Popraw swoje interakcje z klientami dzięki zawsze bezpłatnemu planowi LiveAgent. Z nieograniczoną liczbą bezpłatnych agentów, e-maili, czatów na żywo i połączeń & formularzy kontaktowych będziesz mieć odpowiednie zaplecze do tego, aby Twoi klienci byli zawsze zadowoleni i lojalni.
Twoje zgłoszenia nie będą już się gubiły, a cała komunikacja prowadzona z wielu kanałów wsparcia, jest starannie uporządkowana w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Co obejmuje bezpłatny abonament LiveAgent:
Darmowy system zgłoszeń
Darmowy czat na żywo
Darmowe call center
Darmową bazę wiedzy
Darmową, nieograniczoną liczbę agentów
Ciesz się zawsze darmowym kontem
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Rozumiemy, że jeśli rozpoczynasz nowy biznes, czasami trudno jest zainwestować w oprogramowanie pomocy technicznej we wczesnym etapie prowadzenia firmy. Dlatego zapewniamy bezpłatny plan pomocy technicznej obejmujący główne kanały wsparcia i funkcje obsługi zgłoszeń.
LiveAgent pomoże Twojemu zespołowi pracować wydajniej, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i przyciągnąć nowych klientów, zapewniając obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.
Zdecyduj się na wdrożenie bezpłatnego oprogramowania help desk w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:
Funkcje Help Desk pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.
Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.
Utrzymuj cenne relacje z lojalnymi i & nowymi klientami.
Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.
Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń i pomocy technicznej, takich jak automatyzacja, reguły, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty… Sprawdź i porównaj, które funkcje są uwzględnione w bezpłatnym planie, a których w nim brakuje.
7-dniowa historia zgłoszeń
Ograniczone integracje
Brak kont społecznościowych
Brakujące funkcje
Ceny zaczynają się od 15 euro miesięcznie
Historia zgłoszeń jest nieograniczona
Więcej dostępnych funkcji
Chcemy, aby firmy poznały nasz bezpłatny plan LiveAgent i korzystały z podstawowych funkcji helpdesku, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby zapobiec nadużyciom. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnym upgradzie do naszych nieograniczonych planów z pełnym zestawem funkcji.
Aby Twój bezpłatny plan LiveAgent był aktywny, loguj się na swoje konto przynajmniej raz na 21 dni, w przeciwnym razie Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone.
Możesz dokonać upgrade’u swojej bezpłatnej subskrypcji w dowolnym momencie, aby otrzymać dostęp do nieograniczonej historii zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń dotyczących liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.
Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi klienci mogą cieszyć się naszymi usługami i skutecznie z nich korzystać niezależnie od warunków.
Jeśli niektórzy klienci używają dużej ilości danych lub naruszają zasady tak, że może to mieć wpływ na innych użytkowników, zastrzegamy sobie prawo kontaktu
z takimi osobami i omówienie zmiany w ich użytkowaniu narzędzia i limitów lub anulowania ich konta.
Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.
Nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.
Nie więcej niż jeden: adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu, formularz kontaktowy.
Brak integracji z Facebookiem, Instagramem czy Twitterem.
Ten plan nie obejmuje wielu funkcji, automatyzacji i reguł.
Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.
Kontaktuj się z użytkownikami strony, zanim opuszczą witrynę. Pomóż im w procesie zakupu i zapytaj o ich problemy.
To jak, chcesz użyć czatu na żywo, aby zwiększyć przychody i ograniczyć churn?
Jeden interfejs do zarządzania wszystkimi kanałami komunikacji. Odbieraj wszystkie zgłoszenia do obsługi klienta z różnych kanałów i obsługuj je z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej. Każde żądanie klienta jest przekształcane w zgłoszenie, co ułatwia agentom szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów.
Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.
Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Zachowaj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent. Może to pomóc w rozwiązaniu problemów prawnych, a tym samym zabezpieczyć reputację Twojej firmy.
Jeśli skonfigurujesz bazę wiedzy, klienci będą mogli znaleźć własne rozwiązania bez kontaktowania się z zespołem pomocy technicznej. Twoi agenci mogą skorzystać z tej sytuacji i poświęcić więcej czasu na pilne i kluczowe kwestie.
Jeśli utworzysz forum możesz zbudować społeczność swoich klientów, którzy mogą sobie nawzajem pomagać.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.