Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

Nie wahaj się, gdy nadarzy się okazja! Odpowiedz z LiveAgent – najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

users icon

Zmień nieznajomych & oglądających w czołowych klientów

growth icon

Popraw swoje konwersje średnio o 26+%

chat icon

Czat na żywo czy call center w czasie rzeczywistym? Daj klientom swobodę wyboru

typing icon

Zaskocz swoich klientów szybką odpowiedzią

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zamień nieznajomych w klientów

Wykorzystaj tempo, które stworzyłeś dzięki tej niesamowitej kampanii marketingowej i zmieniaj nieznajomych & odwiedzających w przyszłych liderów & klientów. Wykorzystaj potencjał oprogramowania help desk – zwłaszcza czat na żywo & bazę wiedzy – aby dać klientom przestrzeń do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Popraw swoje konwersje

Umieszczenie czatu na żywo w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie może okazać się jednym z przełomów dla Twojej firmy. Zapewnienie kontaktu międzyludzkiego może zwiększyć współczynniki konwersji, zbudować większą bazę lojalnych klientów, rozwinąć firmę, a także zwiększyć przychody.

Daj klientom swobodę wyboru

Dbanie o liderów i wspieranie marki powinny odgrywać kluczową rolę w Twoim dziale marketingu. Dbanie o obecnych klientów jest znacznie łatwiejsze niż pozyskiwanie nowych. Daj swoim klientom różne możliwości dotarcia do Ciebie i zapomnij o zwykłych, przestarzałych wiadomościach e-mail. Połącz się z nimi za pomocą LiveAgent dla liderów marketingu.

digital marketing customer profiles-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesów i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w marketingu i telekomunikacji.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zTelekomunikacja marketingowa
Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent to narzędzie self-service oferujące wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, bazę wiedzy i obsługę czatu na żywo, zwiększające konwersję o 11% i obniżające koszty wsparcia.

Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy LiveAgent? Zapoznaj się z naszym artykułem i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja bazy wiedzy LiveAgent

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.

Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów na rynku. LiveAgent jest konsekwentnie uznawany za najlepsze narzędzie do śledzenia klientów dla małych i średnich firm.

Miej zawsze oko na swoich klientów

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

LiveAgent ułatwia śledzenie zgłoszeń za pośrednictwem powiadomień Slack. Integracja LiveAgent ze Slackiem pozwala być na bieżąco.

Powiadomienia Slack

Integracja LiveAgent z Slackiem ułatwia śledzenie zgłoszeń oraz komunikację z klientami poprzez różne kanały. LiveAgent oferuje obsługę klienta online, ale ma wysokie ceny i trudną personalizację. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.

Pozwól klientom znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dzięki oprogramowaniu do samoobsługi. Z oprogramowaniem FAQ od LiveAgent stworzysz wyjątkowe centrum obsługi klienta.

Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń, czatu na żywo i prosty edytor WYSIWYG. Dodaj załączniki i twórz osobne treści dla klientów i pracowników, aby zwiększyć efektywność obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x