Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

Nie wahaj się, gdy nadarzy się okazja! Odpowiedz z LiveAgent – najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

users icon

Zmień nieznajomych & oglądających w czołowych klientów

growth icon

Popraw swoje konwersje średnio o 26+%

chat icon

Czat na żywo czy call center w czasie rzeczywistym? Daj klientom swobodę wyboru

typing icon

Zaskocz swoich klientów szybką odpowiedzią

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zamień nieznajomych w klientów

Wykorzystaj tempo, które stworzyłeś dzięki tej niesamowitej kampanii marketingowej i zmieniaj nieznajomych & odwiedzających w przyszłych liderów & klientów. Wykorzystaj potencjał oprogramowania help desk – zwłaszcza czat na żywo & bazę wiedzy – aby dać klientom przestrzeń do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Popraw swoje konwersje

Umieszczenie czatu na żywo w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie może okazać się jednym z przełomów dla Twojej firmy. Zapewnienie kontaktu międzyludzkiego może zwiększyć współczynniki konwersji, zbudować większą bazę lojalnych klientów, rozwinąć firmę, a także zwiększyć przychody.

Daj klientom swobodę wyboru

Dbanie o liderów i wspieranie marki powinny odgrywać kluczową rolę w Twoim dziale marketingu. Dbanie o obecnych klientów jest znacznie łatwiejsze niż pozyskiwanie nowych. Daj swoim klientom różne możliwości dotarcia do Ciebie i zapomnij o zwykłych, przestarzałych wiadomościach e-mail. Połącz się z nimi za pomocą LiveAgent dla liderów marketingu.

digital marketing customer profiles-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesów i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w marketingu i telekomunikacji.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zTelekomunikacja marketingowa
Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo