Narzędzie obsługi klienta dla branży modowej

Pomóż ubierać się stylowo dzięki LiveAgent! Oferuj swoje usługi w różnych kanałów wsparcia, uporządkuj komunikację według priorytetów i natychmiast pomagaj klientom.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zapewnij klientom wszystko, co najlepsze

Jakość materiałów, z których uszyty został LiveAgent, jest na najwyższym poziomie. Twoi klienci oczekują tej samej jakości, kupując od Ciebie ubrania i akcesoria. Wykorzystaj najlepsze narzędzie do obsługi klienta.

Zmierz dwa razy, tnij raz!

woman painting-illustration
woman-looking-at fashion window-illustration

Kupuj mniej, wybieraj z rozwagą

Nie trzeba mieć kilku aplikacji, aby zapewnić wyjątkową i profesjonalną obsługę klienta. LiveAgent dla branży modowej to najlepsze wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej.

Moda to szczęście!

Jaki jest Twój ulubiony element garderoby? Jakie to było uczucie, kiedy w końcu udało Ci się trzymać go w swoich rękach? Twoi klienci chcą odczuwać to samo za każdym razem, gdy dokonują u Ciebie zakupu. Zatrzymaj lojalnych klientów przy sobie i zapewnij im doskonałą obsługę klienta dokładnie wtedy, gdy jej potrzebują.

woman working on fashion-illustration

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje! Dowiedz się, w jaki sposób LiveAgent może usprawnić obsługę i zwiększyć zadowolenie klientów.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
Artykuły powiązane zModa
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie, narzędzia do obsługi i bogate wsparcie. Jest alternatywą dla TeamSupport, Chaport, Samange i Extend.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo