Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw według naszych klientów.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona produktywność we wszystkich działach

Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód. Udało nam się podwoić liczbę zapytań klientów, jednocześnie zmniejszając czas pracy naszych agentów.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Wskaźnik satysfakcji klientów LiveAgent

Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%. LiveAgent pomógł nam również poprawić współczynniki konwersji i zapewnił możliwości sprzedaży dodatkowej.

Worek pieniędzy moneta dolary

Taniej niż u konkurencji

LiveAgent jest znacznie bardziej wyrafinowany i przemyślany w porównaniu z innymi. Potrafi bardzo szybko poruszać się po zgłoszeniach, czatach, sprawdzać, co piszą ludzie, zanim wyślą wiadomość.

Odpowiedź na zgłoszenie

Poprawiony średni czas odpowiedzi agentów

LiveAgent pozwala nam szybciej i płynniej dotrzeć do klientów Dlatego też nasz średni czas odpowiedzi wynosi teraz blisko 30 minut.

Podstawowe funkcje LiveAgent

Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta. Zapewnisz to z LiveAgent.

Dzięki LiveAgent Twoje emaile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i inne kanały trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Wsparcie na czacie na żywo jest kluczowym składnikiem skutecznej strategii pozyskiwania klientów w każdej firmie. Pomaga przekształcić odwiedzających w klientów.

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowej pomocy technicznej. LiveAgent zbiera rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonów stacjonarnych w jednym miejscu.

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Funkcje, na które zasługujesz

LiveAgent oferuje odpowiednie funkcje pomocy technicznej, w tym potężny system zarządzania zgłoszeniami z automatyzacją, SLA, czatem na żywo, sieciami społecznościowymi i wiadomościami, call center, IVR, formularzami kontaktowymi i centrum pomocy. W tej chwili dostępnych jest ponad 175 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji!

Dołącz do nas

Wejdź do klubu tysięcy naszych zadowolonych klientów, korzystając z LiveAgent. Stwórz lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu omnichannel, zwiększ współczynniki konwersji i popraw lojalność klientów.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Zobacz, jak klienci używają LiveAgent w praktyce

LiveAgent jest niezwykle elastyczny i skalowalny. Zobacz, jak inne firmy wykorzystują ogromną liczbę zalet, które zapewnia LiveAgent.

Natychmiast stało się jasne, że przejście na LiveAgent było właściwą decyzją, ponieważ dystrybucja zgłoszeń znacznie zwiększyła wydajność naszych przedstawicieli pomocy technicznej. Pomiar satysfakcji klienta byłby niemożliwy bez LiveAgent.

Szybko dostosowaliśmy łatwy sposób monitorowania i odpowiadania na zapytania klientów z wielu cyfrowych kanałów. Wdrażając obsługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć satysfakcję klientów o 29%.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… LiveAgent!

Spróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.