Co to jest pomoc na czacie?
Poproś o pomoc dotyczącą zapytań, rozmawiając online z zespołem obsługi klienta. Agenci z łatwością i w czasie rzeczywistym odpowiedzą na Twoje prośby. Pomoc przez czat online to szybki sposób na zaspokojenie Twoich potrzeb.
Frequently Asked Questions
Co to jest pomoc na czacie?
Pomoc przez czat to forma synchronicznego przesyłania wiadomości. Agent i klient muszą być obecni w tym samym czasie. Zazwyczaj ten kanał komunikacji jest dostępny na stronach internetowych w postaci wyskakującego okna dialogowego. Dzięki temu agent może szybko udzielić informacji na nurtujące klienta pytanie.
Czy możesz zapewnić pomoc na czacie za pomocą LiveAgent?
Oczywiście LiveAgent zapewnia możliwość używania czatu jako narzędzia komunikacji z klientami. To obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacji między klientem a marką.
Jakie są podstawowe zasady obsługi czatu?
Jest kilka zasad, o których należy pamiętać jako podstawowe zasady czatu. Pierwszym jest zachowanie poprawnej gramatyki i pisowni. Błędy powodują, że zespół obsługi klienta jest mniej kompetentny w oczach klienta. Inną zasadą jest jak najszybsza odpowiedź, dlatego ważne jest, aby podczas rozmowy agenci pisali szybko. Inną ważną zasadą jest niestosowanie akronimów i skrótów. Korzystanie z takich formularzy nie jest profesjonalne. Podobnie jest z pisaniem krótkich odpowiedzi „tak” i „nie”. Zawsze staraj się używać pełnych zdań. Gotowe odpowiedzi wspierają pracę zespołu obsługi klienta, ale nie wysyłaj ich bezmyślnie. Agenci powinni zawsze spersonalizować odpowiedź. Miło jest, gdy zwracamy się do klienta po imieniu. Klient czuje wtedy, że zespół serwisowy zwraca się do niego i nie należy do wielu.
Expert’s note
Wsparcie przez czat to niezbędny element dla firm chcących zapewnić szybką i skuteczną obsługę klientów. Zachowanie poprawnej gramatyki i pisowni oraz szybka odpowiedź to kluczowe zasady.
Tematy artykułów obejmują obsługę klienta, rozwój umiejętności miękkich i zarządzanie reklamacjami. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i obsługę e-mailową. Integracje, wsparcie techniczne i program lojalnościowy są również dostępne. Preferowane jest rozwiązanie obsługi klienta przez człowieka, a firma skupia się na zaspokajaniu potrzeb millenialsów i młodych dorosłych poprzez blog, szablony i webinar.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.