A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Czym jest przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.
Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.
Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?
Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.
Expert’s note
Przycisk czatu to ikona umieszczona na stronie internetowej umożliwiająca kontakt w czasie rzeczywistym z obsługą klienta. Poprawia to efektywność pracy agentów i zwiększa satysfakcję klientów.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.