Oprogramowanie pomocy technicznej dla SaaS

Polegaj na LiveAgent, ulepsz swój biznes SaaS i zmniejsz wskaźnik rezygnacji klientów.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zmniejsz wskaźnik rezygnacji

Szybka i konkretna pomoc może mieć ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zatrzymanie klientów i zmniejszenie wskaźnika rezygnacji. Najważniejszym czynnikiem w tym przypadku jest czas. Czat na żywo w czasie rzeczywistym może pomóc w natychmiastowym rozwiązaniu problemów i utrzymaniu klientów na dystans. Koniec z burzą mózgów na temat strategii jak nie tracić klientów – rozwiązanie samo przyszło do Ciebie.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zwiększ zadowolenie klientów

Sukces Twojej firmy zależy od zadowolenia Twoich klientów. Zapewnij im możliwość wyszukania odpowiedzi na portalu klienta, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej i dopnij sprzedaż przez telefon – wszystko w jednym miejscu! Bonus: Możesz zmierzyć zadowolenie swoich klientów za pomocą systemu nagradzania . 🙂

Bądź zorganizowany

Koniec z kilkoma oddzielnymi skrzynkami odbiorczymi, różnymi rozwiązaniami dla czatu na żywo lub dodatkowymi dostawcami usług dla centerum telefonicznego. LiveAgent łączy wszystkie kanały (także media społecznościowe) w jeden pakiet o bardzo przystępnej cenie. Poświęcaj mniej czasu na zarządzanie codziennymi zadaniami dzięki automatyzacji i skup się na tym, co jest dla Ciebie ważne – na klientach, biznesie i rozwoju.

stay organized - illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta a także zwiększyć ich satysfakcję.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Artykuły powiązane zSaaS
Klienci oczekują spersonalizowanej, szybkiej i fachowej obsługi. LiveAgent może pomóc Ci to zapewnić dzięki swoim narzędziom, funkcjom i innym możliwościom.

Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami

Oprogramowanie LiveAgent usprawnia komunikację z klientami. Spersonalizuj obsługę, zarządzaj wieloma kanałami i zacznij darmowy trial!

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

Dołącz do czołówki e-commerce z LiveAgent – najwyżej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zwiększ satysfakcję klientów o 60% i zbuduj bazę lojalnych kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak czat na żywo i zautomatyzowane wsparcie. Rozpocznij darmową wersję próbną na 30 dni bez karty kredytowej i sprawdź, dlaczego ponad 21 tysięcy biznesów ufa LiveAgent.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Ogranicz zadania operacyjne i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent – najlepsze oprogramowanie help desk dla agencji. Wypróbuj za darmo!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x