Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.
Live chat to doskonałe narzędzie umożliwiające szybkie rozwiązywanie problemów klienta i zwiększanie ich satysfakcji. Jest to skuteczna metoda obsługi klienta online, która umożliwia łatwą komunikację, interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo i wiadomości głosowych. LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo, umożliwiając klientom uzyskanie niemal natychmiastowej odpowiedzi.
Jak rozpatrywać reklamacje klientów
Poradnik dotyczący rozpatrywania reklamacji klientów, zachowanie spokoju i empatii, oraz korzystanie z platformy LiveAgent. Podstawowe wskazówki to nie tracić spokoju, być dobrym słuchaczem i zrozumieć klienta. Uspokój się i skorzystaj z poniższych wskazówek, aby zmienić rozgniewanego klienta w szczęśliwego klienta.
Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.