Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent to narzędzie self-service oferujące wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, bazę wiedzy i obsługę czatu na żywo, zwiększające konwersję o 11% i obniżające koszty wsparcia.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.
Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę
Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń, czatu na żywo i prosty edytor WYSIWYG. Dodaj załączniki i twórz osobne treści dla klientów i pracowników, aby zwiększyć efektywność obsługi.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.