Rozwiązanie help desk dla sektora Forex

Możliwość szybkiej i skutecznej komunikacji z innymi uczestnikami rynku jest istotnym aspektem życia tradera. Jakość obsługi klienta w firmie i odpowiednia retencja to jedne z głównych priorytetów handlowców.

Zbuduj społeczność handlowców i brokerów z pomocą LiveAgent, najczęściej i najlepiej ocenianego oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Dzięki LiveAgent nie zmarnujesz ani chwili! W pełni zintegrowane oprogramowanie pomocy technicznej umożliwia sprawną komunikację w celu edukacji i omawiania wszystkich spraw związanych z handlem i rynkiem. Świat handlu i wymiany nigdy nie ustaje. Gdy jedna część świata zasypia, druga właśnie budzi się gotowa do nowych możliwości. Czas jest najważniejszy w świecie handlu, a bezczynność może spowodować znaczne straty w dochodach.

Odkryj LiveAgent - najbardziej zaawansowaną platformę komunikacyjną dla biznesu Forex

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Jak branża Forex może skorzystać na narzędziu help desk?

Narzędzie help desk daje możliwość ułatwienia komunikacji z indywidualnym podejściem i stworzenia obrazu firmy dbającej o branżę, która nigdy nie śpi.

Wsparcie omnichannel

Bądź na bieżąco z wszystkimi wymaganiami handlowymi i rynkowymi w jednym miejscu. Radzenie sobie z doświadczonymi traderami nie należy do prostych zadań. Poinformuj swoich partnerów handlowych w mgnieniu oka lub zareaguj na różne wydarzenia społeczne z prędkością światła, niezależnie od kanału komunikacji. Dzięki ponad 180 funkcjom pomocy technicznej i ponad 40 integracjom możesz zrozumieć wymagania swoich handlowców i zapewnić najlepszą możliwą i całodobową obsługę klienta. Warto wspomnieć także o integracji ponad 40 języków i dostosowywaniu specjalnych liter i akcentów literowych w celu pokonania bariery językowej i wygodnego handlu globalnego, niezależnie od języka rynku.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Narzędzie obsługi zgłoszeń

Połącz wszystkie kanały komunikacji w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej dostępnej dla wszystkich za pomocą systemu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Każdy otrzymany e-mail, czat, telefon lub post w mediach społecznościowych przekształca się w zgłoszenie, co zapewnia lepsze zarządzanie i monitorowanie. Pożegnaj się ze przeciążoną obsługą klienta. Przypisz optymalne obciążenie zgłoszeniami poszczególnym agentom lub działom, ustalając jasne zasady i SLA dotyczące dystrybucji zgłoszeń i optymalnych warunków ograniczonych czasowo. Sortuj problemy swojego klienta w krótkim czasie. Od drobnych spraw po złożone problemy – dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń nic nie pozostaje niezauważone.

Live chat

Wdrożenie czatu na żywo może znacząco zmienić dynamikę Twoich relacji z klientami. Prezentuj swoje umiejętności i wiedzę w czasie rzeczywistym, zachowując profesjonalne podejście. Dzięki zintegrowanej funkcji wielu czatów prowadzonych jednocześnie, nie pozostawiasz klientów bez odzewu. Bez względu na to, ile czatów jest prowadzonych jednocześnie, jest to nadal bardziej opłacalne niż korzystanie z usługi telefonicznej! Dodatkowo, poprawiasz średni czas odpowiedzi.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integracja z mediami społecznościowymi

Bądź widoczny w social media dzięki LiveAgent. Połącz się ze swoimi obserwatorami Forex za pośrednictwem wielu platform mediów społecznościowych. LiveAgent umożliwia prostą i skuteczną integrację głównych platform social media, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Bez konieczności przełączania się między kontami, możesz monitorować i odpowiadać na wszystkie komentarze i wiadomości swoich obserwujących oraz nawiązywać kontakty z nowymi potencjalnymi traderami, aby dodać ich do swojej społeczności online.

