Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Firma zachęca do korzystania z jej oprogramowania portalu klienta, które umożliwia łatwy dostęp do informacji dla użytkowników bez oczekiwania na pomoc techniczną. Portal samoobsługowy online stanowi dedykowaną przestrzeń dla klientów umożliwiającą przeglądanie bazy wiedzy, for i opinii. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą skupić się na trudniejszych zapytaniach, a produktywność agentów zwiększy się. Dlaczego warto mieć portal klienta? Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną.
Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami
Wdrożenie solidnego bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami jest niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Poznaj zalety i najlepsze praktyki.
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach