Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

Nie wahaj się, gdy nadarzy się okazja! Odpowiedz z LiveAgent – najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

users icon

Zmień nieznajomych & oglądających w czołowych klientów

growth icon

Popraw swoje konwersje średnio o 26+%

chat icon

Czat na żywo czy call center w czasie rzeczywistym? Daj klientom swobodę wyboru

typing icon

Zaskocz swoich klientów szybką odpowiedzią

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zamień nieznajomych w klientów

Wykorzystaj tempo, które stworzyłeś dzięki tej niesamowitej kampanii marketingowej i zmieniaj nieznajomych & odwiedzających w przyszłych liderów & klientów. Wykorzystaj potencjał oprogramowania help desk – zwłaszcza czat na żywo & bazę wiedzy – aby dać klientom przestrzeń do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Popraw swoje konwersje

Umieszczenie czatu na żywo w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie może okazać się jednym z przełomów dla Twojej firmy. Zapewnienie kontaktu międzyludzkiego może zwiększyć współczynniki konwersji, zbudować większą bazę lojalnych klientów, rozwinąć firmę, a także zwiększyć przychody.

Daj klientom swobodę wyboru

Dbanie o liderów i wspieranie marki powinny odgrywać kluczową rolę w Twoim dziale marketingu. Dbanie o obecnych klientów jest znacznie łatwiejsze niż pozyskiwanie nowych. Daj swoim klientom różne możliwości dotarcia do Ciebie i zapomnij o zwykłych, przestarzałych wiadomościach e-mail. Połącz się z nimi za pomocą LiveAgent dla liderów marketingu.

digital marketing customer profiles-illustration

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesów i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w marketingu i telekomunikacji.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Telekomunikacja marketingowa
Szukasz lepszej alternatywy do LivePerson? Zastanów się nad LiveAgent, nagradzanym wielokanałowym oprogramowaniem helpdesk.

Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami, oferujące usługi czatu na żywo, zarządzania komunikacją z klientem oraz system pomocy technicznej. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej oraz możliwość wyboru nazwy subdomeny. Produkt ten jest idealny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent proponuje dwa plany dla mniejszych i większych przedsiębiorców, z dostępem do funkcji przez 14-dniowy bezpłatny okres próbny z przejrzystymi i przystępnymi cenami.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent to najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i od razu rozwijaj swoją firmę!

Oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm

Wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej może zaoszczędzić czas i wpłynąć na wykonywanie codziennych zadań w firmie, co jest kluczowe dla klientów. Czat na żywo może pomóc przyszłym współpracownikom w aplikowaniu na stanowiska. Startupy i małe firmy mają duży udział w gospodarce kraju.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo