Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń usprawnia komunikację z klientem, zebraną z wielu kanałów. Wszystkie zapytania od klientów docierają do ujednoliconej, wspólnej skrzynki odbiorczej, a także mają ten sam, uniwersalny wygląd.
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń jest niezwykle przydatne dla firmy o każdej wielkości. Zapewnia agentom przejrzystość, skraca czas odpowiedzi, a zarazem zwiększa satysfakcję klientów.
Poprawa wskaźników satysfakcji klienta to najlepsza, a przy tym darmowa, rzecz jaką możesz zrobić dla swojego biznesu. Według Forbesa, 84% firm które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowali wzrost przychodów.
Ciesz się zawsze darmowym kontem
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Wprowadź bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń w swojej firmie, by uzyskać następujące korzyści:
Bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemów klienta.
Twój zespół wsparcia będzie mógł obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów, zebrane z wielu kanałów, w jednym miejscu.
Utrzymuj wartościowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z nowymi klientami.
Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci będą spędzać mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.
Nasze bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń zbiera zgłoszenia z czterech kanałów – czatu na żywo, poczty elektronicznej, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.
Czat na żywo: Skontaktuj się z osobami odwiedzającymi Twoją stronę, zanim ją opuszczą. Pomóż im przy procesie zakupu i odkryj gdzie leżą ich problemy.
Centrum obsługi telefonicznej: dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj w LiveAgent nielimitowaną ilość nagranych rozmów.
E-mail: Możesz odbierać i obsługiwać z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej wszystkie zgłoszenia, otrzymane z różnych kanałów.
Baza wiedzy: Otrzymuj powiadomienia, gdy Twój klient doda komentarz na forum portalu klienta. Zbieraj ważne opinie i nowe pomysły od swoich klientów.
Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego darmowego systemu do obsługi zgłoszeń. By ograniczyć nadużycia, nałożyliśmy na nie jednak pewne ograniczenia.
Obowiązujące limity:
7 dniowa historia zgłoszeń: nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.
Pojedyncza integracja: nie więcej niż jeden adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu lub formularz kontaktowy.
Konta społecznościowe: brak integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem.
Brakujące funkcje: wiele funkcji automatyzacji i reguł jest ograniczonych w tym planie.
12% Amerykanów stwierdza, że największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „brak szybkości”. Statista
72% klientów uważe, że potrzeba wyjaśniania swojego problemu kilku osobom to znak słabej obsługa klienta. Dimensional Research
Jedna trzecia klientów mówi, że rozważyłoby zmianę firmy lub dostawcy usług po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. American Express
72% konsumentów, stwierdziło że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent będzie wiedział “kim są klienci, co kupili oraz miał wgląd w ich historię i poprzednie transakcje” Microsoft
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego narzędzia obsługi zgłoszeń i przejdź na wersję płatną w dowolnym momencie. Otrzymasz wtedy nielimitowaną historię zgłoszeń, więcej funkcji, a także nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonu oraz formularzy kontaktowych.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Free ticketing software trial enables your agents to get familiar with the system, and it also provides better customer service help right away. With automated tasks in one unified system, the agents can manage more inquiries in less time and effort. Moreover, the agents can lower the ticket volume by creating insightful Knowledge base articles, such as How-to guides.
The benefits of ticketing include customer retention, customer satisfaction, increased revenue, improved employee workflow, workload, and competitive advantage.
LiveAgent offers a free account and a budget-friendly subscription for any business that would like to improve its support services right away. Get a trial for the subscription or create a free account forever.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach