie z własnymi preferencjami.
Dzięki LiveAgent nie musisz tracić cennego czasu. Zamiast tego możesz skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na zapewnieniu kompletnej i profesjonalnej obsługi klienta dla każdego klienta. Porównaj nasze rozwiązanie omnichannel z alternatywnymi dostawcami rynkowymi.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Zobacz nasze historie sukcesu i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia narzędzia help desk w branży księgowej i prawniczej.
Od jakiegoś czasu z sukcesem korzystam z oprogramowania. LiveAgent pomógł nam zwiększyć satysfakcję i przychody naszych użytkowników. Jest prosty w użyciu: interfejs użytkownika jest intuicyjny i bardzo łatwy do nauczenia, nawet dla tych, którzy nie są zaznajomieni z technologią. Możemy używać LiveAgent w wielu naszych witrynach internetowych, z których każda ma własną bazę wiedzy, fora i moduł dzielenia się sugestiami. Potrzebowałem systemu, który byłby łatwy w użyciu i miał możliwość łączenia się z wieloma kanałami.
Vasileios A. P Founder – CEO
Branża finansowa rozwija się w szybkim tempie. Aby spełnić wszystkie wymagania klientów, zainwestuj w pakiet oprogramowania, który nie nadwyręży budżetu Twojej firmy.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach