Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń usprawnia komunikację z klientem, zebraną z wielu kanałów. Wszystkie zapytania od klientów docierają do ujednoliconej, wspólnej skrzynki odbiorczej, a także mają ten sam, uniwersalny wygląd.

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń jest niezwykle przydatne dla firmy o każdej wielkości. Zapewnia agentom przejrzystość, skraca czas odpowiedzi, a zarazem zwiększa satysfakcję klientów.

Poprawa wskaźników satysfakcji klienta to najlepsza, a przy tym darmowa, rzecz jaką możesz zrobić dla swojego biznesu. Według  Forbesa, 84% firm które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowali wzrost przychodów.

Korzyści, które możesz odnieść wprowadzając darmowe rozwiązanie obsługi zgłoszeń

Wprowadź bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń w swojej firmie, by uzyskać następujące korzyści:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemów klienta.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia będzie mógł obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów, zebrane z wielu kanałów, w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z nowymi klientami.

Fast live chat

Większa produktywność zespołu

Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci będą spędzać mniej czasu na rozwiązywaniu problemów.

emails on tablet - illustration

Funkcje darmowego oprogramowania do obsługi zgłoszeń

Nasze bezpłatne oprogramowanie obsługi zgłoszeń zbiera zgłoszenia z czterech kanałów – czatu na żywo, poczty elektronicznej, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy.

Czat na żywo: Skontaktuj się z osobami odwiedzającymi Twoją stronę, zanim ją opuszczą. Pomóż im przy procesie zakupu i odkryj gdzie leżą ich problemy.

Centrum obsługi telefonicznej: dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj w LiveAgent nielimitowaną ilość nagranych rozmów.

E-mail:  Możesz odbierać i obsługiwać z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej wszystkie zgłoszenia, otrzymane z różnych kanałów.

Baza wiedzy: Otrzymuj powiadomienia, gdy Twój klient doda komentarz na forum portalu klienta. Zbieraj ważne opinie i nowe pomysły od swoich klientów.

Limity naszego darmowego oprogramowania do obsługi zgłoszeń

Zapraszamy Cię do skorzystania z naszego darmowego systemu do obsługi zgłoszeń. By ograniczyć nadużycia, nałożyliśmy na nie jednak pewne ograniczenia.

Obowiązujące limity:

7 dniowa historia zgłoszeń: nie będziesz w stanie zobaczyć wiadomości starszych niż 7 dni.

Pojedyncza integracja: nie więcej niż jeden adres e-mail, przycisk czatu na żywo, numer telefonu lub formularz kontaktowy.

Konta społecznościowe: brak integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem.

Brakujące funkcje: wiele funkcji automatyzacji i reguł jest ograniczonych w tym planie.

developer support illustration

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń eliminuje problemy z obsługą klienta

snail-icon

Długi czas reakcji

12% Amerykanów stwierdza, że największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „brak szybkości”.  Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważe, że potrzeba wyjaśniania swojego problemu kilku osobom to znak słabej obsługa klienta. Dimensional Research

heartbroken-icon

Frustracja klientów

Jedna trzecia klientów mówi, że rozważyłoby zmianę firmy lub dostawcy usług po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% konsumentów, stwierdziło że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent będzie wiedział “kim są klienci, co kupili oraz miał wgląd w ich historię i poprzednie transakcje” Microsoft

Men shaking hands - illustration

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego narzędzia obsługi zgłoszeń i przejdź na wersję płatną w dowolnym momencie. Otrzymasz wtedy nielimitowaną historię zgłoszeń, więcej funkcji, a także nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonu oraz formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

How can a free ticketing software trial help your team?

Free ticketing software trial enables your agents to get familiar with the system, and it also provides better customer service help right away. With automated tasks in one unified system, the agents can manage more inquiries in less time and effort. Moreover, the agents can lower the ticket volume by creating insightful Knowledge base articles, such as How-to guides.

What are the benefits of ticketing?

The benefits of ticketing include customer retention, customer satisfaction, increased revenue, improved employee workflow, workload, and competitive advantage.

What is the best free or low-cost online customer support platform for a budget-conscious startup?

LiveAgent offers a free account and a budget-friendly subscription for any business that would like to improve its support services right away. Get a trial for the subscription or create a free account forever.

Related Articles to Darmowy system zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma, która znacznie ułatwia rozwiązywanie problemów klientów. Jest to prostsza metoda niż rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.

Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Firma zachęca do korzystania z jej oprogramowania portalu klienta, które umożliwia łatwy dostęp do informacji dla użytkowników bez oczekiwania na pomoc techniczną. Portal samoobsługowy online stanowi dedykowaną przestrzeń dla klientów umożliwiającą przeglądanie bazy wiedzy, for i opinii. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą skupić się na trudniejszych zapytaniach, a produktywność agentów zwiększy się. Dlaczego warto mieć portal klienta? Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną.

Wdrożenie solidnego bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami jest niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Poznaj zalety i najlepsze praktyki.

Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami

Wdrożenie solidnego bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami jest niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Poznaj zalety i najlepsze praktyki.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

LiveAgent to opłacalne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów. Klienci, tacy jak Marietta Corporation i TrustPay, polecają produkt LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. LiveAgent również jest doceniany za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Firmy, takie jak huawei, BMW, Yamaha i O2 również korzystają z LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2021 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Obsługa klienta nie działałaby bez świetnego systemu zgłoszeń, który pomoże Ci zorganizować całą komunikację. Obsługa zgłoszeń LiveAgent jest po prostu niezawodna.

Zgłoszenia

Obsługa klienta nie działałaby bez świetnego systemu zgłoszeń, który pomoże Ci zorganizować całą komunikację. Obsługa zgłoszeń LiveAgent jest po prostu niezawodna.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo