Szukasz alternatywy dla Drift?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Drift na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz alternatywnego sposobu na komunikację ze swoimi klientami, przekonywanie ich do zakupu Twojego produktu oraz zapewnianie im wsparcia?

LiveAgent to odpowiedni wybór dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, błyskawiczny czat na żywo, media społecznościowe, call center oraz bazę wiedzy. LiveAgent oferuje ponad 175 funkcji, ponad 40 integracji oraz interfejs, który pomoże Ci przyspieszyć Twój przepływ pracy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Obsługa klienta to relacje.
Obsługuj swoich klientów z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentDrift
Obsługa zgłoszeń✅Tak❌Nie
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak✅Tak
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Drift

Zapewnij inne rozwiązanie swojemu zespołowi obsługi klienta i daj swoim klientom więcej opcji skontaktowania się z Tobą.

Co więcej, dostajesz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pakiecie. Nie musisz płacić za osobne narzędzia. Z naszymi planami możesz wybrać dokładnie te funkcje, których potrzebujesz i w pełni wykorzystać ich potencjał.

Najszybszy widżet czatu na żywo

Czat na żywo to kluczowe narzędzie wsparcia klienta. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość powinna być priorytetem.

LiveAgent posiada najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz szybszego czatu. Nie każ odwiedzającym Twojej witryny czekać i zamień ich w klientów.

The fastest live chat on the market

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ jest łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie obsługi klienta.

Zwiększona wydajność

Zmniejsz czas pracy Twoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Do more customer support for less money

Jedna cena za wszystko

Nie musisz kupować e-maila, czatu na żywo czy żadnych innych funkcji oddzielnie. Możesz dostać wszystko w jednym pakiecie w świetnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów LiveAgent – pełnych narzędzi, funkcji i integracji, które ułatwią Twój przepływ pracy.

W razie potrzeby możesz dokupić oddzielne funkcje lub dodać coś do swojego planu, by zapewniać lepsze wsparcie swoim klientom.

Czas na zmiany!

Zapewnij swoim pracownikom najlepsze rozwiązanie dla obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi oprogramowaniami czatu na żywo?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Drift
    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

    Alternatywa dla Help Scout

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x