Jeśli zdecydowałeś się rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług online i zdecydowałeś się stworzyć własny sklep internetowy, LiveAgent bardzo dobrze radzi sobie ze wszystkimi rzeczami związanymi z eCommerce.
Każdy dobry sklep internetowy powinien wspierać swoich klientów. Klienci mogą pytać o problemy z ich towarami lub usługami, ale co ważniejsze, o zalety i wady produktu. To tutaj przychodzą i możesz przekonać ich do zakupu Twoich produktów.
LiveAgent może pomóc Ci przenieść Twoją witrynę eCommerce na wyższy poziom. Zmień odwiedzających witrynę w klientów, udzielaj im porad i pomóż im zdecydować o zakupie produktów bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego.
Czat na żywo to jeden z najszybszych sposobów, w jaki klienci mogą skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny. Jednym z powodów, dla których LiveAgent jest świetnym rozwiązaniem dla Twojej witryny eCommerce, jest nasz potężny i szybki widżet czatu na żywo. Jest on najszybszy na rynku i może przynieść więcej płacących klientów.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.