Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Sprzedawaj więcej i zwiększ satysfakcję – wszystko z LiveAgent. Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę. Pozwól im kontaktować się z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych, stron internetowych, poczty elektronicznej, czatu na żywo…

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Popraw jakość zakupów

Zapewnij swoim klientom bezproblemową obsługę dzięki metodzie „cegły i kliknięcia”. Prowadzenie sklepu internetowego na równi ze zwykłym sklepem stacjonarnym może stać się doskonałym źródłem pytań kupujących. Bądź bliżej nich i stań się firmą zorientowaną na klienta, a wszystko to dzięki LiveAgent dla branży detalicznej.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Podaj pomocną dłoń

Klienci uwielbiają zadawać pytania – albo bezpośrednio w Twoim sklepie, albo online na różnych portalach. Stwórz najlepsze źródło wiedzy dzięki LiveAgent dla branży detalicznej i jej portalowi dla klientów, bazie wiedzy lub FAQ. Jeśli wolisz czat na żywo i osobiście udzielić wskazówek, nie martw się – to też mamy!

Zwiększ przepływ gotówki

Pomaganie klientom w zaspokajaniu ich potrzeb dzięki wyjątkowej obsłudze klienta przyniesie wiele korzyści Twojej firmie. Czy niektórzy z Twoich klientów mogli nie mieć zbyt dobrych doświadczeń? Rozwiąż ten problem z LiveAgent dla branży detalicznej.

retail-man scanning phone-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje i dowiedz się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć ich zadowolenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zHandel detaliczny
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

Wsparcie na żywo

Dzięki wsparciu na żywo, LiveAgent umożliwia firmom zapewnienie natychmiastowej pomocy klientom i zwiększenie konwersji. To niezbędne narzędzie dla obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo