Szukasz alternatywy dla Extend?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Extend na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz alternatywy dla swojego obecnego oprogramowania do obsługi klienta? LiveAgent oferuje Ci kompleksowe rozwiązanie help desk.

Extend jest świetny, ale możesz chcieć spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest pełne przydatnych narzędzi, funkcji i integracji. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Zatroszcz się o klientów z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie dla Twojego oprogramowania, które obsługuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy.

Jeśli szukasz idealnej alternatywy dla Extand, Jiry czy Intercom, wypróbuj LiveAgent już dziś!

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. LiveAgent może ułatwić przepływ pracy Twoim agentom, zwiększyć ROI i po prostu pomóc Ci zapewniać lepsze wsparcie klientom.

Niezawodny system obsługi zgłoszeń zarządza całą Twoją komunikacją, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne i oszczędzać cenny czas.

Memorable customer experience

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa efektywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie w przystępnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Do more customer support for less money

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Świetne oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być takie drogie. LiveAgent to oprogramowanie do wsparcia klienta w rozsądnej cenie. Oferujemy Ci trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji.

Ty musisz jedynie wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Czas na zmiany!

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

    Alternatywa dla Help Scout

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

    Szukasz alternatywy dla Qonvo?

    Odkryj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia. Nagrody, integracje, cennik i wiele więcej. Rozpocznij darmową próbę już teraz!

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x