Szukasz alternatywy dla Dixy?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Dixy na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Poznaj LiveAgent – oprogramowanie do obsługi klienta oferujące mnóstwo funkcji i obsługujące wiele kanałów komunikacji oraz media społecznościowe. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami przy użyciu e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny i zobacz, co potrafimy.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Dixa kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentDixa
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅Tak
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Reports in Help desk software - LiveAgent

Obsługuj klientów przy użyciu większej liczby kanałów

Wyjątkową obsługę klienta należy dostarczać z wielu miejsc, które są wygodne dla Twoich klientów. Na szczęście możesz sprawnie wspierać swoich klientów przy użyciu jednego systemu zgłoszeń. Obsługuj zgłoszenia e-mailowepołączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebooka, Twittera, Instagrama, WhatsAppaVibera. Wszystko to znajduje się w jednym miejscu, pozwalając Twoim agentom skupić się na pomaganiu klientom bez ciągłego przełączania aplikacji.

Narzędzie do obsługi klienta obsługujące wszystkie Twoje kanały

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewniaj satysfakcję użytkowników poprzez więcej portali mediów społecznościowych

Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla Twoich agentów wsparcia klienta. To dlatego w LiveAgent wbudowane są integracje Facebooka i Messangera Facebooka, które możesz po prostu połączyć ze swoim kontem. To samo tyczy się TwitteraInstagrama. Bądź bliżej swoich klientów dzięki łatwemu w obsłudze systemowi zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej, w jednym miejscu.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Zarządzanie zgłoszeniami w mediach społecznościowych w jednym interfejsie

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Czat w czasie rzeczywistym z intuicyjnymi funkcjami ​

Rozwiązuj problemy klientów szybciej z odpowiednim rozwiązaniem dla wsparcia klienta. Otrzymuj fantastyczne opinie od klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku. Czat na żywo jest jednym z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go i jego najważniejsze funkcje, by zapewniać najlepsze doświadczenia klienta. Sprawdź pełną listę funkcji czatu na żywo i przekonaj się, dlaczego jest świetnym narzędziem do zwiększania satysfakcji klientów.

Rozwiązuj zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo

Uzyskaj niesamowitą obsługę klienta od naszego zespołu wsparcia

Obsługujemy rozmowy z klientami 24/7, aby mieć pewność, że każdy uzyska pomoc o dowolnej porze. Możesz do nas zadzwonić, napisać do nas na czacie lub wysłać do nas e-mail, kiedy tylko potrzebujesz pomocy lub kiedy chcesz dowiedzieć się czegoś o LiveAgent. Możesz też sprawdzić nasz portal wsparcia, pełen przydatnych artykułów na temat naszego rozwiązania dla obsługi klienta.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, co pomaga nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas wypróbować LiveAgent

Obejrzyj naszą wideo prezentację i zobacz, co jeszcze potrafi LiveAgent lub rozpocznij nasz darmowy, 14-dniowy okres próbny i przekonaj się sam. Możesz też sprawdzić nasze przystępne cenowo plany odpowiednie dla firm niemal wszystkich rozmiarów i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ produktywność agentów z naszym rozwiązaniem dla obsługi klienta.

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Dixy
    Sprawdź, jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa do płynnej komunikacji i budowania relacji z klientami.

    Jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa

    Skorzystaj z integracji WhatsApp z LiveAgent, aby poprawić czas reakcji i budować relacje z klientami. Wypróbuj bezpłatny 30-dniowy okres próbny i popraw swoje centrum obsługi klienta!

    Zarządzaj kampaniami e-mailowymi z Sendy

    Sendy

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, oferujące rozwiązania techniczne i szkoleniowe. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie, program lojalnościowy i bezpieczeństwo danych. Istnieje także możliwość integracji z innymi kanałami komunikacji, takimi jak Sendy.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

    Przenieś swoje dane do LiveAgent

    LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla firm. Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent i dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Dowiedz się więcej o światowej klasy wsparciu klientów.

    Historia czatów jest łatwo dostępna wraz z bieżącymi rozmowami. Śledź poprzednie zapytania klientów lub wyszukuj informacje.

    Historia czatu

    Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym obsługa 24/7, analiza w dowolnym momencie i satysfakcja klientów. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które ułatwia efektywne przetwarzanie zapytań klientów z różnych kanałów, zapewniając wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu.

    Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

    Wsparcie w aplikacji

    Wsparcie w aplikacji umożliwia klientom łatwiejszy kontakt z zespołem pomocy technicznej. Oferuje wiele kanałów komunikacji, integrację z Twitterem i rozwiązania o przystępnych cenach. LiveAgent zapewnia obsługę wielokanałową, wsparcie klienta 24/7 i program lojalnościowy.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x