Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej

Popraw swoje interakcje z klientami dzięki zawsze bezpłatnemu planowi LiveAgent. Z nieograniczoną liczbą bezpłatnych agentów, e-maili, czatów na żywo i połączeń & formularzy kontaktowych będziesz miał odpowiednie zaplecze do tego, aby Twoi klienci byli zawsze zadowoleni i lojalni.

Twoje tickety nie będą już się gubiły, a cała komunikacja prowadzona z wielu kanałów wsparcia, jest starannie uporządkowana w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Co obejmuje bezpłatny abonament LiveAgent:

Free Ticketing System Darmowy system ticketowy

Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej Darmowy czat na żywo

Call center Darmowe call center

Knowledge base Darmową bazę wiedzy

Darmową, nieograniczoną liczbę agentów Darmową, nieograniczoną liczbę agentów

 

Definicja zaangażowania klienta

Czy bezpłatne oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie?

Rozumiemy, że jeśli rozpoczynasz nowy biznes, czasami trudno jest zainwestować w oprogramowanie pomocy technicznej we wczesnym etapie prowadzenia biznesu. Dlatego zapewniamy bezpłatny plan pomocy technicznej obejmujący główne kanały wsparcia i funkcje ticketowe.

LiveAgent pomoże Twojemu zespołowi pracować wydajniej, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i przyciągnąć nowych klientów, zapewniając obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania help desk

Zaimplementuj bezpłatne oprogramowanie help desk w swojej firmie i uzyskaj te korzyści

Wsparcie w czasie rzeczywistym

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Help Desk pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

filtr

Pojedynczy punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj cenne relacje z lojalnymi i & nowymi klientami.

Rosnący trend większej produktywności

Poprawa efektywność Twoich agentów

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

Lista funkcji zawartych w darmowym planie

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji ticketowania i pomocy technicznej, takich jak automatyzacja, reguły, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty… Sprawdź & porównaj, które funkcje są uwzględnione w bezpłatnym planie, a które nie są.

Bezpłatna migracja z innego systemu obsługi klienta

Darmowe konto

7-dniowa historia ticketów

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brakujące funkcje

gwiazda

Płatne konto

Ceny zaczynają się od €15 /miesiąc

Historia ticketów nie jest ograniczona

Więcej dostępnych funkcji

OK, widziałeś korzyści, ale jaki jest haczyk?

Chcemy, aby firmy zapisały się do naszego bezpłatnego planu LiveAgent, korzystały z podstawowych funkcji helpdesku, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby zapobiec nadużyciom. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnym upgradzie do naszych nieograniczonych planów z pełnym zestawem funkcji.

Aby Twój bezpłatny plan LiveAgent był aktywny, loguj się na swoje konto przynajmniej raz na 21 dni, w przeciwnym razie Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone.
Możesz dokonać upgradu swojej bezpłatnej subskrypcji w dowolnym momencie, aby otrzymać dostęp do nieograniczonej historii ticketów, więcej funkcji i brak ograniczeń dotyczących liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

 

Zasady dozwolonego użytku

Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi klienci mogą cieszyć się naszymi usługami i skutecznie z nich korzystać niezależnie od warunków.
Jeśli niektórzy klienci używają dużej ilości danych lub naruszają zasady tak, że może to mieć wpływ na innych użytkowników, zastrzegamy sobie prawo kontaktu
z takimi osobami i omówienie zmiany w ich użytkowaniu narzędzia i limitów lub anulowania ich konta.
Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.

 

Ograniczenia bezpłatnego planu LiveAgent:

Skaluj bez żadnych problemów

7-dniowa historia ticketów

Nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Osoba trzymająca długopis w lewej ręce

JEDNA integracja

Nie więcej niż jeden: adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu, formularz kontaktowy.

LiveAgent jako doskonałe narzędzie do słuchania społecznościowego

Brak kont społecznościowych

Brak integracji z Facebookiem, Instagramem, Twitterem.

funkcje, których potrzebujesz

Brakujące funkcje

Ten plan nie obejmuje wielu funkcji, automatyzacji i reguł.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Users love us badges
szybka obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo

Darmowe narzędzie do czatu na żywo

Kontaktuj się z użytkownikami strony, zanim opuszczą witrynę. Pomóż im w procesie zakupu i zapytaj o ich problemy.

Gotowy do użycia czatu na żywo, aby zwiększyć przychody i ograniczyć rezygnacje?

Darmowy system ticketowy

Jeden interfejs do zarządzania wszystkimi kanałami komunikacji. Odbieraj wszystkie zgłoszenia do obsługi klienta z różnych kanałów i obsługuj je z jednej udostępnionej skrzynki odbiorczej. Każde żądanie klienta jest przekształcane w zgłoszenie, co ułatwia agentom szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów.

Stwórz Zgłoszenie

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Users love us badges
Built in call center LiveAgent

Bezpłatne centrum telefoniczne

Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Zachowaj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent. Może to pomóc w rozwiązaniu problemów prawnych, a tym samym zabezpieczyć reputację Twojej firmy.

Bezpłatna baza wiedzy

Jeśli skonfigurujesz bazę wiedzy, klienci będą mogli znaleźć własne rozwiązania bez kontaktowania się z zespołem pomocy technicznej. Twoi agenci mogą skorzystać z tej sytuacji i poświęcić więcej czasu na pilne i kluczowe kwestie.

Jeśli stworzysz forum możesz zbudować społeczność swoich klientów, którzy mogą sobie nawzajem pomagać.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.