Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej

Popraw swoje interakcje z klientami dzięki zawsze bezpłatnemu planowi LiveAgent. Z nieograniczoną liczbą bezpłatnych agentów, e-maili, czatów na żywo i połączeń & formularzy kontaktowych będziesz mieć odpowiednie zaplecze do tego, aby Twoi klienci byli zawsze zadowoleni i lojalni.

Twoje zgłoszenia nie będą już się gubiły, a cała komunikacja prowadzona z wielu kanałów wsparcia, jest starannie uporządkowana w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Co obejmuje bezpłatny abonament LiveAgent:

Free Ticketing System Darmowy system zgłoszeń

Darmowy czat na żywo

Call center Darmowe call center

Knowledge base Darmową bazę wiedzy

Darmową, nieograniczoną liczbę agentów Darmową, nieograniczoną liczbę agentów

 

Definition of customer engagement

Czy bezpłatne oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie?

Rozumiemy, że jeśli rozpoczynasz nowy biznes, czasami trudno jest zainwestować w oprogramowanie pomocy technicznej we wczesnym etapie prowadzenia firmy. Dlatego zapewniamy bezpłatny plan pomocy technicznej obejmujący główne kanały wsparcia i funkcje obsługi zgłoszeń.

LiveAgent pomoże Twojemu zespołowi pracować wydajniej, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i przyciągnąć nowych klientów, zapewniając obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania help desk

Zdecyduj się na wdrożenie bezpłatnego oprogramowania help desk w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Real time support

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Help Desk pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Filters in LiveAgent

Jeden punkt kontaktu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj cenne relacje z lojalnymi i & nowymi klientami.

Growing trend of increased productivity

Poprawa efektywności Twoich agentów

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

Lista funkcji zawartych w darmowym planie

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń i pomocy technicznej, takich jak automatyzacja, reguły, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty… Sprawdź i porównaj, które funkcje są uwzględnione w bezpłatnym planie, a których w nim brakuje.

Free help desk software migration icon

Darmowe konto

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brakujące funkcje

stars-icon

Płatne konto

Ceny zaczynają się od 15 euro miesięcznie

Historia zgłoszeń jest nieograniczona

Więcej dostępnych funkcji

OK, korzyści korzyściami, ale gdzie jest haczyk?

Chcemy, aby firmy rejestrowały się w naszym bezpłatnym planie LiveAgent, korzystały z podstawowych funkcji pomocy technicznej, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby zmniejszyć nadużycia. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnym uaktualnieniu do naszych nieograniczonych planów z pełnym zestawem funkcji.

Aby bezpłatny plan LiveAgent był aktywny, loguj się na swoje konto przynajmniej raz na 21 dni, w przeciwnym razie Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone. Możesz uaktualnić swoje bezpłatne subskrypcja w dowolnym momencie, aby otrzymywać nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Zasady dozwolonego użytku

Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi klienci mogą cieszyć się i skutecznie korzystać z naszych usług niezależnie od warunków.
Jeśli niektórzy klienci wykorzystują za dużo danych lub naruszają zasady może mieć wpływ na innych użytkowników, możemy skontaktować się
z osobami naruszającymi prawo i omówić zmianę ich użytkowania i limitów lub anulować ich konta.
Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.

Ograniczenia bezpłatnego planu LiveAgent:

Woman looking at her watch

7-dniowa historia zgłoszeń

Nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Person holding a pen in the left hand

JEDNA integracja

Nie więcej niż jeden: adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu, formularz kontaktowy.

LiveAgent suitable tool for social listening

Brak kont społecznościowych

Brak integracji z Facebookiem, Instagramem czy Twitterem.

features you need

Brakujące funkcje

Ten plan nie obejmuje wielu funkcji, automatyzacji i reguł.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

quick quality customer service through live chat

Darmowe narzędzie do czatu na żywo

Kontaktuj się z użytkownikami strony, zanim opuszczą witrynę. Pomóż im w procesie zakupu i zapytaj o ich problemy.

To jak, chcesz użyć czatu na żywo, aby zwiększyć przychody i ograniczyć churn?

Darmowy system obsługi zgłoszeń

Jeden interfejs do zarządzania wszystkimi kanałami komunikacji. Odbieraj wszystkie zgłoszenia do obsługi klienta z różnych kanałów i obsługuj je z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej. Każde żądanie klienta jest przekształcane w zgłoszenie, co ułatwia agentom szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów.

Create Ticket in LiveAgent

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Bezpłatne centrum telefoniczne

Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij dzwonić i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Zachowaj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent. Może to pomóc w rozwiązaniu problemów prawnych, a tym samym zabezpieczyć reputację Twojej firmy.

Bezpłatna baza wiedzy

Jeśli skonfigurujesz bazę wiedzy, klienci będą mogli znaleźć własne rozwiązania bez kontaktowania się z zespołem pomocy technicznej. Twoi agenci mogą skorzystać z tej sytuacji i poświęcić więcej czasu na pilne i kluczowe kwestie.

Jeśli utworzysz forum możesz zbudować społeczność swoich klientów, którzy mogą sobie nawzajem pomagać.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

What Is Help desk Software?

Help desk software is a unified solution for any business that might struggle with handling huge amounts of customer inquiries. Moreover, it enables your customer service to deal with customers' issues from one interface effectively.

What Is the Best Free Help Desk?

The best free help desk is different for each business. To pick the best for your company, we suggest researching software review platforms to compare the features, pricing, and customization options. By conducting this research, you can quickly and effectively choose the best free help desk based on your company's needs and preferences.

Why do small businesses need helpdesk software?

If you are searching for a way to improve the customer experience and gain a competitive advantage, then help desk software is the right choice for you. Help desk software can transform your small business immediately. Customer loyalty starts by providing stellar customer service.

Is LiveAgent free?

LiveAgent is a help desk solution for all kind of businesses. Since each business has different needs, we offer 3 different subscriptions with various feature sets. Besides, we also offer a free account forever, which is an especially great option for any solopreneur or startup.

Related Articles to Darmowe oprogramowanie pomocy technicznej
Referencje - Sociamonials

Referencje - Sociamonials

Firma Sociamonials jest świetną alternatywą dla ZenDesk LiveAgent. Craig Sherman, CEO w Sociamonials, pochwala ich usługi. LiveAgent tworzy konto dla użytkownika i wyśle na adres mailowy dane do logowania. Strona używa plików cookie i oferuje rozmowę na czacie oraz formularz kontaktowy.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami, oferujące usługi czatu na żywo, zarządzania komunikacją z klientem oraz system pomocy technicznej. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej oraz możliwość wyboru nazwy subdomeny. Produkt ten jest idealny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent proponuje dwa plany dla mniejszych i większych przedsiębiorców, z dostępem do funkcji przez 14-dniowy bezpłatny okres próbny z przejrzystymi i przystępnymi cenami.

Zintegruj swoje ulubione aplikacje z LiveAgent przez Zapier. Zapier umożliwia łączenie się z dużą liczbą aplikacji bez skomplikowanych instalacji.

Zapier

LiveAgent to firma oferująca program lojalnościowy dla Partnerów VoIP. Mogą oni skorzystać z narzędzi takich jak blog, słowniczek lub szablony. LiveAgent jest także nagradzana za swoje osiągnięcia. Firma oferuje również pomoc techniczną dla chętnych do współpracy. Po rejestracji, zostanie wysłana wiadomość e-mail z danymi do logowania. Strona używa plików cookie, a wybór akceptacji jest pozostawiony użytkownikowi.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo