LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw według naszych klientów.
Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód. Udało nam się podwoić liczbę zapytań klientów, jednocześnie zmniejszając czas pracy naszych agentów.
Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%. LiveAgent pomógł nam również poprawić współczynniki konwersji i zapewnił możliwości sprzedaży dodatkowej.
LiveAgent pozwala nam szybciej i płynniej dotrzeć do klientów Dlatego też nasz średni czas odpowiedzi wynosi teraz blisko 30 minut.
Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta. Zapewnisz to z LiveAgent.
Dzięki LiveAgent Twoje emaile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i inne kanały trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Wsparcie na czacie na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Pomaga przekształcić odwiedzających w klientów.
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowej pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonów stacjonarnych w jednym miejscu.
Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.
LiveAgent oferuje odpowiednie funkcje pomocy technicznej, w tym potężny system zarządzania zgłoszeniami z automatyzacją, SLA, czatem na żywo, sieciami społecznościowymi i wiadomościami, call center, IVR, formularzami kontaktowymi i centrum pomocy. W tej chwili dostępnych jest ponad 175 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji!
Wejdź do klubu tysięcy naszych zadowolonych klientów, korzystając z LiveAgent. Stwórz lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu omnichannel, zwiększ współczynniki konwersji i popraw lojalność klientów.
LiveAgent jest niezwykle elastyczny i skalowalny. Zobacz, jak inne firmy wykorzystują ogromną liczbę zalet, które zapewnia LiveAgent.
Natychmiast stało się jasne, że przejście na LiveAgent było właściwą decyzją, ponieważ dystrybucja zgłoszeń znacznie zwiększyła wydajność naszych przedstawicieli pomocy technicznej. Pomiar satysfakcji klienta byłby niemożliwy bez LiveAgent.
Szybko dostosowaliśmy łatwy sposób monitorowania i odpowiadania na zapytania klientów z wielu cyfrowych kanałów. Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent może natychmiast poprawić wydajność obsługi klienta. W rezultacie Twoja firma może zwiększyć satysfakcję i utrzymanie klientów, lojalność klientów, a jednocześnie obniżyć koszty.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach