Wersja próbna

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń usprawnia komunikację z klientem, zebraną z wielu kanałów. Wszystkie zapytania od klientów docierają do ujednoliconej, wspólnej skrzynki odbiorczej, a także mają ten sam, uniwersalny wygląd.

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń jest niezwykle przydatne dla firmy o każdej wielkości. Zapewnia agentom przejrzystość, skraca czas odpowiedzi, a zarazem zwiększa satysfakcję klientów.

Poprawa wskaźników satysfakcji klienta to najlepsza, a przy tym darmowa, rzecz jaką możesz zrobić dla swojego biznesu. Według  Forbesa, 84% firm które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowali wzrost przychodów.

Korzyści, które możesz odnieść wprowadzając darmowe rozwiązanie obsługi zgłoszeń

Wprowadź bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń w swojej firmie, by uzyskać następujące korzyści:

call center track calls hitory

Krótszy czas reakcji

Bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemów klienta.

Connect favourite VoIP provider and contacts

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia będzie mógł obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów, zebrane z wielu kanałów, w jednym miejscu.

why liveagent 2

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z nowymi klientami.

The fastest live chat software on the market

Większa produktywność zespołu

Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci będą spędzać mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

undraw emails 6uqr

Funkcje darmowego oprogramowania do obsługi zgłoszeń

Nasze bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń zbiera zgłoszenia z czterech kanałów – czatu na żywo, poczty elektronicznej, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Czat na żywo: Skontaktuj się z osobami odwiedzającymi Twoją stronę, zanim ją opuszczą. Pomóż im przy procesie zakupu i odkryj gdzie leżą ich problemy.

Centrum obsługi telefonicznej: dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj w LiveAgent nielimitowaną ilość nagranych rozmów.

E-mail:  Możesz odbierać i obsługiwać z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej wszystkie zgłoszenia, otrzymane z różnych kanałów.

Baza wiedzy: Otrzymuj powiadomienia, gdy Twój klient doda komentarz na forum portalu klienta. Zbieraj ważne opinie i nowe pomysły od swoich klientów.

Limity naszego darmowego oprogramowania do obsługi zgłoszeń

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego darmowego systemu do obsługi zgłoszeń. By ograniczyć nadużycia, nałożyliśmy na nie jednak pewne ograniczenia.

Obowiązujące limity:

7 dniowa historia zgłoszeń: nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Pojedyncza integracja: nie więcej niż jeden adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu lub formularz kontaktowy.

Konta społecznościowe: brak integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem.

Brakujące funkcje: wiele funkcji automatyzacji i reguł jest ograniczonych w tym planie.

developer support

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń eliminuje problemy z obsługą klienta

slow snail

Długi czas reakcji

12% Amerykanów stwierdza, że największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „brak szybkości”.  Statista

missing features

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważe, że potrzeba wyjaśniania swojego problemu kilku osobom to znak słabej obsługa klienta. Dimensional Research

heartbroken heart

Frustracja klientów

Jedna trzecia klientów mówi, że rozważyłoby zmianę firmy lub dostawcy usług po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% konsumentów, stwierdziło że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent będzie wiedział “kim są klienci, co kupili oraz miał wgląd w ich historię i poprzednie transakcje” Microsoft

Close More

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego narzędzia obsługi zgłoszeń i przejdź na wersję płatną w dowolnym momencie. Otrzymasz wtedy nielimitowaną historię zgłoszeń, więcej funkcji, a także nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonu oraz formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

How can a free ticketing software trial help your team?

Free ticketing software trial enables your agents to get familiar with the system, and it also provides better customer service help right away. With automated tasks in one unified system, the agents can manage more inquiries in less time and effort. Moreover, the agents can lower the ticket volume by creating insightful Knowledge base articles, such as How-to guides.

What are the benefits of ticketing?

The benefits of ticketing include customer retention, customer satisfaction, increased revenue, improved employee workflow, workload, and competitive advantage.

What is the best free or low-cost online customer support platform for a budget-conscious startup?

LiveAgent offers a free account and a budget-friendly subscription for any business that would like to improve its support services right away. Get a trial for the subscription or create a free account forever.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo