Wersja próbna

Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej

Popraw swoje interakcje z klientami dzięki zawsze bezpłatnemu planowi LiveAgent. Z nieograniczoną liczbą bezpłatnych agentów, e-maili, czatów na żywo i połączeń & formularzy kontaktowych będziesz mieć odpowiednie zaplecze do tego, aby Twoi klienci byli zawsze zadowoleni i lojalni.

Twoje zgłoszenia nie będą już się gubiły, a cała komunikacja prowadzona z wielu kanałów wsparcia, jest starannie uporządkowana w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Co obejmuje bezpłatny abonament LiveAgent:

Free Ticketing System Darmowy system zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej Darmowy czat na żywo

Call center Darmowe call center

Knowledge base Darmową bazę wiedzy

Darmową, nieograniczoną liczbę agentów Darmową, nieograniczoną liczbę agentów

 

Definicja zaangażowania klienta

Czy bezpłatne oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie?

Rozumiemy, że jeśli rozpoczynasz nowy biznes, czasami trudno jest zainwestować w oprogramowanie pomocy technicznej we wczesnym etapie prowadzenia firmy. Dlatego zapewniamy bezpłatny plan pomocy technicznej obejmujący główne kanały wsparcia i funkcje obsługi zgłoszeń.

LiveAgent pomoże Twojemu zespołowi pracować wydajniej, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i przyciągnąć nowych klientów, zapewniając obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania help desk

Zdecyduj się na wdrożenie bezpłatnego oprogramowania help desk w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Wsparcie w czasie rzeczywistym

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Help Desk pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

filtr

Jeden punkt kontaktu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj cenne relacje z lojalnymi i & nowymi klientami.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Poprawa efektywności Twoich agentów

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

Lista funkcji zawartych w darmowym planie

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń i pomocy technicznej, takich jak automatyzacja, reguły, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty… Sprawdź i porównaj, które funkcje są uwzględnione w bezpłatnym planie, a których w nim brakuje.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowe konto

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brakujące funkcje

gwiazda

Płatne konto

Ceny zaczynają się od 15 euro miesięcznie

Historia zgłoszeń jest nieograniczona

Więcej dostępnych funkcji

OK, korzyści korzyściami, ale gdzie jest haczyk?

Chcemy, aby firmy poznały nasz bezpłatny plan LiveAgent i korzystały z podstawowych funkcji helpdesku, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby zapobiec nadużyciom. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnym upgradzie do naszych nieograniczonych planów z pełnym zestawem funkcji.

Aby Twój bezpłatny plan LiveAgent był aktywny, loguj się na swoje konto przynajmniej raz na 21 dni, w przeciwnym razie Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone.
Możesz dokonać upgrade’u swojej bezpłatnej subskrypcji w dowolnym momencie, aby otrzymać dostęp do nieograniczonej historii zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń dotyczących liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

 

Zasady dozwolonego użytku

Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi klienci mogą cieszyć się naszymi usługami i skutecznie z nich korzystać niezależnie od warunków.
Jeśli niektórzy klienci używają dużej ilości danych lub naruszają zasady tak, że może to mieć wpływ na innych użytkowników, zastrzegamy sobie prawo kontaktu
z takimi osobami i omówienie zmiany w ich użytkowaniu narzędzia i limitów lub anulowania ich konta.
Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.

Ograniczenia bezpłatnego planu LiveAgent:

Skaluj bez żadnych problemów

7-dniowa historia zgłoszeń

Nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Osoba trzymająca długopis w lewej ręce

JEDNA integracja

Nie więcej niż jeden: adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu, formularz kontaktowy.

LiveAgent jako doskonałe narzędzie do słuchania społecznościowego

Brak kont społecznościowych

Brak integracji z Facebookiem, Instagramem czy Twitterem.

funkcje, których potrzebujesz

Brakujące funkcje

Ten plan nie obejmuje wielu funkcji, automatyzacji i reguł.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

odznaki
szybka obsługa klienta przez czat na żywo

Darmowe narzędzie do czatu na żywo

Kontaktuj się z użytkownikami strony, zanim opuszczą witrynę. Pomóż im w procesie zakupu i zapytaj o ich problemy.

To jak, chcesz użyć czatu na żywo, aby zwiększyć przychody i ograniczyć churn?

Darmowy system obsługi zgłoszeń

Jeden interfejs do zarządzania wszystkimi kanałami komunikacji. Odbieraj wszystkie zgłoszenia do obsługi klienta z różnych kanałów i obsługuj je z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej. Każde żądanie klienta jest przekształcane w zgłoszenie, co ułatwia agentom szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów.

Create-Ticket

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

odznaki
Inbound and Outbound Call Center Software

Bezpłatne centrum telefoniczne

Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Zachowaj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent. Może to pomóc w rozwiązaniu problemów prawnych, a tym samym zabezpieczyć reputację Twojej firmy.

Bezpłatna baza wiedzy

Jeśli skonfigurujesz bazę wiedzy, klienci będą mogli znaleźć własne rozwiązania bez kontaktowania się z zespołem pomocy technicznej. Twoi agenci mogą skorzystać z tej sytuacji i poświęcić więcej czasu na pilne i kluczowe kwestie.

Jeśli utworzysz forum możesz zbudować społeczność swoich klientów, którzy mogą sobie nawzajem pomagać.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.