Wersja próbna

Darmowe oprogramowanie ticketowe

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń usprawnia komunikację z klientem, zebraną z wielu kanałów. Wszystkie zapytania od klientów docierają do ujednoliconej, wspólnej skrzynki odbiorczej, a także mają ten sam, uniwersalny wygląd.

Darmowe oprogramowanie ticketowe jest niezwykle przydatne dla firmy o każdej wielkości. Zapewnia agentom przejrzystość, skraca czas odpowiedzi, a zarazem zwiększa satysfakcję klientów.

Poprawa wskaźników satysfakcji klienta to najlepsza, a przy tym darmowa, rzecz jaką możesz zrobić dla swojego biznesu. Według  Forbesa, 84% firm które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowuje wzrost przychodów.

Korzyści, które możesz odnieść wprowadzając darmowe rozwiązanie ticketowe

Wprowadź bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń w swojej firmie, by uzyskać następujące korzyści:

call center historia połączeń

Krótszy czas reakcji

Bezpłatne funkcje obsługi ticketów pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemów klienta.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia będzie mógł obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów, zebrane z wielu kanałów, w jednym miejscu.

dlaczego liveagent 2

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z nowymi klientami.

Najszybsze narzedzie live chat na rynku

Większa produktywność zespołu

Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci będą spędzać mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

undraw email 6uqr

Funkcje darmowego oprogramowania ticketowego

Nasze bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń zbiera tickety z czterech kanałów – czatu na żywo, poczty elektronicznej, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Czat na żywo: Skontaktuj się z osobami odwiedzającymi Twoją stronę, zanim ją opuszczą. Pomóż im przy procesie zakupu i odkryj gdzie leżą ich problemy.

Centrum obsługi telefonicznej: dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj w LiveAgent nielimitowaną ilość nagranych rozmów.

E-mail:  Możesz odbierać i obsługiwać z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej wszystkie zgłoszenia, otrzymane z różnych kanałów.

Baza wiedzy: Otrzymuj powiadomienia, gdy Twój klient doda komentarz na forum portalu klienta. Zbieraj ważne opinie i nowe pomysły od swoich klientów.

Limity naszego darmowego oprogramowania do ticketowania

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego darmowego systemu ticketowego. By ograniczyć nadużycia, nałożyliśmy na nie jednak pewne ograniczenia.

Obowiązujące limity:

7 dniowa historia ticketów: nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Pojedyncza integracja: nie więcej niż jeden adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu lub formularz kontaktowy.

Konta społecznościowe: brak integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem.

Brakujące funkcje: wiele funkcji automatyzacji i reguł jest ograniczonych w tym planie.

wsparcie deweloperskie

Darmowe oprogramowanie ticketowe eliminuje problemy z obsługą klienta

powolny ślimak

Długi czas reakcji

12% Amerykanów stwierdza, że największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „brak szybkości”.  Statista

brakujące funkcje

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważe, że potrzeba wyjaśniania swojego problemu kilku osobom to znak słabej obsługa klienta. Dimensional Research

złamane serce

Frustracja klientów

Jedna trzecia klientów mówi, że rozważyłoby zmianę firmy lub dostawcy usług po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów, stwierdziło że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent będzie wiedział “kim są klienci, co kupili oraz miał wgląd w ich historię i poprzednie transakcje” Microsoft

Zamknij Więcej

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego narzędzia obsługi zgłoszeń i przejdź na wersję płatną w dowolnym momencie. Otrzymasz wtedy nielimitowaną historię zgłoszeń, więcej funkcji, a także nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonu oraz formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.