Licencja zbiorowa dla klientów korporacyjnych

Licencja zbiorowa LiveAgent doskonale pasuje do potrzeb dużych call center i korporacji, międzynarodowych firm lub instytucji rządowych.

poczuj inspirację
Zgłoszenia email

Przegląd licencji

LiveAgent to doskonałe rozwiązanie dla klientów. Kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, w tym system ticketowy, czat na żywo w czasie rzeczywistym, wbudowane centrum telefoniczne i obsługa w mediach społecznościowych.

Założony w 2007 roku LiveAgent jest jednym z pierwszych i najpotężniejszych wielokanałowych oprogramowań pomocy technicznej, jakie można znaleźć w tej chwili na rynku.

LiveAgent jest używany przez ponad 21 000 klientów, ponad 5000 wiodących firm, organizacji non-profit i rządowych na całym świecie.

Twoja licencja zawiera

Licencja wieczysta / do pobrania i zainstalowana na serwerze
Wsparcie i pomoc VIP
Darmowe aktualizacje produktu przez 12 miesięcy
Opcja bez marki

Czas kolejkowania połączeń

6 korzyści z licencji zbiorowej

Bieg

Pierwsza instalacja

Nasz dedykowany zespół jest gotowy do zainstalowania licencji zbiorowej LiveAgent na wybranym serwerze, aby upewnić się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane i działa w środowisku serwera/chmury bez żadnych problemów.

infrastruktura sieci

Propozycja infrastruktury

Nie masz pewności co do konfiguracji sprzętu i liczby agentów? Możemy zaprojektować odpowiednią infrastrukturę dla Twoich potrzeb, począwszy od prostego serwera wirtualnego po niestandardową chmurę prywatną.

Konfiguracja serwera

Konfiguracja środowiska serwera

Nawet jeśli Twoje środowisko nie spełnia wymagań LiveAgent, nasi inżynierowie mogą zainstalować brakujące oprogramowanie, w tym narzędzia takie jak Apache, MySQL/MariaDB, Varnish, Nginx i Elasticsearch, wraz z dostosowaniem ich zastosowań.

Obsługa klienta 24/7

Aktualizacja instalacji

Zdecydowanie zalecamy aktualizowanie instalacji LiveAgent do najnowszych wersji. Możesz wykonać to samodzielnie za darmo lub pozostawić to naszemu zespołowi.

Instalacja serwerów

Monitorowanie serwera

Oferujemy dodatkowe usługi monitorowania, w ramach których monitorujemy nie tylko aplikację LiveAgent, ale także sygnały ze środowiska serwera, aby wiedzieć, co się dzieje i zapobiegać sytuacjom krytycznym.

Wsparcie priorytetowe

Zapewniamy priorytetowe wsparcie, które obejmuje do 10 godzin niestandardowych rozwiązań lub konsultacji miesięcznie (bez możliwości przenoszenia między miesiącami). Klienci priorytetowi również otrzymują kompilacje aktualizacji w krótszych odstępach czasu.

Wsparcie standardowe - darmowe wsparcie

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Odpowiedzi pierwszej linii wsparcia w ciągu 24 godzin
Odpowiedzi drugiej linii wsparcia w ciągu 48 godzin
Poprawki błędów dostarczane w standardowych wersjach w odstępach 3-4 tygodni
Instalacja na serwerze klienta
Instalacja i konfiguracja LiveAgent

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym
Zmniejsz czas oczekiwania

Godziny pracy

Pomoc pierwszej linii wsparcia: 24/7 od poniedziałku do niedzieli
Pomoc drugiej linii wsparcia: 8: 00–22: 00 GMT + 1 pn-pt
Pomoc dla programistów: 9: 00–16: 00 GMT + 1 pn-pt

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.