Baza wiedzy i często zadawane pytania

Inwestorzy, którym brakuje czasu, mogą uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, korzystając z naszej dostosowywanej bazy wiedzy i platform FAQ. Dodatkowo, korzystając z wbudowanego edytora WYSIWYG, będziesz mógł dostosować treść i strukturę artykułów do swoich preferencji rynkowych.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagi i raporty

Czy otrzymujesz dużą liczbę zapytań za pośrednictwem swoich kanałów komunikacji? Czy trudno jest Ci uporządkować wszystkie wiadomości? Tagi pomogą w lepszej organizacji. Możesz ręcznie lub automatycznie przypisać nieograniczoną liczbę różnych tagów do określonych zgłoszeń, a następnie zastosować filtry w celu szybszego wyszukiwania. Możesz też wygenerować raporty w LiveAgent dla określonych tagów i zmodyfikować planowaną strategię biznesową w oparciu o wynik raportu. Tagi zapewniają opcję dostosowania miejsca pracy zgodnie z własnymi preferencjami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Czy masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami komunikacji?

Dzięki LiveAgent nie musisz tracić cennego czasu. Zamiast tego możesz skoncentrować wszystkie swoje wysiłki na zapewnieniu kompletnej i profesjonalnej obsługi klienta dla każdego klienta. Porównaj nasze rozwiązanie omnichannel z alternatywnymi dostawcami rynkowymi.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia narzędzia help desk w branży księgowej i prawniczej.

“Doskonałe oprogramowanie, które może być używane jako wielokanałowe centrum obsługi klienta”

Od jakiegoś czasu z sukcesem korzystam z oprogramowania. LiveAgent pomógł nam zwiększyć satysfakcję i przychody naszych użytkowników. Jest prosty w użyciu: interfejs użytkownika jest intuicyjny i bardzo łatwy do nauczenia, nawet dla tych, którzy nie są zaznajomieni z technologią. Możemy używać LiveAgent w wielu naszych witrynach internetowych, z których każda ma własną bazę wiedzy, fora i moduł dzielenia się sugestiami. Potrzebowałem systemu, który byłby łatwy w użyciu i miał możliwość łączenia się z wieloma kanałami.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Founder – CEO

Financial Services

Narzędzie pomocy technicznej w przystępnej cenie

Branża finansowa rozwija się w szybkim tempie. Aby spełnić wszystkie wymagania klientów, zainwestuj w pakiet oprogramowania, który nie nadwyręży budżetu Twojej firmy.

Package Name

Ticket

Dla małych biznesów i przedsiębiorców

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Dla firm średniej wielkości i profesjonalnych agencji.

$29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zForex
Agenci czatu na żywo to pracownicy, którzy odpowiadają na pytania i zapytania klientów za pośrednictwem czatu na żywo. Udzielają odpowiedzi klientom w czasie rzeczywistym.

Agenci czatu na żywo

LiveAgent to narzędzie obsługi klienta, oferujące szybką komunikację, zarządzanie kontaktami i darmowy czat. Użytkownicy wyrażają pozytywne opinie na temat tego narzędzia, które zwiększa efektywność i satysfakcję klientów.

Obsługa klienta na żywo jest prowadzona przez firmę, która chce zapewnić użytkownikom swoich produktów lub odwiedzającym stronę internetową odpowiednią poradę i wsparcie.

Obsługa klienta na żywo

LiveAgent to zaawansowane oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące wsparcie wielojęzyczne, integracje i narzędzia analizy. Ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Czat wideo na żywo to funkcja agenta na żywo, która umożliwia komunikację z klientami za pomocą wbudowanego czatu wideo na żywo.

Czat wideo na żywo

Nasza firma, LiveAgent, oferuje rozbudowane rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Zapewniamy wsparcie techniczne i przenoszenie danych.

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo