Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Wiesz, że ponad połowa klientów woli komunikować się przez czat na żywo zamiast dzwonić bezpośrednio do firmy? Darmowe oprogramowanie czatu na żywo przynosi korzyści zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność pracowników i oszczędności, oraz skróć czas odpowiedzi. Według CrazyEgg, 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo.

Wypróbuj nasz darmowy czat na żywo już dziś. Nasza darmowa aplikacja czatu oferuje najszybszy widget czatu na rynku. Aplikacja obsługuje wielojęzyczne widgety i możesz dostosować ją do swoich potrzeb.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Korzyści płynące z używania darmowej aplikacji live chat

Skorzystaj z darmowego oprogramowania czatu na żywo dla swojej strony internetowej i ciesz się poniższymi korzyściami:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Darmowa funkcja obsługi zgłoszeń, która pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół obsługi klienta może obsługiwać wiadomości z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Możliwość budowania cennych relacji zarówno ze swoimi zaufanymi, jak i nowymi, klientami.

Fast live chat

Większa produktywność zespołu

Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na rozwiązywanie zapytań klientów.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku. Kiedy porównasz parametry widgetów czatu LiveAgent i konkurencji, zauważysz, że LiveAgent jest najszybszy. Widget czatu LiveAgent jest aktualizowany co 2,5 sekundy, a widgety czatu konkurencji potrzebują aż 3,3 – 3,9 sekundy.

Szybki widget czatu to efektywny sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po użyciu czatu na żywo.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funkcje darmowego oprogramowania czatu na żywo

Nasze darmowe narzędzie czatu na żywo możesz w pełni dostosować do swoich potrzeb. LiveAgent obsługuje też wiele języków. Co więcej, z naszym darmowym oprogramowaniem czatu możesz skorzystać z darmowego systemu obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą, call center i bazą wiedzy/centrum klienta.

Z naszym darmowym narzędziem live chat zyskujesz 7-dniową historię wyszukiwania zgłoszeń oraz jedną integrację (jeden przycisk czatu na żywo, adres email, formularz kontaktowy lub numer telefonu). Jeśli potrzebujesz innych funkcji, takich jak nielimitowana historia wyszukiwania, integracja mediów społecznościowych czy funkcje automatyzacji, sprawdź nasze płatne plany.

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa integracja typu kopiuj-wklej w kilka sekund łączy Cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.

Darmowy czat na żywo to rozwiązanie problemów w obsłudze klienta

snail-icon

Długie oczekiwanie na odpowiedź

12% Amerykanów uważa “powolność” za główny powód frustracji przy obsłudze klienta. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważa, że wyjaśnianie tego samego problemu wielu osobom jest oznaką złej obsługi klienta. Dimensional Research

heartbroken-icon

Frustracja klientów

1/3 klientów twierdzi, że wystarczy jeden nieprzyjemny incydent związany z obsługą klienta, żeby rozważyć zmianę firmy. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% klientów mówi, że oczekuje od pracowników obsługi tego, żeby “wiedzieli, kim są klienci, co kupili i czym mogą być zainteresowani”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Wypróbuj nasze darmowe narzędzie czatu na żywo lub wybierz jeden z naszych płatnych planów, żeby uzyskać nielimitowany dostęp do historii zgłoszeń, dodatkowe funkcje, nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów email, numerów telefonu i formularzy kontaktu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zDarmowe narzędzie czatu na żywo
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Narzedzie Self Service

Narzędzie self-service

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

Zautomatyzowane połączenia pomagają zarządzać czasem pracowników i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie call center z funkcjami IVR, nagrywaniem rozmów, wideo czatem i analizą wyników. Idealne dla firm, które chcą zwiększyć efektywność obsługi klienta.

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

Chcesz przenieść swoje dane z Helpshift do innego narzędzia? Poznaj korzyści LiveAgent i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Migracja z Helpshift?

LiveAgent jest wszechstronnym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację, zwiększa satysfakcję klientów i poprawia efektywność obsługi. Użytkownicy chwalą łatwość użycia i profesjonalne podejście do obsługi klienta.

Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń w przeglądarce lub w naszej aplikacji mobilnej. Ciesz się nieograniczoną historią nagrywania rozmów.

Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?

Oprogramowanie LiveAgent to rozwiązanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zapewnia obsługę telefoniczną, czat na żywo i integrację z różnymi kanałami komunikacji. Jest alternatywą dla innych platform, oferując lepsze zarządzanie relacjami z klientami.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x