Darmowe oprogramowanie ticketowe

Darmowe oprogramowanie do ticketowania usprawnienia, zebraną z wielu kanałów, komunikację z klientem. Wszystkie zapytania od klientów odbierane są do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej a także mają ten sam uniwersalny wygląd.

Darmowe oprogramowanie ticketowe jest niezwykle przydatne dla firmy o każdej wielkości. Zapewnia agentom przejrzystość, skraca czas odpowiedzi a zarazem zwiększa satysfakcję klientów.

Poprawa wskaźników satysfakcji klienta to najlepsza, a przy tym darmowa, rzecz jaką możesz zrobić dla swojego biznesu. Według  Forbesa, 84% firm które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowuje wzrost przychodów.

Korzyści które możesz odnieść wprowadzając darmowe rozwiązanie ticketowe

Wprowadź bezpłatne oprogramowanie ticketowe w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

call center historia połączeń

Krótszy czas reakcji

Bezpłatne funkcje ticketowe pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemów klienta.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia będzie mógł obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów, zebrane z wielu kanałów, w jednym miejscu.

dlaczego liveagent 2

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje ze swoimi klientami, zarówno tymi lojalnymi jak i nowymi.

Najszybszy czat na żywo na rynku

Większa produktywność zespołu

Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci będą spędzać mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

kinyit emailek 6uqr

Funkcje darmowego oprogramowania ticketowego

Nasze bezpłatne oprogramowanie ticketowe zbiera tickety z czterech kanałów – czatu na żywo, poczty elektronicznej, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Czat na żywo: Skontaktuj się z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę, zanim ją opuszczą. Pomóż im przy procesie zakupu i odkryj gdzie leżą ich problemy.

Centrum obsługi telefonicznej: dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj w LiveAgent nielimitowaną ilość nagranych rozmów.

E-mail:  Możesz odbierać i obsługiwać z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej wszystkie zgłoszenia, otrzymane z różnych kanałów.

Baza wiedzy: Otrzymuj powiadomienia, gdy Twój klient doda komentarz na forum portalu klienta. Zbieraj ważne opinie i nowe pomysły od swoich klientów.

Ograniczenia naszego darmowego oprogramowania do ticketowania

Chcemy, abyś skorzystał z naszego darmowego systemu ticketowego, jednak by ograniczyć nadużycia zostały nałożone pewne ograniczenia. Obowiązujące ograniczenia:

7 dniowa historia ticketów: nie będziesz w stanie zobaczyć wszystkich wiadomości, starszych niż 7 dni.

Pojedyńcza integracja: nie więcej niż jeden adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu, formularz kontaktowy.

Konta społecznościowe: brak integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem.

Brakujące funkcje: wiele funkcji automatyzacji i reguł jest ograniczona w tym planie.

fejlesztő támogatás

Darmowe oprogramowanie ticketowe eliminuje problemy z obsługą klienta

powolny ślimak

Długi czas reakcji

12% Amerykanów stwierdza, że największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „brak szybkości”.  Statista

brakujące funkcje

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważe, że potrzeba wyjaśniania swojego problemu kilku osobom, to po prostu słaba obsługa klienta. Dimensional Research

złamane serce

Frustracja klientów

Jedna trzecia klientów mówi, że rozważa zmianę firmy lub dostawcy usług, po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów, stwierdziło że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent będzie wiedział “kim są, co kupili oraz miał wgląd w ich historię i poprzednie transakcje” Microsoft

Zamknij Więcej

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego narzędzia do ticketowania i przejdź na wersję płatną w dowolnym momencie. Otrzymasz wtedy nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji a także niekgraniczoną ilość liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonu oraz formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.