Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy jest częścią Twojego Centrum pomocy, które oferuje treści samoobsługowe. Dostarcza klientom dokumentację Twoich produktów.
Baza wiedzy może być korzystna zarówno dla klientów, jak i agenta. Klienci mogą znaleźć swoje rozwiązania tutaj, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia. Agenci mogą pracować z mniejszą liczbą zgłoszeń i mogą je zobaczyć bezpośrednio w Bazie wiedzy.
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online zawierająca informacje o produktach i usługach, określonych problemach i innych tematach związanych z marką. Pomagają klientom, ale także pracownikom, w zdobyciu wiedzy, której nie posiadają, a muszą rozwiązać problem.
Co obejmuje baza wiedzy?
To, co zawiera baza wiedzy, zależy od jej celu. Jeśli jest to potrzebne do użytku wewnętrznego firmy, zawiera informacje o poszczególnych procesach działu HR lub działu prawnego, wyjaśnia dokładnie, jak działa produkt i jak rozwiązać problem klienta. Może być również przeznaczony do użytku zewnętrznego, w którym to przypadku będzie zawierał informacje o produktach i usługach, które mogą być przydatne dla klientów.
Jak działa baza wiedzy w LiveAgent?
Baza wiedzy w LiveAgent umożliwia tworzenie kategorii w portalu klienta na podstawie Twoich produktów i usług oraz typów klientów. Klienci mają dostęp do treści (w postaci artykułów, filmów, tutoriali itp.), które mogą im pomóc w radzeniu sobie z problemami, jakie mogą napotkać podczas korzystania z produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Możesz go dostosować zgodnie z dostępnymi szablonami lub dostosować do swoich potrzeb.
Expert’s note
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online, która pozwala klientom i agentom uzyskać informacje o produktach i usługach oraz rozwiązaniu problemów.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Recenzja bazy wiedzy KnowledgeOwl
KnowledgeOwl to oprogramowanie bazy wiedzy skupiające się na zarządzaniu wiedzą. Oferuje bogate funkcje, łatwy interfejs i automatyczne zapisywanie. Plan cenowy jest drogi, ale zapewnia kompleksowe wsparcie i zgodność z HIPAA. Jakość pociąga za sobą cenę, ale oprogramowanie jest warte uwagi.
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla przemysłu i biznesu, zapewniając wsparcie techniczne, przenoszenie danych i obsługę klienta. Możliwa integracja z Voyced VoIP. Częste aktualizacje i możliwość tworzenia pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym z danymi. Zaufało nam wielu zadowolonych klientów.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.