Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw według naszych klientów.

Growing trend of increased productivity

Zwiększona produktywność we wszystkich działach

Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód. Udało nam się podwoić liczbę zapytań klientów, jednocześnie zmniejszając czas pracy naszych agentów.

Increased customer satisfaction and loyalty

Wskaźnik satysfakcji klientów LiveAgent

Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%. LiveAgent pomógł nam również poprawić współczynniki konwersji i zapewnił możliwości sprzedaży dodatkowej.

Money bag coin dollars

Taniej niż u konkurencji

LiveAgent jest znacznie bardziej wyrafinowany i przemyślany w porównaniu z innymi. Potrafi bardzo szybko poruszać się po zgłoszeniach, czatach, sprawdzać, co piszą ludzie, zanim wyślą wiadomość.

Ticket response

Poprawiony średni czas odpowiedzi agentów

LiveAgent pozwala nam szybciej i płynniej dotrzeć do klientów Dlatego też nasz średni czas odpowiedzi wynosi teraz blisko 30 minut.

Podstawowe funkcje LiveAgent

Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta. Zapewnisz to z LiveAgent.

Dzięki LiveAgent Twoje emaile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i inne kanały trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Wsparcie na czacie na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Pomaga przekształcić odwiedzających w klientów.

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowej pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonów stacjonarnych w jednym miejscu.

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.

Funkcje, na które zasługujesz

LiveAgent oferuje odpowiednie funkcje pomocy technicznej, w tym potężny system zarządzania zgłoszeniami z automatyzacją, SLA, czatem na żywo, sieciami społecznościowymi i wiadomościami, call center, IVR, formularzami kontaktowymi i centrum pomocy. W tej chwili dostępnych jest ponad 175 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji!

Dołącz do nas

Wejdź do klubu tysięcy naszych zadowolonych klientów, korzystając z LiveAgent. Stwórz lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu omnichannel, zwiększ współczynniki konwersji i popraw lojalność klientów.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, jak klienci używają LiveAgent w praktyce

LiveAgent jest niezwykle elastyczny i skalowalny. Zobacz, jak inne firmy wykorzystują ogromną liczbę zalet, które zapewnia LiveAgent.

Natychmiast stało się jasne, że przejście na LiveAgent było właściwą decyzją, ponieważ dystrybucja zgłoszeń znacznie zwiększyła wydajność naszych przedstawicieli pomocy technicznej. Pomiar satysfakcji klienta byłby niemożliwy bez LiveAgent.

Szybko dostosowaliśmy łatwy sposób monitorowania i odpowiadania na zapytania klientów z wielu cyfrowych kanałów. Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%.

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!

Spróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo