Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy nr 1

Przekonaj się, jak łatwo stworzyć profesjonalną bazę wiedzy.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Szukasz bezpłatnego oprogramowania bazy wiedzy?

Darmowa, konfigurowalna baza wiedzy ułatwia pracę Twoim agentom i zachęca klientów do pomagania sobie nawzajem.

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2021 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Czym jest bezpłatne oprogramowanie bazy wiedzy?

Baza wiedzy to samoobsługowa baza danych online, której może użyć każda osoba szukająca informacji na temat Twojej firmy czy produktów. Oprogramowanie pozwala na przechowywanie i udostępnianie ważnych informacji i danych oraz zarządzanie nimi z jednego łatwo dostępnego miejsca. Narzędzia do tworzenia baz wiedzy mogą pomóc Ci zaoszczędzić cenne zasoby, takie jak czas i pieniądze, ponieważ pomagają zapewniać wsparcie klientom, nawet gdy Twoi agenci nie są online.

Dlaczego warto wybrać darmowe oprogramowanie bazy wiedzy?

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci sami rozwiązywać swoje problemy.

Bardziej zadowoleni klienci

Twórz dogłębne artykuły bazy wiedzy, żeby zapewniać szybką pomoc klientom.

Wsparcie 24/7

Tworząc bazę wiedzy, zapewniasz swoim klientom dostęp do ważnych informacji 24/7/365.

Mniejsza liczba zgłoszeń

Pomóż klientom samodzielnie znajdować ważne informacje, a agentom skupiać się na pilniejszych sprawach.

4 kroki do stworzenia bezpłatnej bazy wiedzy

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci sami rozwiązywać swoje problemy.

Wybierz spośród 3 wstępnych projektów

Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent oferuje wstępne projekty bazy wiedzy do wyboru. Mimo że nie mamy niestandardowych motywów, można dostosować kolory projektów oraz dodać własny kod HTML do nagłówka i stopki. Po wyborze projektu możesz zacząć wypełniać bazę wiedzy przydatnymi treściami zarówno dla klientów, jak i dla zespołu.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, umożliwiając zapewnianie wyjątkowej obsługi klienta.

black Slido logo

Dobre, darmowe oprogramowanie bazy wiedzy

Darmowy plan LiveAgent to świetne rozwiązanie dla start-upów. Płatne plany oferują jednak różnorodne funkcje ułatwiające przepływ pracy i dostarczające więcej możliwości zapewniania obsługi klienta.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowe konto

Bezpłatnie

7-dniowa historia zgłoszeń obsługi klienta

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brak niektórych funkcji

Free Live Chat-icon

Płatne konto

od 15$/mies.

Brak ograniczeń

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta społecznościowe

Pełna historia wiadomości

i o wiele więcej…

book lover - illustration

Darmowa obsługa klienta

Czy wiesz, że większość klientów woli samodzielnie poszukać rozwiązania przed skontaktowaniem się z obsługą klienta? Budując własną bazę wiedzy, możesz dostarczać im cennych informacji, oszczędzając czas zespołu obsługi klienta na rozwiązywaniu powtarzających się zapytań. Z darmowym oprogramowaniem bazy wiedzy agenci będą mogli skupić się na pilniejszych sprawach.

Wewnętrzna baza wiedzy

Oprogramowanie bazy wiedzy typu open source od LiveAgent pozwala firmom tworzyć treści bazy wiedzy dla agentów i klientów. Narzędzie do zarządzanie wewnętrzną bazą wiedzy może być jedynym źródłem prawdy, gdzie przechowywane są wszystkie informacje na temat firmy.

Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent oferuje wyszukiwarkę, która pozwala agentom łatwo znajdować potrzebne informacje. Prywatna baza wiedzy poprawia przepływ pracy zespołu, dbając o zadowolenie zarówno agentów, jak i klientów.

Mockup-Customer portal settings

Praktyczny edytor WYSIWYG

Przekazywanie informacji klientom jest proste! Stwórz konkretne kategorie i spraw, że nawigacja po bazie wiedzy będzie łatwa. Następnie po prostu wypełnij kategorie przydatnymi treściami za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG dla artykułów. Możesz dostosowywać i stylizować zawartość za pomocą nagłówków, kolorów i stylów, a także dodawać zdjęcia.

WYSIWYG editor
Attachments-in-articles-LiveAgent

Dodawaj załączniki do artykułów

Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent to potężne narzędzie, które pozwala na załączanie plików do artykułów. Zapewnianie opcji samoobsługi eliminuje niepotrzebne zapytania do obsługi klienta i poprawia komunikację, ponieważ klienci mogą samodzielnie uzyskać dostęp do informacji.

Ponad 21 000 firm nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz polecenia i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie bazy wiedzy?

70% klientów woli samodzielnie sprawdzić odpowiedzi na swoje pytania, zanim skontaktują się z obsługą klienta. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie bazy wiedzy za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możesz tworzyć kategorie i artykuły, a także dostosowywać je do brandingu swojej firmy bez wpisywania ani jednej linijki kodu.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Pomoc w trybie offline

Niezawodna obsługa klienta

Wiedza wewnątrz firmy

Uścisk dłoni

Korzyści dla klienta

Dostępność 24/7/365

Samodzielne uzyskanie odpowiedzi na pytania

Najszybsza obsługa klienta

Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie bazy wiedzy
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy LiveAgent. Baza wiedzy to podstawowe narzędzie do zapewniania wsparcia klientom offline.

Baza wiedzy

Dowiedz się, czym jest baza wiedzy i jak LiveAgent ułatwia tworzenie, dostosowywanie i zarządzanie dokumentacją dla lepszej obsługi klientów."

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

Odkryj, jak LiveAgent może zrewolucjonizować obsługę klienta w edukacji i NGO! Najczęściej oceniane narzędzie help desk 2020, które pomoże Ci oszczędzić czas, usprawnić komunikację i zwiększyć efektywność. Skorzystaj z automatyzacji, czatu na żywo i uniwersalnej skrzynki odbiorczej, aby budować lepsze relacje i wywierać pozytywny wpływ na otoczenie. Wypróbuj za darmo!

Twórz kategorie w portalu klienta i zapewniaj swoim klientom łatwy dostęp do wiedzy, którą mogą samodzielnie znaleźć.

Baza wiedzy

Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu do angażowania klientów. Zapoznaj się z zaletami LiveAgent!

Zrealizuj to Zrealizuj to dzięki oprogramowaniu do angażowania klientów.

Wypróbuj LiveAgent – najlepsze oprogramowanie do angażowania klientów! Darmowa wersja próbna, brak karty kredytowej, obsługa 24/7.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x