Oprogramowanie pomocy technicznej dla branży fitnessu

Popraw jakość obsługi klienta. Używaj LiveAgent – wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej i czatu na żywo, który świetnie spełni twoje potrzeby. Przerastaj oczekiwania klientów.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ochorna danych i szyfrowanie

Z LiveAgent dla branży fitnessu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo twoich danych. Nasze bazy danych znajdują się w Stanach Zjednoczonych i Europie i wszystko jest zgodne z prawem. Dane twoich klientów są w bezpiecznych rękach – tak jak twoja firma i dział obsługi klienta.

woman meditating-illustration
woman exercising-illustration

Zapewnij lepsze doświadczenie

Każdy klient chce mieć dostosowane do swoich potrzeb doświadczenie. Zapewnij wyjątkową obsługę klienta z LiveAgent dla branży fitnessu i stwórz swoją własną bazę lojalnych klientów. Zainstaluj czat na żywo, wprowadż call center i stwórz bazę wiedzy… Wyczerp swój zespół do spraw obsługi klienta!

Pomoc w planowaniu indywidualnych spotkań z trenerami personalnymi

Najbardziej wydajne i produktywne treningi to te, które odbywają się z trenerem personalnym. Bądź dla swojego klienta dokładnie wtedy, kiedy potrzebuje pomocnej dłoni lub dopingu.LiveAgent dla branży fitnessu słucha twoich potrzeb i dopasowuje się do twoich życzeń.

woman working out with trainer-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zapoznaj się z naszymi historiami sukcesu i świadectwami oraz przekonaj się jak LiveAgent poprawia obsługę klienta i zwiększa zadowolenie twoich klientów.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś…LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Related Articles to Opieka zdrowotna
Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami, oferujące usługi czatu na żywo, zarządzania komunikacją z klientem oraz system pomocy technicznej. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej oraz możliwość wyboru nazwy subdomeny. Produkt ten jest idealny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent proponuje dwa plany dla mniejszych i większych przedsiębiorców, z dostępem do funkcji przez 14-dniowy bezpłatny okres próbny z przejrzystymi i przystępnymi cenami.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo